Het is wel een feest maar je moet het verdomme wel op een harde manier afdwingen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, hoor, het leven is een feest voor mij en wat ik van sigme lees heeft zij ook niet veel klachten![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, X-Ray, ik ben helemaal niet links.
Kijk maar waar ik in dit schema sta: Moral Politics
Ik zit volstrekt niet in de linkse hoek van macht bij de overheid, subsidies, regelingen.
Mischien is het een harde muismat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef sizzler het volgende:
"Keiharde Campagne Actie!"
http://www.groepwildersshop.nl/shop/php/producten.php?cat=2
En dan met kalenders en een muismat komen...
Ghe, ik zit bij progressief Neo-Liberalisme. Ons verschil is redelijk links - rechts, maar we hebben misschien wel meer overeenkomsten dan verschillen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef -IksRee- het volgende:
Conservatief Neo-Liberalisme.
Zou best eens kunnen kloppen.![]()
quote:The Moral Order dimension defines your view of the world's order:
It measures whether you believe certain things have moral authority over others.
It ranks notions such as God, race, humans, nature, men, women, lifestyles...
You can visualize your personal moral order as a ladder where items with the most moral authority appear on the higher steps and those with the least authority appear on the lower steps.
People on the right of the Moral Matrix have a structured moral order (i.e. many steps on their moral ladder).
People on the left of the Moral Matrix have a flat moral order (i.e. few steps on their moral ladder).
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
"Keiharde Campagne Actie!"
http://www.groepwildersshop.nl/shop/php/producten.php?cat=2
En dan met kalenders en een muismat komen...
Het gaat niet om 'buitenlanders', het gaat om een fascistische kutreligie met een identiteitsprobleem die de boel aan het verneuken is hier. En elders in de wereld ook trouwens, eigenlijk overal waar die 'religie' prominent aanwezig is,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:39 schreef sigme het volgende:
Als je eens ophield over die buitenlanders te zeiken..![]()
Ik noem dat puberen. Na deze fase komt de islam in de volwassen fase en neemt de aggressie af.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'buitenlanders', het gaat om een fascistische kutreligie met een identiteitsprobleem die de boel aan het verneuken is hier. En elders in de wereld ook trouwens, eigenlijk overal waar die 'religie' prominent aanwezig is,
Mij visie is als volgt:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:39 schreef sigme het volgende:
The Moral Order dimension defines your view of the world's order:
It measures whether you believe certain things have moral authority over others.
It ranks notions such as God, race, humans, nature, men, women, lifestyles...
You can visualize your personal moral order as a ladder where items with the most moral authority appear on the higher steps and those with the least authority appear on the lower steps.
People on the right of the Moral Matrix have a structured moral order (i.e. many steps on their moral ladder).
People on the left of the Moral Matrix have a flat moral order (i.e. few steps on their moral ladder).
Noem het een leercurve, dit is ook gebeurd bij andere grote religies.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik noem dat puberen. Na deze fase komt de islam in de volwassen fase en neemt de aggressie af.
Hm, nah, valt wel mee, volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef -IksRee- het volgende:
Het is wel een feest maar je moet het verdomme wel op een harde manier afdwingen.
Dat zou inderdaad kunnen. Jammer dat dat waarschijnlijk nog een eeuw of wat kan gaan duren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik noem dat puberen. Na deze fase komt de islam in de volwassen fase en neemt de aggressie af.
True true, maar verdomme, dat gezeik HEBBEN we al gehad en we waren goed op weg al die onzin van ons af te schudden. Nee importeren we dat hele gezeik van een paar eeuwen geleden opnieuwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Noem het een leercurve, dit is ook gebeurd bij andere grote religies.
ook wel de eindtijd genoemdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Toch is het vreemd. Ik hou helemaal niet van religieuzen, en zeker niet van de iets fanatiekeren. Toch heb ik groot bezwaar tegen dat gemep op de Nederlandse islamieten, omdat de meeste van die islamieten nog minder islamitisch zijn dan de meeste christelijke Nederlander christelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'buitenlanders', het gaat om een fascistische kutreligie met een identiteitsprobleem die de boel aan het verneuken is hier. En elders in de wereld ook trouwens, eigenlijk overal waar die 'religie' prominent aanwezig is,
En dat is de hypocriete houding van (ja je bent het wel) links NL: wel (terecht) kankeren op Christelijke onzin. Maar indien het lijdend voorwerp de Islam is, dan treedt er opeens een ander mechanisme in werking en schijnt het beschermd te moeten worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is het vreemd. Ik hou helemaal niet van religieuzen, en zeker niet van de iets fanatiekeren.
Nou, dat durf ik heel hard te betwijfelen. Ik heb nog geen kassameisjes met non-pak aan gezien en buiten Sinterklaas geen mannen in mijter.quote:Toch heb ik groot bezwaar tegen dat gemep op de Nederlandse islamieten, omdat de meeste van die islamieten nog minder islamitisch zijn dan de meeste christelijke Nederlander christelijk.
Nee, dit is iets wat al bezig was toen ik op de lagere school zat. Verder is het een internationaal fenomeen, gesponserd vanuit Saudi-Arabie. Het is gewoon het nieuwe -isme, na communisme en fascisme.quote:En ik heb de indruk dat het gehamer op het islamitisch gehalte van die nauwelijk islamitische moslims alleen maar leidt tot iets wat ik niet wil: meer religieuze fanaten.
Goh. Hoe kunnen we dan van mening verschillen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Mij visie is als volgt:
1. Er zijn geen substantiele verschillen tussen mensenrassen. Ik geloof niet dat 1 ras beter/slechter is dan een ander.
2. Er zijn zeer grote verschillen tussen culturen. Je mag en moet zelf (vind ik) zeggen dat bepaalde culturen veruit superieur zijn aan anderen. Nihilisme is niet acceptabel.
Dat zeg vele mensen met name ter linkerzijde al jaren maar het wil niet echt doordringen, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
En ik heb de indruk dat het gehamer op het islamitisch gehalte van die nauwelijk islamitische moslims alleen maar leidt tot iets wat ik niet wil: meer religieuze fanaten.
Vooruitgangsgeloof. Daar geloof ik dan weer geen donder van.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Noem het een leercurve, dit is ook gebeurd bij andere grote religies.
Ja ja. En de aanslagplegers in lets say Marokko, Istanbul, Thailand, etc zijn zeker ook allemaal door de Fortuyn-revolte tot hun daden gekomen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zeg vele mensen met name ter linkerzijde al jaren maar het wil niet echt doordringen, geloof ik.
Wat heeft dat met Nederland te maken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:55 schreef -IksRee- het volgende:
Ja ja. En de aanslagplegers in lets say Marokko, Istanbul, Thailand, etc zijn zeker ook allemaal door de Fortuyn-revolte tot hun daden gekomen?
Sterker nog, toen ik op de lagere school zat (da's nog veel langer geleden) speelde het al, echter speelde het niet in Nederland.quote:Kom op zeg: toen ik op de lagere school zat, en dat is toch echt al 20 jaar geleden, speelde dit al.
Het speelt al heel, heel lang en heeft niets te maken met de hardere toon sinds het Fortuyn-verhaal. Misschien alleen dat men nu de maskers laat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |