aaaaaaaawquote:Op maandag 10 juli 2006 09:24 schreef coolbabe het volgende:
Nog een foto van het kind..
[afbeelding]
Poezenbaby
katers kunnen dat meestal niet zo goed hebben is mijn ervaringquote:Op maandag 10 juli 2006 09:28 schreef loezzie het volgende:
o wat lief.. het is dat ik zelf al 2 grotere katers heb.. weet niet of dat een goede combi is...
katers zijn de beste vervangmoeders die je je maar kan bedenkenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:31 schreef S1tH het volgende:
[..]
katers kunnen dat meestal niet zo goed hebben is mijn ervaring
zolang de hierarchie maar duidelijk is.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
[..]
katers zijn de beste vervangmoeders die je je maar kan bedenken![]()
hmmz bij ons waren dat juist de poezen die dat dedenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze kater Melvin wierp zich vorig jaar helemaal op als mama, toen Baileys bij ons kwam als klein ventje, was echt heeeeeel schattig!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Liefste presentje ever!quote:Op maandag 10 juli 2006 10:05 schreef MarkyB het volgende:
Ik wil m vandaag nog op komen halen :-O
ik weet niet wat je ervoor wil hebben, maar de bestemming is mijn vriendin die helemaal kattengek is, en nog opzoek is naar een 3e katje
Kan je me e-mailen op MarkyB@home.nl?
Ga ik zo ff doen, eerst m`n boodschappen opruimenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:05 schreef MarkyB het volgende:
Ik wil m vandaag nog op komen halen :-O
ik weet niet wat je ervoor wil hebben, maar de bestemming is mijn vriendin die helemaal kattengek is, en nog opzoek is naar een 3e katje
Kan je me e-mailen op MarkyB@home.nl?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |