Nopequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is MIDNR ook wel eens na 3 uur nog verder gegaan tot 4 uur ofzo?
Ja vorig jaar een paar keer toen Menno de Boer te laat wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is MIDNR ook wel eens na 3 uur nog verder gegaan tot 4 uur ofzo?
Ik ben een kloon van admiraal_anaal, Kikoooooooo en Likkende Lassiequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:07 schreef oor het volgende:
wie zijn jullie?
Huiliquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef HansHeino het volgende:
Nou moe.. de zender 102.5 (Tsjerkgaast) is uit.. nou kan ik niet meer via de ether luisteren!
Gaan we rijmen met z'n allen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is fijn, ik weer eens verder luisteren voor de gein
jeweettochh
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van admiraal_anaal, Kikoooooooo en Likkende Lassie![]()
Gaan we rijmen met z'n allenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaan we rijmen met z'n allen?
Dan zeg ik: Doei! De ballen!
Allemaal cabaret" jongenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Orgineel ben je in ieder geval niet![]()
Maar EJ reputatie heb je niet nodig, die heb je al, en zeker mijn reputatie is verrotquote:
Ik word de grootste bagger user over een paar jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar EJ reputatie heb je niet nodig, die heb je al, en zeker mijn reputatie is verrothier op FOK!
![]()
1. druk op de toets "Prt Scrn" ergens rechts boven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand een screenshot maken of mij vertellen hoe ik dat zelf kan maken?
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar overquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Ik word de grootste bagger user over een paar jaar![]()
Tuurlijk EJ zit tussen dat hij Henki9e ff doet en de rest van het programma hier te posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet EJ? Zoja dan doe je er echt geen paar jaar over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |