Ik zou graag willen zeggen 'Ja, ik typ dat helemaal, ik snap helemaal wat er staat en ik onthoud echt enzo'.quote:
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkigquote:
Zit die gozert nu bij je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkig
prozac lijkt me tof trouwens
Ik welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
Ik was aan het lobby-en op msn, vanitasvanitatumetomniava.
[..]
Ik zou graag willen zeggen 'Ja, ik typ dat helemaal, ik snap helemaal wat er staat en ik onthoud echt enzo'.
Maar nee zo begaafd ben ik niet. vanitasvanitatumetomniava staat onder mijn Ctrl V.
dan ram je die homoseksualiteit er wel uit, bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Tijd om hem alleen maar autootjes en actionman voor zijn verjaardag te geven en op voetbal te doen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel
Vanitas Vanitatum et Omnia Vanitas
(IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid)
nee gelukkig nietquote:
Ja ik weet nog niet wat hoe ik mijn dichtbundel ga noemen:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkig
prozac lijkt me tof trouwens
Ik houd het bij vedi vidi viciquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel
Vanitas Vanitatum et Omnia Vanitas
(IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jaaa, kersenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd het bij vedi vidi vici.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s-sorry
alias Capriccio Dieu Donné
Lieve Viking,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ram je die homoseksualiteit er wel uit, bedoel je?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd het bij vedi vidi vici.
bedoel je niet veni vidi vici?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
we hebben hier sarcasme aanduiders, te wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lieve Viking,
Wil je een cursus sarcasme?
Je mag evt. mijn email adres wel een tijdje lenen.
groetjes plus kusjes,
Nan
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff ik speelde ook wel met barbies hoor;
Met mijn autisme plopte ik steeds die barbiehoofdjes eraf en zette ik ze er weer op totdat het bij de naden uitscheurde.
Maar ik had een eigen. En ze had een naam. Enzo. En we speelden hele verhalen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff ik speelde ook wel met barbies hoor;
Met mijn autisme plopte ik steeds die barbiehoofdjes eraf en zette ik ze er weer op totdat het bij de naden uitscheurde.
Ik vond (en vind) barbies maar vies, maar mijn ken vond ik wel heel mooi met z'n plastic haarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik had een eigen. En ze had een naam. Enzo. En we speelden hele verhalen.
(inclusief het "ken is een verkrachter, maar gelukkig kunnen onze barbies heel goed karate")
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrand.
viespeuk! had je ook lesbische barbies toen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrand.
Onbewust vast welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
viespeuk! had je ook lesbische barbies toen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]Zulke posts kende ik alleen van je als het buiten meer dan 30 graden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s-sorry![]()
Zekers cliché, maar wel tof om te doen, alleen zit de verf van een week geleden nog onder mijn nagelsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef NanKing het volgende:
Je msn avatar!
Ik vind 'm echt mooi, lichtelijk cliche maar wel mooi.
Heeft je moeder geen manicure setje?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zekers cliché, maar wel tof om te doen, alleen zit de verf van een week geleden nog onder mijn nagels.
quote:
Theatrale theater homo's zijn okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
*herpakt zich*
zeg, hij mag dan misschien homo zijn, maar hij is wel een echte vent!
Heb ik al verteld dat ik drie jaar lang dramacursusjes op school gedaan heb, een aantal jaren terug?quote:
Zie je, jij bent okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat ik drie jaar lang dramacursusjes op school gedaan heb, een aantal jaren terug?
echt zo'n uitspraak om op de spiegel te schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt zo'n uitspraak om op de spiegel te schrijven
sorry schoot me ff te binnen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt zo'n uitspraak om op de spiegel te schrijven
sorry schoot me ff te binnen
Ik ben geen bi hoor, Stroekie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zulke posts kende ik alleen van je als het buiten meer dan 30 graden is![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
ik ben trouwens allergiessch voor zaken als verf en lijm op mn handen
dat is minder
Ik ben ook wel redelijk taalpuristisch ingesteld, maarik kan me vaak nog inhouden, omdat ik zelf de meest domme fouten maakquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:50 schreef NanKing het volgende:
We hebben een clubke opgericht
Voor een taalpurist
Daar hoort gij bij
La la la la
vanitasvanitatumetomniava
Neeeeeee dat hoeft toch helemaal niet zo te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
*herpakt zich*
zeg, hij mag dan misschien homo zijn, maar hij is wel een echte vent!
Juist dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook wel redelijk taalpuristisch ingesteld, maarik kan me vaak nog inhouden, omdat ik zelf de meest domme fouten maak.
Dat heb ik al zo vaak gehad. En dan voel je je zo stomquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist dat heb ik ook.
De angst dat ik iemand verbeter en dan zelf een fout maak zal mij nooit los laten.
Ach, als wij elkander steeds vrindelijk verbeteren zullen wij toch steeds minder fouten maken, alwaar we dus allen tezamen profijt van zullen hebben?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist dat heb ik ook.
De angst dat ik iemand verbeter en dan zelf een fout maak zal mij nooit los laten.
oh nee, dat hoeft idd nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeeeeee dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn
ik zie hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef NanKing het volgende:
ElisaB zit gezellig door het slotje van het vorige topic door te posten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh nee, dat hoeft idd niet
Tha_Erik, je mag ook vrouwelijk zijn. Als je maar jezelf bent
zo goed?
is goed hoor, meidquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je hoeft dan ook niet gelijk vrouwelijk te zijn, meer zo van een elegante gentleman ofzo
Inspirines.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet wat hoe ik mijn dichtbundel ga noemen:
Proza Prozaq of Inspirines (Inspiraties, Aspiraties en Aspirines)
quote:
vandaar dat de meeste bouwvakkers mannen zijnquote:
Over het algemeen (lees: dus niet altijd) komen tommies later uit de kast als homo's.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vreemd dat ik van mijn school geen lesbi's/potten/tommies (ik heb geen idee hoe jullie nou als groep waarbij geaardheid als kenmerk staat aangesproken dienen te worden) ken, en toch wel een hele hoop homo's.
Ik ken wel iemand, die was bi én gothic. En ontkende altijd hard dat het een fase was. Maar nu is ze weer hetero en gothic-af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:41 schreef liefie_ het volgende:
misschien denken ze ook nogal een poos bi te zijn
dat is hip tegenwoordig toch?
of dit is een fasequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand, die was bi én gothic. En ontkende altijd hard dat het een fase was. Maar nu is ze weer hetero en gothic-af.. Hoezo geen fase?
Ik heb één vriend die hard loopt te roepen tegen mij dat ik mezelf niet moet vastpinnen, maar dat is meer zijn eigen twijfelende geest die hij op mij projecteert.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
ik heb trouwens nog steeds vriendinnen die roepen dat ik in een fase zit
zo vreselijk verdomd irritant
Dat zei mien moeke ook altijdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb één vriend die hard loopt te roepen tegen mij dat ik mezelf niet moet vastpinnen, maar dat is meer zijn eigen twijfelende geest die hij op mij projecteert.
De vislucht?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef Airethilien het volgende:
Goedemorgen, op veler verzoek ben ik hier verschenen... 't was niet moeilijk te vinden, ben gewoon op de soortgenotengeur afgegaan...![]()
![]()
die van mij zegt er niks meer over die wijst alleen wanhopig alle jongens aan met: is datniks voor jou?quote:
Raar eigenlijk. Over het algemeen zijn lesbo's toch wel beter geaccepteerd? Of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij zegt er niks meer over die wijst alleen wanhopig alle jongens aan met: is datniks voor jou?
