Kan jij nog aan foto's komen uit die tijd?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Heh, Koert Walraven moest vroegah mijn huiswerk altijd overhoren op een niet nader te benoemen, beruchte middelbare school te M. Kan me niet herinneren dat hij altijd zo'n joviale gezichtsuitdrukking had, tho...
Ik zal het wel verdrongen hebben.
Helaas, het was de periode waarin digitale camera's slechts in Star Trek voorkwamen en ik nog dagelijks met de huifkar naar school ging. Vreemd genoeg heb ik ook nooit enige aandrang gevoeld om de begeleiders van de huiswerkklas te vereeuwigen en daartoe een prehistorisch fototoestel mee naar school te torsen... If only I had knownquote:Op maandag 10 juli 2006 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan jij nog aan foto's komen uit die tijd?![]()
![]()
<<knip>>quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hahaha oke dan, helaas jammer
Dacht misschien een schoolfoto, groepsfoto ofzo maar oke je hebt ze nietwil eigenlijk van hele team proberen een jeugdfoto te bemachtigen
quote:
quote:
Snap je hem nu?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:26 schreef Bubblicious het volgende:
Nee ik ben niet Bubba....
Kroketten Bartjequote:Op maandag 10 juli 2006 21:26 schreef Bubblicious het volgende:
Nee ik ben niet Bubba....
ach ik vermaak me wel de eerste 2 uur. laatste uur val ik meestal wel in slaapquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
`
Inderdaad.
Ik hoop dat EJ een beetje grof is vanavond.![]()
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owjah dat was het
Gedegradeerd tot Bitterballen Bartje toch?
Haha neej het is onze kleine krokettenmanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Jaik dacht eerst ook dat het Bubba was.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:06 schreef pekel het volgende:
Who cares.
Helemaal niet!!!! jij bent ErikJanquote:Voornaam: Erik-Jan
Achternaam: Rosendahl
Geslacht: Man
Opleiding:
Beroep: co-host
Hobbies/interesses: kansloze jingles maken
MSN:
Ondertitel: Allemaal cabaret"
Nopequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is MIDNR ook wel eens na 3 uur nog verder gegaan tot 4 uur ofzo?
Ja vorig jaar een paar keer toen Menno de Boer te laat wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is MIDNR ook wel eens na 3 uur nog verder gegaan tot 4 uur ofzo?
Ik ben een kloon van admiraal_anaal, Kikoooooooo en Likkende Lassiequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:07 schreef oor het volgende:
wie zijn jullie?
Huiliquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef HansHeino het volgende:
Nou moe.. de zender 102.5 (Tsjerkgaast) is uit.. nou kan ik niet meer via de ether luisteren!
Gaan we rijmen met z'n allen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is fijn, ik weer eens verder luisteren voor de gein
jeweettochh
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van admiraal_anaal, Kikoooooooo en Likkende Lassie![]()
Gaan we rijmen met z'n allenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaan we rijmen met z'n allen?
Dan zeg ik: Doei! De ballen!
Allemaal cabaret" jongenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Orgineel ben je in ieder geval niet![]()
Maar EJ reputatie heb je niet nodig, die heb je al, en zeker mijn reputatie is verrotquote:
Ik word de grootste bagger user over een paar jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar EJ reputatie heb je niet nodig, die heb je al, en zeker mijn reputatie is verrothier op FOK!
![]()
1. druk op de toets "Prt Scrn" ergens rechts boven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand een screenshot maken of mij vertellen hoe ik dat zelf kan maken?
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar overquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Ik word de grootste bagger user over een paar jaar![]()
Tuurlijk EJ zit tussen dat hij Henki9e ff doet en de rest van het programma hier te posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar over![]()
Is een mix van paar jaren 90' platen zoals je kon horenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef borisz het volgende:
hoe heet deze plaat ook alweer?
Een vergaarbak van leugens als ik jouw opmerking goed interpreteer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar over![]()
nu wel ja maar toch welke platen zitten erin?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is een mix van paar jaren 90' platen zoals je kon horen
Waar op tools klikken? ik snap het even niet meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Q: Ik zie een zwart scherm nadat ik de print screen toets had in gedrukt. wat nu?
A: Klik op Tools > options, tab Performance, klik op Advanced... Vink overal de Overlay uit.
Eens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
15 jaar en aan heroine, domme kuthoer
Ik heb een engelse versie... moet je eve zoeken wat op tools lijktquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar op tools klikken? ik snap het even niet meer![]()
In paint toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een engelse versie... moet je eve zoeken wat op tools lijkt
Steek je papa in de fik,vermoord je vrouwquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Josti-jingle is echt cool hahaha![]()
politie, boeven, hoeren, ze luisteren allemaal![]()
Dan druk je de print screen toets in en plak het in Paint.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee heb alle 2 de opties van overlay bij videoversnelling en dvd-video uitgeschakelt maar het lukt niet
Goed gelukt zegquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Me eerste resultaat![]()
[afbeelding]
Zal vanaf nu proberen zo vaak mogelijk sidechicks en kicks neer te plaatsen hier![]()
Je kan zeggen wat je wilt maar slecht is het niet.quote:
Paar foute valse tonen maar slecht is ze niet nee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar slecht is het niet.
het klinkt goed iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar slecht is het niet.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:00 schreef Qunix het volgende:
Rick zijn vrouw is zwanger van een meisje.....
moeten meer mensen luisteren en meer slow chattenquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben benieuwd wanneer we binnen 1 avond een heel topic vollullen maar was wel gezellig show opzich
Door lijstjes komen er minder mensen/ minder mensen gaan mee doen dan in een topic.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet niemand iets leuks wat me in of met het topic kunnen doen? lijstjes, foto's, info of spelletjes ofzo om het topic voortaan op tevrolijken, misschien een vaste-luisteraar lijstje maken of wedstrijdje ofzo?
Alle ideeen zijn welkom
Als je echt eric bent, laat wat horen vanaaf in de studio dan, desnoods opstudiocamquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JingleKoning het volgende:
Vanavond weer lekkere poppetjes in de studio.
Groeten,
Erik.
Ik geloof jouw niet eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je echt eric bent, laat wat horen vanaaf in de studio dan, desnoods opstudiocam![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik geloof jouw niet eens
Kut kloon! Jij bent yvonne gewoon.
Yvonne, Braun, Jinglekoning?? Maak je keus nou eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik geloof jouw niet eens
Michiel zegt:quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik geloof jouw niet eens
Wat is zijn hiv site?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Michiel zegt:
JingleKoning ben jij dit of ben je gekloond ?!
E-J.. Nieuwe filmpies op Hyves zegt:
ik
![]()
yvonne is trouwens de creatie van danny![]()
Hoe gaat het met je autoquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JingleKoning het volgende:
Vanavond weer lekkere poppetjes in de studio.
Groeten,
Erik.
baay baay, zwaay zwaayquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
KoertelientjeLOL
Maargoed.. ik moet nu echt naar bed toe hoorWerk.. sterf
En m'n vriendinnetje ligt bovenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik ben 13 en ik slaap met m'n vriendin in een tent!!!!!!!!!!!!!!!
Henkquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:51 schreef borisz het volgende:
gelukkig er staat nog iets leuks voor de deur
nee,nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ik luister via fm nu.. Moest even zoeken hoe ik kon luisteren... Iets gemist?
De site doet het alquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ik luister via fm nu.. Moest even zoeken hoe ik kon luisteren... Iets gemist?
Is EJ echt jinglekoning?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
EJ (aka Jinglekoning)
hij staat nog op de veluwe studio waar t licht uit isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de cam het nog niet doet?
Junkie XL, Tom Holkenborg, produceerde speciaal voor de campagne een upbeat track voor radio en tv.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:44 schreef Snarf het volgende:
Die tune ("Dit is de muziek van Radio 538"), die tune die in het begin wordt gespeeld... weet IEMAND welke song dat is?
Edit: Deze dus.
Hartstikke bedankt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:53 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Junkie XL, Tom Holkenborg, produceerde speciaal voor de campagne een upbeat track voor radio en tv.
Bron:, http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/03/104611.html
Graag gedaan!quote:
inderdaad...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wat een chagarijn
Wat een kutwijf zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wat een chagarijn
Ik eerst ook niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:14 schreef Wilfret het volgende:
Geniaal had helemaal niet door dat het Erik-Jan was
![]()
![]()
![]()
Deze is van Dennis ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:47 schreef Type-R het volgende:
als et die mix is die Dennis Verheugd heeft gemixt(hoor nu voor et eerst), nee. hadden ze nog laatst over.
Wel puik werk![]()
toevallig dat ze het erover haddenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:50 schreef F1Bas het volgende:
downloaden dus!!
wat komt er dan tussen 12 en 3 ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:10 schreef Wilfret het volgende:
29 juli is de laatse uitzending,en dan gaan ze met vakantie
Ik denk Jeroen Nieuwenhuize en Koert.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
wat komt er dan tussen 12 en 3 ?
Inderdaad, dat zou wel relaxed zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef HKS het volgende:
ìk vind jeroen (van den) nieuwenhuize het ook altijd erg goed doen in de nacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |