![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben eva, de vriendin van myn ooh zo lieve vriendje die dit katje helemaal vanuit Denhaag naar Denbosch voor my heeft meegenomen! eerst wist ik helemaal van nix, ik moest werken en in myn pauze zei hy dat hy naar 't station moest (om half 2); 2 en half uur moest reizen; dan 20 minuten had; en dan weer terug moest met de trein; en dan was hy om half 7 weer terug.. en het was een verrassing voor my! maar ik mocht natuurlyk niet weten wat.. ik denken... myn collegaatjes denken.. en ik maarw achten totdat 't 6 uur was.. toen eindelyk zover; ging ik naar 't station toe om hem op te wachten want ik was net iets té nieuwsgierig om thuis op hem te wachten!:P
ik belde; stond beneden aan de roltrap en daar kwam hy; met een tas die een stukje open stond; en met een heel klein kopje eruit; een katje!:D
zoo0 lief!
hy vertelde dat het katje was gevonden by zyn dode moeder toen hy pas 5 weekjes was; helemaal ondervoedt en uitgedroogd.. die mensen hadden hem gevonden en goed verzorgd.. nu iz hy 7 weken en helemaal gezond
![]()
deze mensen hadden een advertentie gezet met hetzelfde verhaal erin en dat ze een goed baasje voor hem zochten.. nu heb ik het katje net een uurtje; hy heet Remi en ik ben er echt ontzettend bly mee!
ik wil deze mensen dan ook bedanken dat ze zo goed voor hem hebben gezorgd; en ik zal er voor zorgen dat het een heel 'oud' katje zal worden!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 12:07:12 ]