Kan jij nog aan foto's komen uit die tijd?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Heh, Koert Walraven moest vroegah mijn huiswerk altijd overhoren op een niet nader te benoemen, beruchte middelbare school te M. Kan me niet herinneren dat hij altijd zo'n joviale gezichtsuitdrukking had, tho...
Ik zal het wel verdrongen hebben.
Helaas, het was de periode waarin digitale camera's slechts in Star Trek voorkwamen en ik nog dagelijks met de huifkar naar school ging. Vreemd genoeg heb ik ook nooit enige aandrang gevoeld om de begeleiders van de huiswerkklas te vereeuwigen en daartoe een prehistorisch fototoestel mee naar school te torsen... If only I had knownquote:Op maandag 10 juli 2006 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan jij nog aan foto's komen uit die tijd?![]()
![]()
<<knip>>quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hahaha oke dan, helaas jammer
Dacht misschien een schoolfoto, groepsfoto ofzo maar oke je hebt ze nietwil eigenlijk van hele team proberen een jeugdfoto te bemachtigen
quote:
quote:
Snap je hem nu?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:26 schreef Bubblicious het volgende:
Nee ik ben niet Bubba....
Kroketten Bartjequote:Op maandag 10 juli 2006 21:26 schreef Bubblicious het volgende:
Nee ik ben niet Bubba....
ach ik vermaak me wel de eerste 2 uur. laatste uur val ik meestal wel in slaapquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
`
Inderdaad.
Ik hoop dat EJ een beetje grof is vanavond.![]()
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owjah dat was het
Gedegradeerd tot Bitterballen Bartje toch?
Haha neej het is onze kleine krokettenmanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Jaik dacht eerst ook dat het Bubba was.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:06 schreef pekel het volgende:
Who cares.
Helemaal niet!!!! jij bent ErikJanquote:Voornaam: Erik-Jan
Achternaam: Rosendahl
Geslacht: Man
Opleiding:
Beroep: co-host
Hobbies/interesses: kansloze jingles maken
MSN:
Ondertitel: Allemaal cabaret"
Nopequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is MIDNR ook wel eens na 3 uur nog verder gegaan tot 4 uur ofzo?
Ja vorig jaar een paar keer toen Menno de Boer te laat wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is MIDNR ook wel eens na 3 uur nog verder gegaan tot 4 uur ofzo?
Ik ben een kloon van admiraal_anaal, Kikoooooooo en Likkende Lassiequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:07 schreef oor het volgende:
wie zijn jullie?
Huiliquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef HansHeino het volgende:
Nou moe.. de zender 102.5 (Tsjerkgaast) is uit.. nou kan ik niet meer via de ether luisteren!
Gaan we rijmen met z'n allen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is fijn, ik weer eens verder luisteren voor de gein
jeweettochh
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van admiraal_anaal, Kikoooooooo en Likkende Lassie![]()
Gaan we rijmen met z'n allenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaan we rijmen met z'n allen?
Dan zeg ik: Doei! De ballen!
Allemaal cabaret" jongenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Orgineel ben je in ieder geval niet![]()
Maar EJ reputatie heb je niet nodig, die heb je al, en zeker mijn reputatie is verrotquote:
Ik word de grootste bagger user over een paar jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar EJ reputatie heb je niet nodig, die heb je al, en zeker mijn reputatie is verrothier op FOK!
![]()
1. druk op de toets "Prt Scrn" ergens rechts boven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand een screenshot maken of mij vertellen hoe ik dat zelf kan maken?
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar overquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Ik word de grootste bagger user over een paar jaar![]()
Tuurlijk EJ zit tussen dat hij Henki9e ff doet en de rest van het programma hier te posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |