Het jurkje wat ik heb gekocht heeft allerlei frutsels, kantjes, knoopjes (ik zal vanavond even een foto maken) en de kleur is heel anders. Dus deze kunnen er jammer genoeg niet bij. Ik ga in mijn pauze eens in R'dam kijken of ze daar wel iets hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:58 schreef moussy het volgende:
m@x, waarom zouden die schoenen niet onder een jurkje kunnen? Volgens mij kan dat best leuk staan
Wat vreselijk triest dat iemand dat als enige uitweg zietquote:Op maandag 10 juli 2006 09:30 schreef kozakken het volgende:
precies. zo wanhopig, zo moeilijk. vooral dat doet me dan ook zo'n verdriet. En omdat we goed contact hebben met de buren en ik hun verdriet zo dichtbij zie, hoor en voel.
De spanning is waarschijnlijk even erg als de operatie zelfquote:Op maandag 10 juli 2006 09:35 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, mn schoonmoeder is mee naar binnen nu. (huisarts is mijn buurman) Maar ze zagen alweer allerlei beren op de weg.. (dan moet je toch afkicken voor de operatie, dat moest ik 25 jr geleden ook...alsof de med. industrie stilgezeten heeft inb die tijd)... We zullen wel horen straks...
Idd..quote:Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De spanning is waarschijnlijk even erg als de operatie zelf![]()
jij snapt umquote:Op maandag 10 juli 2006 09:58 schreef Saffier het volgende:
Mous, klinkt lekker! Hoe gaat het met Peet? Of meld je dat er express niet bij vanwege de positieve flow?
Wat triestquote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef Troel het volgende:
Dochtertje van ex-collega's van mij is overleden. Kindje lag al sinds april in het ziekenhuis, heeft het helaas niet overleeft. Het andere dochtertje is ook niet in orde, die heeft hersenvliesontsteking gehad. Ik zou me zo schuldig voelen als ouders, ook al kan je er echt gewoon niets aan doen, volgens mij denk je echt dat je tekort schiet ofzo.
Troelquote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef Troel het volgende:
Dochtertje van ex-collega's van mij is overleden. Kindje lag al sinds april in het ziekenhuis, heeft het helaas niet overleeft. Het andere dochtertje is ook niet in orde, die heeft hersenvliesontsteking gehad. Ik zou me zo schuldig voelen als ouders, ook al kan je er echt gewoon niets aan doen, volgens mij denk je echt dat je tekort schiet ofzo.
Toch erg fijn dat hij gewoon geopereerd mag worden. Ik zat toen ook erg in de rats door dat ongeluk vlak voor mijn operatie, maar de stijfheid was bij mij gelukkig van te voren weg.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:59 schreef E.T. het volgende:
Mooi Bar
Na de huisarts ben ik met schoonpa vanmorgen naar de SEH gegaan. Toch maar even foto laten maken en naar laten kijken. Ze hebben niks kunnen vinden, ze denken dat spieren een flinke optater hebben gehad met de val. Hij wordt dus 'gewoon' woensdag geopereerd gelukkig.
Weer ervaren dat je van wachten onwijs moe wordtBen bijna 2 uur in 't ziekenhuis geweest, 1 rontgenfoto 2x kort gesprekje met een arts en tussendoor alleen maar zitten wachten
![]()
Tijd voor een middagdutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |