abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:06:53 #1
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_39733579
Ik heb net naar netwerk gekeken en met verbazing
Het ging over een antilliaans gezin in Rotterdam
Allemaal werkeloos en regelmatig in de gevangenis
1 van de jongens zei letterlijk "waarom zou ik werken als ik een uitkering krijg"

Dus het is geen geval van kansarm zijn maar gewoon luiheid en profiteren van de werkende mensen.
Mijn vrouw kan niet werken vanwege longproblemen maar denk nou maar niet dat ze een uitkering krijgt hoor
Alles moet van mijn kleine salarisje
Dit is niet om zielig te doen hoor maar meer om het feit of de politiek hier niet eens wat aan moet doen.
We krijgen dalijk meer ouderen en hebben dan dus iedereen nodig die kan werken om alles een beetje betaalbaar te houden

Als we dan dit soort figuren tollereren in nederland zijn we verkeerd bezig
Ook is dit niet bedoeld om te buitenlanderbashen maar ik ben benieuwd naar de mening van andere fokkers hierover
Shuffle up and deal!!!
pi_39733684
Gevangenis moet werkkamp worden waarop winst wordt gemaakt.
Uitkeringen minimaliseren zodanig dat mensen zelfs de minste werkcapaciteit moeten inzetten om hun totale inkomen tot een bepaald minimaal niveau te brengen.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: deden deze mensen al rokende hun relaas?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:11:22 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39733732
Ik heb het gezien ja... Wat een kansloze bedoening .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39733746
Volledig met je eens. Strenger aanpakken die lui.

(met 'die lui' bedoel ik iedereen die zo lamlendig/crimineel is)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:11:59 #5
28946 mirelia
pi_39733763
Die jongen rookte idd ja
Shuffle up and deal!!!
pi_39733783
Dit zijn dan mensen waarvan de uitkering moet worden afgepakt. Dat je niet kan werken oke, maar niet willen is ook geen uitkering.
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:15:23 #7
28946 mirelia
pi_39733860
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Dit zijn dan mensen waarvan de uitkering moet worden afgepakt. Dat je niet kan werken oke, maar niet willen is ook geen uitkering.
Dat was ook mijn gedachte
Probleem is alleen dat deze mensen aangaven gewoon NIET te gaan werken
Dus als je hun uitkering afpakt gaan ze gewoon nog meer roven en stelen dan ze nu al doen
Moet je je voorstellen: deze jongen had zijn vader al een tijdje niet gezien, komen ze elkaar tegen in de gevangenis pffffff
Shuffle up and deal!!!
pi_39733996
Heb het ook gezien. Ze hebben er gewoon geen zin meer in. Volgens mij hebben hebben ze er ook nooit zin in gehad. Okay, werken doen de meeste mensen toch niet voor hun plezier, maar bij deze mensen straalt de luiheid van hun glimmende tanden af.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:24:48 #9
82589 S-Two
barba macacu
pi_39734073
Heb het ook gezien ja, was wel apart. Voor de mensen die het wel interessant vonden, om 22.00 komt er ook iets over groepsverkrachtingen voor op nederland 1.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:27:35 #10
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_39734138
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:15 schreef mirelia het volgende:

[..]

Dus als je hun uitkering afpakt gaan ze gewoon nog meer roven en stelen dan ze nu al doen
Moet je je voorstellen: deze jongen had zijn vader al een tijdje niet gezien, komen ze elkaar tegen in de gevangenis pffffff
Prima, dan gaan ze maar met het hele gezin de gevangenis in ofzo, dit zijn nou degene die geen steun meer horen te krijgen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_39734551
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:15 schreef mirelia het volgende:
Maar wat wil je dan doen? Niks? Je zult mensen toch op één of andere manier de grenzen tussen goed en fout gedrag duidelijk moeten maken. Stelen en roven? Dan ga je maar lekker in de gevangenis zitten. Maar dan graag wel langdurig, zodat de straffen tenminste afschrikken en meer zijn dan een hotelverblijf. DWING die mensen desnoods maar tot werken in een sociale werkplaats ofzo, onder dreiging van uithuiszetting.
pi_39734574
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:06 schreef mirelia het volgende:

Mijn vrouw kan niet werken vanwege longproblemen maar denk nou maar niet dat ze een uitkering krijgt hoor
Alles moet van mijn kleine salarisje
Schandalig.

Sowiezo ben ik regelmatig perplex als ik weer eens zie hoe laks, en ineffecient er om wordt gegaan met onze algemene resources, die immers gebruikt zouden moeten worden voor mensen die ze echt nodig hebben, en niet voor gezonde lieden wiens enige 'handicap' is dat het maar niet tot hun botte hersens door wil dringen dat je je niet ten koste van anderen als een parasiet hebt te gedragen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:53:13 #13
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_39734933
Wat ik ik altijd zo idioot vind is dat links altijd spreekt over de problemen waardoor mensen in de criminaliteit zouden komen. Ook in de docu van Netwerk vanavond werd een dergelijke opmerking gemaakt. Maar wat die Antilliaan zelf zei vind ik veel geloofwaardiger: hij heeft helemaal geen problemen maar juist de tijd van z'n leven! Laat de ander maar werken, hij geniet liever! Eerlijk gezegd ben ik dan ook stiekem jaloers op de Marokkanen en Antillianen die niet gestoord door enige moraal, geweten of sociale controle volledig schijt hebben aan de samenleving en haar plichten, elke verantwoordelijkheid afwijzen en van het leven alleen maar een feest maken ... ten koste van de autochtone medeburgers die hun uitkeringen moeten betalen en slachtoffers zijn van hun a-sociale en criminele genietingen.

Links zal het geen leuk programma hebben gevonden, want alle 'racistische' vooroordelen werden door de Antillianen in die docu zelf bevestigd.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:58:40 #14
28946 mirelia
pi_39735087
Idd straffen zwaarder maken
Wil je niet werken in een strafkamp? dan zit je ipv 5 jaar maar 10 jaar
Een soort schrikbewind

Nu plegen ze een paar overvallen en een paar maanden later lopen ze weer op straat (gesubsidieerd)
Shuffle up and deal!!!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:58:48 #15
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_39735093
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef Nuoro het volgende:

... dat het maar niet tot hun botte hersens door wil dringen dat je je niet ten koste van anderen als een parasiet hebt te gedragen.
Foei, dat mag je van links niet zeggen hoor.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:01:41 #16
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_39735205
Nog even dit.

Ikzelf denk vaak met heimwee terug naar een deel van mijn jeugd toen ook ik lekker a-sociaal was, niet werkte, ook niet wilde werkte, me suf zoop en snoof en alleen maar dingen deed die ik leuk vond... Wat een heerlijke tijd was dat!

Maar op een of andere manier ben ik terecht gekomen in een baan en een milieu van brave burgers dat me volledig verstrikt heeft en gevangen houdt. Het is echt niet zo makkelijk om uit dat kleingeestige burgermilieu te ontsnappen als je er eenmaal in opgenomen bent! Wat een ellende... Heeft dit onontkoombare brave, werkende leven van mij wel zin?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:42:42 #17
28946 mirelia
pi_39736698
Ik zou er iig niet meer aan moeten denken om werkeloos te zijn
Shuffle up and deal!!!
pi_39736905
Doe me een lol en houd op met dat links-bashen. We hebben al drie jaar een rechts kabinet, geleid door CDA en VVD, en aan deze situatie is NIETS gedaan. Overigens vindt ook de PvdA dat uitkeringen alleen moeten worden uitgedeeld aan mensen die er echt recht op hebben.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:52:14 #19
28946 mirelia
pi_39737014
Het is de schuld van links dat we uberhaupt in deze situatie zitten
En je weet best dat je dat in 3 jaar niet oplost
Lekker hoor multiculti..
Shuffle up and deal!!!
pi_39737032
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:53 schreef Ippon het volgende:
Wat ik ik altijd zo idioot vind is dat links altijd spreekt over de problemen waardoor mensen in de criminaliteit zouden komen. Ook in de docu van Netwerk vanavond werd een dergelijke opmerking gemaakt. Maar wat die Antilliaan zelf zei vind ik veel geloofwaardiger: hij heeft helemaal geen problemen maar juist de tijd van z'n leven! Laat de ander maar werken, hij geniet liever! Eerlijk gezegd ben ik dan ook stiekem jaloers op de Marokkanen en Antillianen die niet gestoord door enige moraal, geweten of sociale controle volledig schijt hebben aan de samenleving en haar plichten, elke verantwoordelijkheid afwijzen en van het leven alleen maar een feest maken ... ten koste van de autochtone medeburgers die hun uitkeringen moeten betalen en slachtoffers zijn van hun a-sociale en criminele genietingen.

Links zal het geen leuk programma hebben gevonden, want alle 'racistische' vooroordelen werden door de Antillianen in die docu zelf bevestigd.
jey, links bashen

gelukkig is het de afgelopen drie jaar een stuk beter geworden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39737147
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:01 schreef Ippon het volgende:
Nog even dit.

Ikzelf denk vaak met heimwee terug naar een deel van mijn jeugd toen ook ik lekker a-sociaal was, niet werkte, ook niet wilde werkte, me suf zoop en snoof en alleen maar dingen deed die ik leuk vond... Wat een heerlijke tijd was dat!

Maar op een of andere manier ben ik terecht gekomen in een baan en een milieu van brave burgers dat me volledig verstrikt heeft en gevangen houdt. Het is echt niet zo makkelijk om uit dat kleingeestige burgermilieu te ontsnappen als je er eenmaal in opgenomen bent! Wat een ellende... Heeft dit onontkoombare brave, werkende leven van mij wel zin?
+1 Herkenbaar.
pi_39737184
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef mirelia het volgende:
Het is de schuld van links dat we uberhaupt in deze situatie zitten
En je weet best dat je dat in 3 jaar niet oplost
Lekker hoor multiculti..
En welke plannen heeft rechts de laatste jaren dan geopperd om het te veranderen?

Heb je trouwens gister Netwerk gezien?
Daarbij ging het over die wachtgeld regeling. Tweede kamer leden hebben na hun 2ekamer lidmaatschap geen sollicitatie verplichting en krijgen een riante wachtgeld regeling.
o.a. de SP probeert daar al jaren tegen op te treden, maar dat wordt telkens gedwarsboomd, o.a. de VVD. Dus tja, ene ding is links misschien kut, andere ding is rechts kut.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:59:07 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39737254

[ Bericht 33% gewijzigd door zoalshetis op 12-07-2006 09:49:42 (onaardig bij nader inzien) ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:05:41 #24
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39737482
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef dVTB het volgende:
Doe me een lol en houd op met dat links-bashen. We hebben al drie jaar een rechts kabinet, geleid door CDA en VVD, en aan deze situatie is NIETS gedaan.
Met de nieuwe Wet Werk en Bijstand wordt een hoop verantwoordelijkheid bij de gemeenten neergelegd. Dat helpt wel.

Maar aan dit soort types is weinig te doen. Helaas. .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:38:45 #25
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39738641
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef freako het volgende:
Met de nieuwe Wet Werk en Bijstand wordt een hoop verantwoordelijkheid bij de gemeenten neergelegd. Dat helpt wel.
Klopt. Maar de gemeente Rotterdam deed onder LR al een hoop moeite om mensen uit de bijstand te krijgen. Zelfs daarvoor is al eens speciaal voor de antillianen "Lus di trafico" opgericht. Maar sommige groepen zijn gewoon niet aan het werk te krijgen. Dan moet je niet langer slap lullen maar gewoon de uitkering stopzetten.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')