Sjonge jonge jonge jonge dat was moeilijk hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef Airethilien het volgende:
Goedemorgen, op veler verzoek ben ik hier verschenen... 't was niet moeilijk te vinden, ben gewoon op de soortgenotengeur afgegaan...![]()
![]()
mama vind ze heel leuk als ze maar op afstand blijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Over het algemeen zijn lesbo's toch wel beter geaccepteerd? Of lijkt dat maar zo?
Mijn moeder hoeft van mij ook geen kleinkinderen te verwachten. Als ze dat graag willen, worden ze maar adoptieoma en -opa of zo. Mijn leven, afblijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mama vind ze heel leuk als ze maar op afstand blijven
en dan krijg je nog het kleinkinderenprobleem he
naja mocht ik met een man eindigen kan ze t ook vergetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn moeder hoeft van mij ook geen kleinkinderen te verwachten. Als ze dat graag willen, worden ze maar adoptieoma en -opa of zo. Mijn leven, afblijven.
Potten, afgeleid van Tomboy.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn tommies?
ik ga m'n bedje opzoeken btw![]()
Als je alleen dochter zou krijgen, zou de naam een generatie later stoppen. Who cares.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heb ik zussen die vast wel ooit kindjes gaan uitpoepen.
Ik laat wel de familienaam-lijn stoppen, als officiele stamhouder, maar ik heb gelukkig neefjes die de naam ook dragen.
\quote:
Het maakt me ook verder echt niet uit, zo mooi is die achternaam toch niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je alleen dochter zou krijgen, zou de naam een generatie later stoppen. Who cares.
Trouwens, die naam kunnen de kinderen van je zussen ook dragen, kinderen kunnen de achternaam van de moeder nemen.
wil je ook baren?quote:
barenquote:
Ja, en in die buidel kan je ook nog dingen bewaren enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
baren
drom wil ik een buideldier worden
die poepen maar een wormpje uit en die klimt dan vanzelf in de buidel en groeit daar
veel makkelijker
oeh snoepjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en in die buidel kan je ook nog dingen bewaren enzo.
Je hield het kussen net zo lang op zijn gezicht tot het spartelen stopte?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik ben trouwens heel mooi van knul afgekomen
ik dacht ik geef ff een update
gezegd dat t ik moe was en dat het te laat was in de rustquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik ben trouwens heel mooi van knul afgekomen
ik dacht ik geef ff een update
Slik een telefoon door en laat iemand je bellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh snoepjes
hoe zou t voelen als daar je mobi afgaat op tril?
een buidel is toch geen buik suffie!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Slik een telefoon door en laat iemand je bellen.
Dan kan je net zo goed gewoon zwanger zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe je toch net alsof het een buik is, suffie![]()
net alsof is niet tofquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe je toch net alsof het een buik is, suffie![]()
bijna lieverd bijnaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
Ja ok ik snap er weer niks van allemaal natuurlijk.
Heb je al een K&W topic?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef maedel het volgende:
Heb ik nou gewoon nog niet gepost in dit deel? Ook niet handig qua terugvinden.![]()
Keukenupdate, het is een heel avontuur, morgen weer een dag
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Hoi.. ik ben homo.. mag ik hier nu wel komen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef Vlarp het volgende:
No way, voor het eindresultaat kijk je natuurlijk gewoon in de folder.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je al een K&W topic?
We willen wel natuurlijk het eindresultaat zien.
Af en toe vergeet ik het tijdsverschil. Ik dacht: "koken? op dit tijdstip trek je toch gewoon een zak ham-ka's open?"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ik moet koken maar ik heb geen zin. Maar ik heb wel honger.
Bestel eten, dat doen ze in films en series ook constant!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef wonderer het volgende:
ik wil wel voor je koken!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ik weet toch heul niet waar ik moet kijken danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef maedel het volgende:
[..]
No way, voor het eindresultaat kijk je natuurlijk gewoon in de folder.Zo gaat het er gewoon uitzien namelijk. Mijn kluskanjer is goed bezig!
![]()
![]()
dan gaan we toch snel mn levenslicht?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
Ik schaam me trouwens diep, ik ben nog nooit bij Ikea geweest.
Donderdag: ontbijt - Dunkin Donuts, lunch - Subway, avondeten - brengpizza. Totaal aantal calorieen: 2300.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bestel eten, dat doen ze in films en series ook constant!
Kun je hier in een half uurtje zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil wel voor je koken!
ik hou van koken!
vooral voor andere
als jij me kunt leren teleporteren of hoe dat ook heet in een half uur zeker!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je hier in een half uurtje zijn?
Jij trok toch in bij mij en we hielden jouw huisje (kamer) aan voor vakantiehuis?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan gaan we toch snel mn levenslicht?
dat hoort als je gaat samenwonen
Uh... *Star Trek nog eens goed bekijk* Mja. Nee. Sorry.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als jij me kunt leren teleporteren of hoe dat ook heet in een half uur zeker!
maar we moeten onze smaken mengen en nieuwe kaarsen dat soort onzin kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij trok toch in bij mij en we hielden jouw huisje (kamer) aan voor vakantiehuis?
Toen ik mijn huis kocht ben ik niet naar ikea geweest eigenlijk:D.
oeh die weet ik nog wel een hele hoop! is het warm bij je? koude salades! jumquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh... *Star Trek nog eens goed bekijk* Mja. Nee. Sorry.
*gaat zelf maar koken*
Lekkere (en makkelijke) recepten wel welkom natuurlijk.
Koop je ook kaarsen bij Ikea dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar we moeten onze smaken mengen en nieuwe kaarsen dat soort onzin kopen
ikea is ideaal voor kleine onzin dingen die je denkt nodig te hebben maar die nergens toe dienen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koop je ook kaarsen bij Ikea dan?
Nou dan moeten we daar wel heen ja.
Yeah, tegen de 30 graden. Iets dat niet verwarmd hoeft te worden is erg welkom (keuken zonder ramen maar met een enorm kookding).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh die weet ik nog wel een hele hoop! is het warm bij je? koude salades! jum
Het is zo stom dat ik er nog nooit ben geweest. De tram stopt er nota bene voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vorige week nog bij ikea gaan eten. En in de aardappelschotel bleek geen kip te zitten.
Ik heb geen tram.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is zo stom dat ik er nog nooit ben geweest. De tram stopt er nota bene voor.
cous cous? naja dan moet je wel ff kokend water over de couscous gieten...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, tegen de 30 graden. Iets dat niet verwarmd hoeft te worden is erg welkom (keuken zonder ramen maar met een enorm kookding).
MAAR IK BEN TENMINSTE AL HEUL VAAK BIJ IKEA GEWEEST, STOUTERTquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
Ik schaam me trouwens diep, ik ben nog nooit bij Ikea geweest.
Ik ga binnenkort wel naar de Ikea want ik moet een keukenkast achtig iets gevals hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook niet
maar da's dan ook uit pure zelfbescherming
want ik vrees dat anders de auto te klein is
Water?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
nou heb ik potdorie zin om iets te koken
Je bent dus eigenlijk een feederquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
nee iets echts en moois
en dan weer eens iemand dwingen het op te eten
ik dwing mensen graag te eten tot ze ontploffen
ookal hebben ze geen honger
oeh doen die toffe dingen?quote:
dan heb ik het ideale recept voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
nee iets echts en moois
en dan weer eens iemand dwingen het op te eten
ik dwing mensen graag te eten tot ze ontploffen
ookal hebben ze geen honger
Die mesten mensen vet omdat ze dat een mooi proces vinden. En dan echt vet.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh doen die toffe dingen?
het klinkt alsof je er een geheime kracht bij krijgt!
ik wil dat!
I'm with you Tha_Erikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MAAR IK BEN TENMINSTE AL HEUL VAAK BIJ IKEA GEWEEST, STOUTERT.
Ik word al misselijk bij het receptquote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb ik het ideale recept voor je
Verkruimel een pak bastogne koeken
smelt ondertussen 100 gram boter in de pan en meng dat met de kruimels
laat afkoelen en beboter ondertussen een springvorm
gooi de kruimelmassa in de springvorm verdeel/bekleed er de bodem mee en sla het met een lepel aan tot het een geheel geworden is en zet in de koelkast
smelt ondertussen 750 gram pure chocolade au bain marie
klop nu 750 gram slagroom stijf zonder suiker toe te voegen
spalel de gesmolten chocolade door de stijve slagroom en voeg een flinke scheut amaretto of andere likeur toe
stort deze massa op de bodem van bastogne kruimels en laat taart een nacht in de koelkast opstijven
na het eten van 1 punt zal je bezoek zeker ontploffen want het is mega lekker maar ook supermachtig
serieus die taart maakte ik zo vaak!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb ik het ideale recept voor je
Verkruimel een pak bastogne koeken
smelt ondertussen 100 gram boter in de pan en meng dat met de kruimels
laat afkoelen en beboter ondertussen een springvorm
gooi de kruimelmassa in de springvorm verdeel/bekleed er de bodem mee en sla het met een lepel aan tot het een geheel geworden is en zet in de koelkast
smelt ondertussen 750 gram pure chocolade au bain marie
klop nu 750 gram slagroom stijf zonder suiker toe te voegen
spalel de gesmolten chocolade door de stijve slagroom en voeg een flinke scheut amaretto of andere likeur toe
stort deze massa op de bodem van bastogne kruimels en laat taart een nacht in de koelkast opstijven
na het eten van 1 punt zal je bezoek zeker ontploffen want het is mega lekker maar ook supermachtig
Hoe duur is een keuken ongv. bij Ikea inclusief inbouw app.?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:02 schreef maedel het volgende:
[..]
I'm with you Tha_Erikze wit nie wè of hoe
Trouwens, als je eens een keer een keuken offerte hebt laten maken bij een echte keukenboer wil je echt wel naar ikea!![]()
Euh, de apparatuur heb ik daar niet gekocht. Kastjes iets van 750 euro, alleen onderkasten.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe duur is een keuken ongv. bij Ikea inclusief inbouw app.?
oeh ik ben bang dat k een feeder benquote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die mesten mensen vet omdat ze dat een mooi proces vinden. En dan echt vet.
Da's liefie_ maar, die is de dorpsgek.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef maedel het volgende:
Ik vind wel dat hier allerlei eigenaardige eigenschappen boven komen hoor....
Wat moeten mensen wel niet denken van ons?![]()
Ik heb het recept uit het boek/collumn van Sylvia Wittemann uit Volkskrant magazinequote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus die taart maakte ik zo vaak!
maar nu mag het niet meer van mama
het schijnt niet nuttig te zijn
maar hij is wel heel mooi die taart
Als we daar veel om gaven dan waren we wel hetero geweestquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's liefie_ maar, die is de dorpsgek.
en daarom erg gewilt op feestjes en partijtjesquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's liefie_ maar, die is de dorpsgek.
Dorpsgekken staan erom bekend dat ze grote wijsheden verpakken in grote onzin.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en daarom erg gewilt op feestjes en partijtjes
En mijn aanstaande natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en daarom erg gewilt op feestjes en partijtjes
ik weet niet meer waar ik m van had maar ik maak m al jarenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb het recept uit het boek/collumn van Sylvia Wittemann uit Volkskrant magazine
dat kookboek van haar is geweldig![]()
quote:
Maar je bent toch wel liefquote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dorpsgekken staan erom bekend dat ze grote wijsheden verpakken in grote onzin.
en toch heb ik t idee dat er iets niet kloptquote:
dan zijn jullie het want ik begon er niet overquote:
"de hele wereld is gek behalve ik"quote:Op zondag 9 juli 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en toch heb ik t idee dat er iets niet klopt
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zijn jullie het want ik begon er niet over
schoenen zijn wel tof trouwens
en mooi
en sexy
en geil
ik hou van schoenen
wat ook echt zo is!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"de hele wereld is gek behalve ik"
Als jij het zegt,.
niksquote:Op zondag 9 juli 2006 00:15 schreef NanKing het volgende:
Liefie, wat heb je gesnoven?
IK WIL HET OOK.
ik ben bang dat ik je moet teleurstellenquote:
Ik zal het niet doorvertellen hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je moet teleurstellen
ik ben zo gewoon
de dramas
soms is het lastig hoor
dan gaan mensen van godsamme kun je nooit stil zijn? we moeten opletten en zo
en dat ik dan een minuut braaf voor me uitstaar en zoveel dingen denk die ik wil delen met mensen
maar niet door vertellen anders kom ik nooit van dat dorpsgek stempel af![]()
dankuquote:
Ik ben 1 grote tic, dat is het enige wat je moet weten.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
jij nog tics die ik moet weten voor we trouwen?
ik word hier gek
af en toe komt er een geursliert van iets heerlijks wat ik wil hebben maar ik krijg maar niet duidelijk wat het is
Geursliert? Is dat iets van vrouwen?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
jij nog tics die ik moet weten voor we trouwen?
ik word hier gek
af en toe komt er een geursliert van iets heerlijks wat ik wil hebben maar ik krijg maar niet duidelijk wat het is
dat word zo gezellig saampjesquote:Op zondag 9 juli 2006 00:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben 1 grote tic, dat is het enige wat je moet weten.
Een geursliert
Oh ja, nu wel!!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:27 schreef liefie_ het volgende:
tekenfilms -> geursliert
is toch overbekend?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 9 juli 2006 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, nu wel!!
Ik zat te denken aan bonkjes enzo.
Liefie_, meisje. Ik moet altijd zo om je lachen.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:30 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn bonkjes?
Dingen die vrouwen uitvagina'en als ze hun maandelijke bui hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:30 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn bonkjes?
Uitvagina'en oh my gay hoe kom je eropquote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dingen die vrouwen uitvagina'en als ze hun maandelijke bui hebben.
ieuw!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dingen die vrouwen uitvagina'en als ze hun maandelijke bui hebben.
Ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ieuw!
kan ik weer terug naar het niet-weten
en ik doe niet eens mn best!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Liefie_, meisje. Ik moet altijd zo om je lachen.
Ik weet dat je het niet expres doet, daarom vind ik het ook zo leuk. Je bent echt te erg.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik doe niet eens mn best!
misschien moet ik cabaretiere worden of hoe je dat ook spelt
Ja, leuk! En dan regel je toch wel kaartjes voor me, hèquote:Op zondag 9 juli 2006 00:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik doe niet eens mn best!
misschien moet ik cabaretiere worden of hoe je dat ook spelt
nu klinkt het weer minder complimenteusquote:Op zondag 9 juli 2006 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet expres doet, daarom vind ik het ook zo leuk. Je bent echt te erg.
ruilen tegen geurkaarsenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, leuk! En dan regel je toch wel kaartjes voor me, hè [afbeelding]?
Welke smaak geurkaars?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ruilen tegen geurkaarsen
ik heb ondekt dat de heerlijke geur van zo'n ding komt
Ik kan niet altijd even lief zijn, sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu klinkt het weer minder complimenteus
wit met bloempjes en thank you op het potjequote:
ik ook maar deze is zooooooquote:Op zondag 9 juli 2006 00:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ga liever voor wierrook dan geurkaarsen.
Jeetje. Nog meer wensen, prinsesje?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wit met bloempjes en thank you op het potje
Wat zeg je nou thank you op het potje?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wit met bloempjes en thank you op het potje
hij is niet van mijquote:
jepquote:
Het is een mannelijke kaars?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is niet van mij
maar nu wel
ik laat m nooit meer alleen
ja dat gevoel geeft ie me welquote:
Homokaars.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat gevoel geeft ie me wel
ookal zijn zn bloempjes rozig
maja
ow serieus?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
In de L staan de mensen die hier horen te posten.
Nu wordt het eng.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat gevoel geeft ie me wel
ookal zijn zn bloempjes rozig
maja
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow serieus?
dient ie daar voor?
weer wat geleerd
Een OP, hoiquote:Op zondag 9 juli 2006 00:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow serieus?
dient ie daar voor?
weer wat geleerd
ik zou voor interessant gaanquote:Op zondag 9 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu wordt het eng.
Of interessant, ben er nog niet over uit.
qua posten een newbiequote:Op zondag 9 juli 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
echt? hoe tof!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
[..]Het was je nog niet opgevallen? De plaatjes zijn zelfs klikbaar
.
Omdat eng eng is natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou voor interessant gaan
waarom eigenlijk?
ik bedoelde waarom het een van die 2 werdquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:45 schreef Queen-off-all het volgende:
[..]
qua posten een newbie...beetje hulp
![]()
Jij gaat liever voor beide? Eng en interessant?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoelde waarom het een van die 2 werd
Ik zou het meer als "liefie_" omschrijven.quote:
mag ik een sugestie doen om eng te vervangen?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor beide? Eng en interessant?
Wat jij wilt, licht van mijn leven.
ooeeeh bijna het zelfdequote:Op zondag 9 juli 2006 00:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zou het meer als "liefie_" omschrijven.
Maar het is wel de bedoeling dat de L veel groter gaat wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lief en sexy dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag ik een sugestie doen om eng te vervangen?
zullen we voor lief gaan?
lief en interessant?
maar dan vallen mijn sexy dames steeds meer in het nietquote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dat de L veel groter gaat worden
en dat wij dan plaats gaan maken voor de ECHTE doelgroepers![]()
oeh daar ga ik in mee!quote:
*trustekusje geef*quote:Op zondag 9 juli 2006 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap, nu.
Hoest met kokkerellen vergaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef wonderer het volgende:
NU al moe iedereen?
Ik ook eigenlijk welIk heb van half vijf tot half zeven wakker gelegen en toen maar op de bank gaan slapen om Brad niet wakker te maken.
kiiijjjk dat bedoel ikquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
Ik had me voorgenomen om op tijd naar bed te gaan.
Maar ja het is nu toch al laat.
"Pakt NanKing voorzichtig bij d'r nekvel en stopt haar in bed"quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
quote:
same here , thx voor de avatar misschien is het nog te klein, dan dat maar ffquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
nee ik en nankingquote:Op zondag 9 juli 2006 01:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De kaars en jij? Wanneer gaan jullie trouwen?
Gaan wij 4 augustus nog wel in 1 bed slapen dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik en nanking
ze laat me vrij dus de kaars zal geen probleem op leveren gok ik
Ik laat liefie vrij hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 01:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gaan wij 4 augustus nog wel in 1 bed slapen dan?
ow gingen we dat dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gaan wij 4 augustus nog wel in 1 bed slapen dan?
sorry ik raak echt bedwelmd hierquote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja bij nixxx toch? Je was het al vergeten. M'n hart, wat doe je?
Hetro is dat hetzelfde als hetero?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga met dat soort vieze dingen eens heel snel naar het hetro topic
Mag ook hier hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 01:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga met dat soort vieze dingen eens heel snel naar het hetro topic
nee hetro is van de jamquote:
Volgens mij wel hoor!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry ik raak echt bedwelmd hier
en ik dacht dat we er nog niet uit waren en zo
wat een team zijn we toch hequote:
ow nou oke dan zeg ik mee eens!quote:
Bij nixxx in bed slapen.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef NanKing het volgende:
Wat gaan jullie doen 4 aug.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |