pfff.. Mijn schoonvader heeft Longkanker. Dat weten we al een tijdje en nu weten we ook welke variant en wat ze er aan gaan doen. Als het goed is, wordt hij woensdag geopereerd; dan wordt er een stuk long weggehaald. Natuurlijk niet de lichtste operatie en schoonpa maakt zich behoorlijk druk. Hij loopt zich zo op te vreten dat ie afgelopen vrijdag onderuit gegaan is. Tijdens het fietsen met de hond heeft ie een paar black-outs gehad en is gevallen. uiteindelijk hebben buren 'm thuisgebracht..z'n gezicht kapot, knstgebit kapot... Nu blijkt dat de 'spierpijn' die hij na de val had/heeft dusdanig pijnlijk is dat hij zich amper kan bewegen
![]()
Toch maar even de huisarts gebeld en daar moet ie straks naartoe. Hij woont er 1 straat vanaf, maar ik moet 'm even brengen en halen met de auto (hij kan zelfs niet eens meer zelf autorijden). heb al gezegd dat ze valium moeten vragen voor 'm. De arme man is bang dat ie dement wordt van de narcose.. Voorgaande narcoses had ie geen tijd om zich druk te maken van te voren.. Nu wel dus
En nu maar hopen dat z'n vermoeden geen waarheid is.. Ik gok dat ze 'm niet gaan opereren als ie z'n rib gebroken heeft.. Zit ie er nog langer tegenaan te hikken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.