quote:Sunseeker (GB)
PREDATOR 58/60
EUR 650.000,-
quote:Ligplaats: Mallorca, Spanje
Lengte: 17,65 m
Breedte: 4,60 m
Diepgang: 1,39 m
Rompmateriaal: polyester/fiberglas
Bouwjaar: 1998
hutten: 3 hutten, 2 badkamers
Motor(en): 2
Motor/Fabrikaat: MAN
Vermogen: 800 kW (1087 pk)
Brandstoftank: 2850 l
Watertank: 650 l
Categorie: sportboot
Staat: als nieuw
quote:Uitrusting
Toilet-/Sanitaire ruimte: WC elektrisch + wasbak + douche
Interieur & Indeling
eigenaarshut, gastenhut, salon, stuurstand binnen
Navgatie-apparatuur
dieptemeter, dieptemeter met repeater, snelheidsmeter, snelheidsmeter met repeater, radar, autopiloot, kaartplotter, marifoon
Keuken
keramische kookplaat + electrische oven, koelkast gas, vrieskast, magnetron met grill
Dekzeilen en hoezen
cockpitzeil, bimini-top
Technische apparatuur
walaansluiting 220 volt, generator, accu, acculader, anker met ketting, boegankerlier elektrisch, reddingvlot
Toebehoren
zwemplateau, zwemtrap, davits, hydrofoor, warmwaterboiler, ontziltingsinstallaties, dekdouche warm/koud, boegschroef, hekschroef, heteluchterwarming, verwarming/airconditioning, TV antenne, kleurentelevisie, videorecorder, CD player, zonmatrasssen op voorschip, kuiptafel met zonmatras, teakdek, verdere Extra's
Opmerkingen
Dinguy + outboard engine
Boot tegen je hoofd als je begint te zeuren Alex. Ik heb lang genoeg gewachtquote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
boot
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Boot tegen je hoofd als je begint te zeuren Alex. Ik heb lang genoeg gewacht.
ik hjeb aan de motorrijders gevraagd of ze eentje wilden maken, dus ik heb mn best ook gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Boot tegen je hoofd als je begint te zeuren Alex. Ik heb lang genoeg gewacht.
kan best mooi zijn, zoals deze:quote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
boot
het was een slechte tvp?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom dneken julie dat mn opmerking negatief was?
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeldquote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nascar is anders boeiender dan die shit f1 op het moment
Tja je moet de auto's en het spelletje bij nascar snappen..quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld
Motors TV volgens mij wel.. en vroegah Eurosportquote:Op zondag 9 juli 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja je moet de auto's en het spelletje bij nascar snappen..
Als je dat niet begrijpt is er geen fuck aan om 400 rondjes ovalracen te kijken.
maarja geen zender die het uitzend volgens mij.
Motors tv doet het niet meer hier geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Motors TV volgens mij wel.. en vroegah Eurosport
Amsterdam Zuid-Oost - Schiphol-Rijk 21 kmquote:Op zondag 9 juli 2006 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar welke afstand ga je afleggen met zo'n domme scooter die je niet met een fiets af kunt leggen? Een motor is een ding, maar een scooter? Daar wil je nog niet dood bij in de buurt gevonden worden.
Ik weet niet eens wie er in de finale zitquote:
timbuktu - Azerbedjanquote:Op zondag 9 juli 2006 20:50 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er in de finale zit.
op toerenteller kijken of motor nog looptquote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet meer horen over je motor loopt als ik de mijne start ernaast![]()
Je snapt hoop ik wel waarom ze de Vespa 'Faggio' noemden in GTA:VC?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost - Schiphol-Rijk 21 km
en ik vind scooters normaal ook helemaal niks, maar een Vespa heeft wel stijl![]()
lezen schijnt ook een vak te wezenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel waarom ze de Vespa 'Faggio' noemden in GTA:VC?
en 21km op een scooterGa dan voor je motorrijbewijs, of geniet meer van't autorijden
Gaylordquote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
lezen schijnt ook een vak te wezen![]()
enne Faggio zegt me niks![]()
punt 4. Gaylord.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
punt 1. Alfa gaat niet weg
punt 2. Het scheelt 150 euro per maand
punt 3. Ik sta ALTIJD in de file terug naar huis
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ie nou roze was geweest
ik vind alle scooters "sjonnie" behalve een Vespa.
Oeh, ik raak er opgewonden vanquote:
oi! Sterf even, wil jequote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef BoJo het volgende:
Waarom gedraag je je als een irritante kanker hoer?![]()
punt 4. radiootje aan en genieten, wat maakt die file uitquote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
punt 1. Alfa gaat niet weg
punt 2. Het scheelt 150 euro per maand
punt 3. Ik sta ALTIJD in de file terug naar huis
Jij bent ook snel opgewondenquote:
Maar jij bent veel ouderquote:
Omdat Alex en ThaFreak gewoon wél tof zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef ook_gek het volgende:
Waarom doen Alexxxxx en ThaFreak eigelijk niks aan users die door posten met een kloon terwijll ze een ban hebben?
Je kan zelf ook een handje helpenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef ook_gek het volgende:
Waarom doen Alexxxxx en ThaFreak eigelijk niks aan users die door posten met een kloon terwijll ze een ban hebben?
Waarom denk je dat ijsmeis er 2 weken extra bij heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan zelf ook een handje helpen![]()
[afbeelding]
Succesquote:
ijsmeis heeft er geen 2 weken bij door jou in ieder geval.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ijsmeis er 2 weken extra bij heeft![]()
zeker weten?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
ijsmeis heeft er geen 2 weken bij door jou in ieder geval.
Jij kan het emailadres van fok! niet eens spellen, komopquote:
ik proef liefde in de luchtquote:
niet nodig MSN werk perfect. Linkje naar het profiel van Sjoem en het was klaar.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:10 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Jij kan het emailadres van fok! niet eens spellen, komop.
heerlijk is hetquote:
Neuh, mongolen eerderquote:
Alsof ons dat boeit.quote:
en jij boeit ons niet. Wat is je punt nou?quote:
Heul wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij boeit ons niet. Wat is je punt nou?
Voor watquote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef lipje het volgende:
Doe eens lief![]()
Stelletje Kleuters![]()
![]()
![]()
zal ik ook maar een sollicitatiebrief versturen![]()
![]()
![]()
Huh jij had toch gewoon werk?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef lipje het volgende:
Doe eens lief![]()
Stelletje Kleuters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PTA mod?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef lipje het volgende:
Doe eens lief![]()
Stelletje Kleuters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent tenminste wakkerquote:
Op R&P zoeken ze nog iemandquote:
iets voor jou? ik ben te botquote:
Nee, ik heb geen zin in huillies.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:47 schreef lipje het volgende:
en gelijk in de woonkamer, omdat t zo klein huisje is
Hallo meneertjequote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:
Hoi
Ik heb je gezienquote:
okquote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef Paladijn het volgende:Ik moet maar eens gaan slapen geloof ik
Nee. Die niet. Mazda cabrio's en Rovers zijn namelijk echt van die auto;s voor impotente mannenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:32 schreef Hugsterr het volgende:
En een condoom graag.
Jawel, die wel. Graag hier afleveren. En dan mag je weer naar huis.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Die niet. Mazda cabrio's en Rovers zijn namelijk echt van die auto;s voor impotente mannen
ik ben al thuisquote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Jawel, die wel. Graag hier afleveren. En dan mag je weer naar huis.
Nee, die eet ik uiteraard zelf op (net als die kwarktaartquote:Op maandag 10 juli 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, als je nog wakker bent, heb je zin om me wat worsetnbroodjes te brengen?
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Die niet. Mazda cabrio's en Rovers zijn namelijk echt van die auto;s voor impotente mannen
ben jij btw op sensation black geweest?quote:
Jaquote:
ik hoorde iets van dat slipknot er zou zijn geweest?quote:
1tje van Slipknot jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:02 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoorde iets van dat slipknot er zou zijn geweest?![]()
wordt er eindelijk een keer fatsoenlijke muziek gedraaid...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:03 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
1tje van Slipknot ja. Maar dat liep een beetje fout af, hehe
Beluister eens dan: http://www.megaupload.com/nl/?d=JYT6AXCUquote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef vlad het volgende:
[..]
wordt er eindelijk een keer fatsoenlijke muziek gedraaid...twee weken geleden naar waldrock geweest en er was geen vuiltje aan de lucht. en toch zelfde muziek soort als slipknot
![]()
![]()
ik hep geen geluid hier op m'n werkquote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Beluister eens dan: http://www.megaupload.com/nl/?d=JYT6AXCU
Mag je dan zeggen of het fatsoenlijke muziek is of niet.
Oh en het gevecht nog een keertje dus: http://www.youtube.com/watch?v=PVEbCsA6eVY
Dan beluister je het als je weer thuis bent.quote:
ik heb geen pc meerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Dan beluister je het als je weer thuis bent.
Oehhh, spannend en leukquote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
wel een huisje btw![]()
![]()
kreeg dit weekend een huisje aangeboden in gorinchem![]()
ga vanavond kijken en beslissen![]()
![]()
zeker als ik hoor dat collega's van mij op een wachtlijst van 4 jaar staan en ik nu binnen een maand een woning toegewezen krijg via de woningbouwquote:
Dat is inderdaad snelletjesquote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker als ik hoor dat collega's van mij op een wachtlijst van 4 jaar staan en ik nu binnen een maand een woning toegewezen krijg via de woningbouw![]()
Ik meen dat het een nogal slechte ATR rip-off was, zal vanavond ook eens luisterenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hep geen geluid hier op m'n werk
wat is dat dan? "wait and bleed" met een beat eronder?![]()
eigenlijk heb ik het huisje welquote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik meen dat het een nogal slechte ATR rip-off was, zal vanavond ook eens luisteren
En nog gefeliciteerd met je huisje, of in ieder geval het aanbod ervan
Een eigen plek is sowieso wel lekker, je zat nu bij je ouders/broer in toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef vlad het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik het huisje welwant als ik nee zeg, vervalt mijn voorrangstatus en moet ik ook ruim 4 jaar wachten. dus durf het niet aan om nee te zeggen
![]()
en een lage huur is ook fijn![]()
nope, ik zit in een kamer ergens in leerdam bij vreemden in huis.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een eigen plek is sowieso wel lekker, je zat nu bij je ouders/broer in toch?
En je kan altijd nog weigeren als't een ramphuis is wat bijna instort van ellende
1-2-3 banden monteren, en dan hinkend door Zeeland cruisenquote:
boefjequote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef M5 het volgende:
[..]
1-2-3 brandstofinjectoren en 1-2-3 bougies
ga je heen met vakantie?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1-2-3 banden monteren, en dan hinkend door Zeeland cruisen
Ik ben er ook weer evenZo weer weg, rijles
Zonet even de stad in geweest voor vakantiegidsen
begin augustus ben ik foetsie
Oost Europa. Eerste plan is Polen of Tsjechië, maar ik zag ook een leuke Oost-Europa rondreisquote:
tofquote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oost Europa. Eerste plan is Polen of Tsjechië, maar ik zag ook een leuke Oost-Europa rondreiseven kijken vandaag
ik ben niet zoals jij dat ik mn vriendin jarenlang achterlaat en zelfs ga zitten zaniken als ik haar eens door de teelfoon spreekquote:Op maandag 10 juli 2006 14:52 schreef vlad het volgende:
[..]
tofen ga je alleen of neem je sandra mee?
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben niet zoals jij dat ik mn vriendin jarenlang achterlaat en zelfs ga zitten zaniken als ik haar eens door de teelfoon spreek
samen natuurlijk![]()
Je kunt er gewoon niet mee overwegquote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik spreek je wel weer na je vakantie![]()
vrouwen mee op vakantie![]()
![]()
en ik zit niet te zaniken als ik haar spreekdat is maar een paar keer voorgekomen. en we bellen zowat iedere dag (
) dus als je het zo bekijkt valt het erg mee hoor
![]()
Ik heb er voor gekozen dat niet te doenquote:
ik ben nogal een einzelganger jaquote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee overweg.
Is er een echte man die dat wel kan?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee overweg.
Ik heb tijdens mijn lessen een keer een meid af moeten halen bij Harlingen, die kwam met de boot vanaf Terschellingquote:Op maandag 10 juli 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen dat niet te doenDan zou ik elke keer eerst van en naar de stad moeten rijden. van IN de stad rijden leer je veel meer
Vast.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is er een echte man die dat wel kan?
Jij gaat met je vrienden, eppoquote:
Kloptquote:Op maandag 10 juli 2006 17:36 schreef roflcopter het volgende:
Mja jij doet alles met Sandra samen
En maak je je druk om een ambulance?Het is maar goed dat je niet hier woont dan, dan had je je echt fulltime druk gemaakt
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef roflcopter het volgende:
Vrouwen mee op vakantie is per definitie een kutvakantie.
nu welquote:
valt niet te ontkennenquote:
Nee, het zijn de lcdcellen met daarop een kunststof laag die er echt op vast zit.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
Iemand enig idee of een LCD scherm een losse "glasplaat" heeft zitten tussen het werkelijke LCD en wat je aan kan raken?
Tussen je paneel en je backlightquote:Op maandag 10 juli 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
Laat maar, ze lopen achter m'n letters langs dus wat ik zeg kan niet![]()
Ja baal er echt vanquote:Op maandag 10 juli 2006 18:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tussen je paneel en je backlight
Wat kut zeg![]()
[afbeelding]
kan je er geen bus geperst lucht doorheen jagen?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
1tje lijkt er nu zelfs doodZiet eruit als een 3 dubbele pixel onder elkaar die dood is
![]()
enige kans dat dell hier iets aan doet?
wedden dat ze niet weten over wat voor beestjes je het hebt, die krengen heb ik nog nooit gezien in Amsterdamquote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Tja dan moet ie open![]()
Morgen eerst dell maar bellen, die moeten het maar oplossen![]()
ik deed er vanochtend een uur overquote:Op maandag 10 juli 2006 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je die scooter nou al uit je kop gezet?
Yoquote:Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
is Lipje, Alex of Paladijn er?
Klavertjevierquote:Op maandag 10 juli 2006 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je die scooter nou al uit je kop gezet?
Mooi! weer eens verstandig gedaan en geen scooter kopenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik deed er vanochtend een uur over![]()
maar op de terug weg net maar weer 15 min.
het is dat zo'n ding kut is met NLs weer, anders....![]()
-zal ik een annuleringsverzekering afsluiten a 4,50 per kamer ?quote:
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar de prijs is goed te doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
-zal ik een annuleringsverzekering afsluiten a 4,50 per kamer ?
-per kamer 56 euro excl 8 euro reserveringskosten en touristen belasting, is dat ok?
Alex gaat meequote:Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar de prijs is goed te doen.
Btw Als Alex niet meegaat, dan wil een collega van me wel mee
en ja de kamer moet je nog door 2 delen, dus prima te doen denk ik. Ik schat dat het incl die belastingen en zooi 70 euro zal zijn nah das 35 euro de man. Gratis parkeren en incl ontbijt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar de prijs is goed te doen.
Btw Als Alex niet meegaat, dan wil een collega van me wel mee
Haal jij m op in het oostblok. Jij bent daar best bekendquote:
Zit ie dan in het oostblok ?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Haal jij m op in het oostblok. Jij bent daar best bekend
zelfde tijd als de ring meet... en de foto's dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef lipje het volgende:
ff teruglezen hij gaat binnenkort boeken.
Dan zal ik ze wel uitleggen wat voor beestjes het zijn, zitten nu stuk of 10 dode onweersbeestjes in m'n schermquote:Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wedden dat ze niet weten over wat voor beestjes je het hebt, die krengen heb ik nog nooit gezien in Amsterdam![]()
enne 020 6744500![]()
Voor de mensen die alsnog mee willen, lijkt me geen probleem om een 2 persoons kamer of 2 erbij te boekenquote:Hartelijk dank voor uw reservering!
Uw reservering is geregistreerd. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw reservering.
hmmquote:Op maandag 10 juli 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja
maar ik ben er dus niet, heb ff wat andrs aan mn kop
sorryquote:
zik ga zo wel ff bellen, en vragen of die collega meewil. Eerst etenquote:
zeg schrijf mij eens niet zo snel af!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
zik ga zo wel ff bellen, en vragen of die collega meewil. Eerst eten![]()
12 en 13 augustus, maar je moet je prioriteiten stellen, ik hoor het wel. Sterkte.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry
wat was de exacte datum ook al weer? want ik heb nog niet geboekt, kunnen we er rekeing mee houden. Maar we moeten ook rekening houden met een tripje naar Dtsl dat ik al betaald heb, en een fetsival waar Sandra naar toe wil....
80% kans dat we er dan niet zijn.... maar we gaan een dezer dagen boeken (bij 21 dagen van te voren boeken kunnen we in Leeuwarden op de bus stappen) dus je hoort zeer snel van ons.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 augustus, maar je moet je prioriteiten stellen, ik hoor het wel. Sterkte.
Ik ga volgend jaar met de vrouwtjes. Heul geen kutvakantiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef roflcopter het volgende:
Vrouwen mee op vakantie is per definitie een kutvakantie.
Coohoolquote:Op maandag 10 juli 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
12 en 13 augustus, maar je moet je prioriteiten stellen, ik hoor het wel. Sterkte.
neequote:Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
is Lipje, Alex of Paladijn er?
Valt erg mee, maar ik ben nld hotelprijzen gewendquote:Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
-zal ik een annuleringsverzekering afsluiten a 4,50 per kamer ?
-per kamer 56 euro excl 8 euro reserveringskosten en touristen belasting, is dat ok?
TF, Alex, Lipje, Paladijn en ik. Je kan nog meequote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Coohool. Wie gaan er nou eigenlijk?
Mwoah, ik kom dan eerder een dagje denk ik. Áls ik überhaupt kom.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
TF, Alex, Lipje, Paladijn en ik. Je kan nog mee![]()
Geld voor derest ook, is volgens mij geen probleem om nog een kamer erbij te boeken.
kan ook, je ziet maar.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:14 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Mwoah, ik kom dan eerder een dagje denk ik. Áls ik überhaupt kom.
niet zo ongezelligquote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef ThaFreak het volgende:
moeten we nog wel even afspreken waar ik jullie ga zien![]()
anders gaat het lastig worden![]()
of bij jullie hotel of bij de ring zelf
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat ik m'n remmen nog voorelkaar ga krijgen![]()
ik verzin wel watquote:Op maandag 10 juli 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]hoop het ook voor je ja
Komt hard aan zo'n vangrail
wat is volgens jou ring klaar?quote:
ik gok auto'squote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is volgens jou ring klaar?![]()
tis geen race, meer een leuk weekendje voor auto liefhebbers... je wilt niet weten wat je allemaal tegenkomt daar![]()
doe ik ook niet, kan ook wel zijn dat ik op het laatste moment toch wel zaterdag kan komen maar dat kan ik op moment niet zeggen.....quote:
en bloedgeile wijfuh.quote:
quote:
en iedereen roept dat duitse wijfen lelijk zijnquote:
Wat wil een jongeman nog meer!quote:
Dat zijn ze ook, dus daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en iedereen roept dat duitse wijfen lelijk zijn
als ik naar 'n circuit ga wil ik daar met een beetje vaart overheen en dat gaat niet met die comfort dempers die ik heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is volgens jou ring klaar?![]()
tis geen race, meer een leuk weekendje voor auto liefhebbers... je wilt niet weten wat je allemaal tegenkomt daar![]()
ja, net zoveel als dat er in nederland lelijk zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is ook echt een goed idee om zonder kennis van het circuit eroverheen te plankenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik naar 'n circuit ga wil ik daar met een beetje vaart overheen en dat gaat niet met die comfort dempers die ik heb.![]()
zal ik alvast het eerste stuk vangrail voor je reserveren dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik naar 'n circuit ga wil ik daar met een beetje vaart overheen en dat gaat niet met die comfort dempers die ik heb.![]()
80% wel ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar wel dan overquote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, dus daar heb ik het niet over.
De niet-Duitse wijfuh natuurlijk!quote:
neuh. laat ook maar.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik alvast het eerste stuk vangrail voor je reserveren dan?
wanneer is dat? je moet niet te lang wachten, ik weet niet hoe populair dat hotel isquote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe ik ook niet, kan ook wel zijn dat ik op het laatste moment toch wel zaterdag kan komen maar dat kan ik op moment niet zeggen.....
waarschijnlijk kan ik dat pas na me vakantie met zekerheid zeggen![]()
de 8ste ben ik er pas weer......en dan bekijken wat er aan klanten is en wat er eventueel verschoven kan worden....quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer is dat? je moet niet te lang wachten, ik weet niet hoe populair dat hotel is
als je wel komt dan kunnen we een extra 2 persoonskamer boeken en kan er nog iemand bij van de SC of die collega van Lipje.
Maar dan moet ie ook nog op kenteken gezet worden, daar gaat blijkbaar ook iets van een week over heenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 8ste ben ik er pas weer......en dan bekijken wat er aan klanten is en wat er eventueel verschoven kan worden....
ja ik weet het een beetje laat, maar maybe kan ik op het laatste moment nog een kamer daar krijgen
plus ik moet nog even vervoer regelen als me audi nog niet binnen is, maar die verwacht ik begin 2de week van augustus dus dat moet iig goed gaan......
binnen 24 uur staat die op kentekenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar dan moet ie ook nog op kenteken gezet worden, daar gaat blijkbaar ook iets van een week over heenOf heb jij een streepje voor omdat je bij een dealer werkt?
dat laatste shot is pricelessquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor TF dan maar: http://tonaz.altervista.org/zidane.html
ok let me know.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 8ste ben ik er pas weer......en dan bekijken wat er aan klanten is en wat er eventueel verschoven kan worden....
ja ik weet het een beetje laat, maar maybe kan ik op het laatste moment nog een kamer daar krijgen
plus ik moet nog even vervoer regelen als me audi nog niet binnen is, maar die verwacht ik begin 2de week van augustus dus dat moet iig goed gaan......
ik krijg hele rare associaties bij deze fotoquote:
dank je welquote:
breezermetalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:59 schreef Hugster het volgende:
Kijk Vlad, metal
http://www.youtube.com/watch?v=khNtUhcnOT4
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:02 schreef vlad het volgende:
[..]
breezermetal![]()
ik zat meer te denken aan ditgaaf concert was dat en er waren ook allemaal in het zwart geklede meisjes
![]()
en daar ben ik op dit moment heel dankbaar voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt niet eens geluid eh?
Maar het grote probleem is dat dat een hele club gruwelijk alternatieve wijven zijn, heb je getverdemme niks aan men![]()
[afbeelding]
En zo hoort het ook met huurhuizenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:45 schreef vlad het volgende:
[..]
dank je wel![]()
![]()
![]()
youssouf is mijn buurman en ali mijn onderbuurman![]()
![]()
En lelijk, metal is hun laatste uitweg en kans op wat te neuken met het uiterlijk dat ze hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:07 schreef vlad het volgende:
[..]
en daar ben ik op dit moment heel dankbaar voor![]()
![]()
en die vrouwen zijn alternatief, maar ook dominant![]()
![]()
Ons Huug z'n voorliefde voor alteuxquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
En lelijk, metal is hun laatste uitweg en kans op wat te neuken met het uiterlijk dat ze hebben.
[afbeelding]
mijn eigen bescherming voor een shaggie je weetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
En zo hoort het ook met huurhuizen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:10 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ons Huug z'n voorliefde voor alteux
ik heb het over dominant tussen de lakensquote:
daarom ben ik metalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
En lelijk, metal is hun laatste uitweg en kans op wat te neuken met het uiterlijk dat ze hebben.
[afbeelding]
Je weet zeker dat je niet een huisje in Rotterdam gehuurd hebt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:11 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn eigen bescherming voor een shaggie je weet![]()
binnenkort heb ik een BMW e30 met M stickers voor de deur staan, volgeladen met sos en met 4 verschillende kentekens![]()
Wat ontzettend sneu voor je, maar als jij gelukkig bent, dan ben ik dat ook voor jouquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:14 schreef vlad het volgende:
[..]
daarom ben ik metal![]()
- en - maakt +. Dus ik vorm een mooi stel met metalmeisjes![]()
Die wijven zijn vaak zo onzeker dat ze zwaar koest zijn in bed gekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:13 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb het over dominant tussen de lakens![]()
daarbuiten moeten ze zich koest houden![]()
ook weer voordeel van metalmeisjes: ze hebben overal piercings en kettingen waaraan je ze vast kan leggen![]()
Wie heeft je account gehacked?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat ontzettend sneu voor je, maar als jij gelukkig bent, dan ben ik dat ook voor jou
[afbeelding]
mijn ervaring is niet de jouwe blijktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:16 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Die wijven zijn vaak zo onzeker dat ze zwaar koest zijn in bed gek
En piercings en kettingen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat ontzettend sneu voor je, maar als jij gelukkig bent, dan ben ik dat ook voor jou
[afbeelding]
Je denkt toch zeker niet dat ik ook maar iets doe met zo'n zwartgeblakerde-zwart/wit-gemakeupede-met ijzer doorboorde-doemdenkenker ehquote:
mooi, ben blij voor je meidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:41 schreef Mukie het volgende:
De hypotheek is NIA goedgekeurd
Nu moeten de stukken nog via de SNS bij de notaris komen te liggen en ben ik eindelijk van dit zenuwslopende gedoe af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |