aaaaaaaawquote:Op maandag 10 juli 2006 09:24 schreef coolbabe het volgende:
Nog een foto van het kind..
[afbeelding]
Poezenbaby
katers kunnen dat meestal niet zo goed hebben is mijn ervaringquote:Op maandag 10 juli 2006 09:28 schreef loezzie het volgende:
o wat lief.. het is dat ik zelf al 2 grotere katers heb.. weet niet of dat een goede combi is...
katers zijn de beste vervangmoeders die je je maar kan bedenkenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:31 schreef S1tH het volgende:
[..]
katers kunnen dat meestal niet zo goed hebben is mijn ervaring
zolang de hierarchie maar duidelijk is.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
[..]
katers zijn de beste vervangmoeders die je je maar kan bedenken![]()
hmmz bij ons waren dat juist de poezen die dat dedenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze kater Melvin wierp zich vorig jaar helemaal op als mama, toen Baileys bij ons kwam als klein ventje, was echt heeeeeel schattig!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Liefste presentje ever!quote:Op maandag 10 juli 2006 10:05 schreef MarkyB het volgende:
Ik wil m vandaag nog op komen halen :-O
ik weet niet wat je ervoor wil hebben, maar de bestemming is mijn vriendin die helemaal kattengek is, en nog opzoek is naar een 3e katje
Kan je me e-mailen op MarkyB@home.nl?
Ga ik zo ff doen, eerst m`n boodschappen opruimenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:05 schreef MarkyB het volgende:
Ik wil m vandaag nog op komen halen :-O
ik weet niet wat je ervoor wil hebben, maar de bestemming is mijn vriendin die helemaal kattengek is, en nog opzoek is naar een 3e katje
Kan je me e-mailen op MarkyB@home.nl?
Heb je mij al gemaild? of bedoel je dat ik jou er eentje stuur?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:27 schreef coolbabe het volgende:
Ik wacht even het mailtje van MarkyB af voor ik op verdere aanbiedingen in ga
Het is goed dat er altijd mensen zijn die de rotzooi van ander opruimen... Maar een geluk zou ik het niet noemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef sbientje het volgende:
Gelukkig Helaas zijn er genoeg katten die een nieuw huisje zoeken!
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
Toen ik Remi vond was hij onderkoeld, uitgehongerd en nagenoeg uitgedroogd, zat onder de teken en zat al een paar dagen naast zijn dode moeder te huilen. Hij kon nog geen vaste voeding eten, daar was hij niet sterk genoeg voor.
daar heb je gelijk in, ik bedoelde het meer vanuit mijn eigen perspectiefquote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef francoise het volgende:
[..]
Het is goed dat er altijd mensen zijn die de rotzooi van ander opruimen... Maar een geluk zou ik het niet noemen.
quote:
Yup, half 2 pak ik de trein, dan ben ik rond half 7 weer terug in den bosch en maak ik een paar foto's van Remiquote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef Nilasha het volgende:
Super!!!Wie is de gelukkige?? Vriendin van MarkyB?
Wat een snoepje.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:24 schreef coolbabe het volgende:
Nog een foto van het kind..
[afbeelding]
Poezenbaby
Toevallig weet ik nog twee halfbloed bengalen, die zitten in de opvang bij m`n ouders (weten jullie meteen waar ik het vandaan heb, kreukelbeestjes opvangenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:02 schreef Viper_74 het volgende:
wtf, issie weg
en ik zoek nog zo'n lief knuffel beestje.
Er komen hier anders genoeg knuffelbeestjes langs hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:02 schreef Viper_74 het volgende:
wtf, issie weg
en ik zoek nog zo'n lief knuffel beestje.
Dat staat niet in verhouding met al die andere zieke beesten die hier langs komenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Er komen hier anders genoeg knuffelbeestjes langs hoor!
Nou vertel?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef MarkyB het volgende:
ik zit nu in de trein met Remi, hij moet nog een beetje wennen, hij heeft een paar keer gemiauwd :p en de mensen om ons heen vinden hem allemaal kei lief. Over een uurtje ben ik thuis en laat ik mijn vriendin een reactie schrijven. Tot dan!
Wat gaat dat toch goed in F&F met huisvestingquote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word helemaal week van dit topic!![]()
![]()
Lief!
Jaa dat zal zéker wel lukken!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Nilasha het volgende:
Wat geweldig Mark en Eva! Lieve foto's ook.Heel veel geluk met Remi.
Wat een ongelovelijk lief klein beestjequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Kleine foto update![]()
allemaal met de telefoon gemaakt omdat als je weer wat leusk ziet je geen camera bij de hand hebtmaar de telefoon foto's volstaan ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 2 video'tjes (Quicktime)
http://members.home.nl/eefjuhh.l0vez.mark/remivideo1.mp4
http://members.home.nl/eefjuhh.l0vez.mark/remivideo2.mp4
Hij speelt met alles wat los en vast zit, is al zindelijk, graaft netjes een kuiltje als ie 'moet' en begraaft het daarna
Iedereen is helemaal verlieft op Remi, en hij zal zeker een heel leuk leven gaan leiden bij ons!
Dat was et weer ff voor vandaag
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Kleine foto update![]()
allemaal met de telefoon gemaakt omdat als je weer wat leusk ziet je geen camera bij de hand hebtmaar de telefoon foto's volstaan ook
[afbeelding]
Dat was et weer ff voor vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |