barenquote:
Ja, en in die buidel kan je ook nog dingen bewaren enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
baren
drom wil ik een buideldier worden
die poepen maar een wormpje uit en die klimt dan vanzelf in de buidel en groeit daar
veel makkelijker
oeh snoepjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en in die buidel kan je ook nog dingen bewaren enzo.
Je hield het kussen net zo lang op zijn gezicht tot het spartelen stopte?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik ben trouwens heel mooi van knul afgekomen
ik dacht ik geef ff een update
gezegd dat t ik moe was en dat het te laat was in de rustquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik ben trouwens heel mooi van knul afgekomen
ik dacht ik geef ff een update
Slik een telefoon door en laat iemand je bellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh snoepjes
hoe zou t voelen als daar je mobi afgaat op tril?
een buidel is toch geen buik suffie!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Slik een telefoon door en laat iemand je bellen.
Dan kan je net zo goed gewoon zwanger zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe je toch net alsof het een buik is, suffie![]()
net alsof is niet tofquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe je toch net alsof het een buik is, suffie![]()
bijna lieverd bijnaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
Ja ok ik snap er weer niks van allemaal natuurlijk.
Heb je al een K&W topic?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef maedel het volgende:
Heb ik nou gewoon nog niet gepost in dit deel? Ook niet handig qua terugvinden.![]()
Keukenupdate, het is een heel avontuur, morgen weer een dag
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Hoi.. ik ben homo.. mag ik hier nu wel komen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef Vlarp het volgende:
No way, voor het eindresultaat kijk je natuurlijk gewoon in de folder.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je al een K&W topic?
We willen wel natuurlijk het eindresultaat zien.
Af en toe vergeet ik het tijdsverschil. Ik dacht: "koken? op dit tijdstip trek je toch gewoon een zak ham-ka's open?"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ik moet koken maar ik heb geen zin. Maar ik heb wel honger.
Bestel eten, dat doen ze in films en series ook constant!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef wonderer het volgende:
ik wil wel voor je koken!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ik weet toch heul niet waar ik moet kijken danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef maedel het volgende:
[..]
No way, voor het eindresultaat kijk je natuurlijk gewoon in de folder.Zo gaat het er gewoon uitzien namelijk. Mijn kluskanjer is goed bezig!
![]()
![]()
dan gaan we toch snel mn levenslicht?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
Ik schaam me trouwens diep, ik ben nog nooit bij Ikea geweest.
Donderdag: ontbijt - Dunkin Donuts, lunch - Subway, avondeten - brengpizza. Totaal aantal calorieen: 2300.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bestel eten, dat doen ze in films en series ook constant!
Kun je hier in een half uurtje zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil wel voor je koken!
ik hou van koken!
vooral voor andere
als jij me kunt leren teleporteren of hoe dat ook heet in een half uur zeker!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je hier in een half uurtje zijn?
Jij trok toch in bij mij en we hielden jouw huisje (kamer) aan voor vakantiehuis?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan gaan we toch snel mn levenslicht?
dat hoort als je gaat samenwonen
Uh... *Star Trek nog eens goed bekijk* Mja. Nee. Sorry.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als jij me kunt leren teleporteren of hoe dat ook heet in een half uur zeker!
maar we moeten onze smaken mengen en nieuwe kaarsen dat soort onzin kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij trok toch in bij mij en we hielden jouw huisje (kamer) aan voor vakantiehuis?
Toen ik mijn huis kocht ben ik niet naar ikea geweest eigenlijk:D.
oeh die weet ik nog wel een hele hoop! is het warm bij je? koude salades! jumquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh... *Star Trek nog eens goed bekijk* Mja. Nee. Sorry.
*gaat zelf maar koken*
Lekkere (en makkelijke) recepten wel welkom natuurlijk.
Koop je ook kaarsen bij Ikea dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar we moeten onze smaken mengen en nieuwe kaarsen dat soort onzin kopen
ikea is ideaal voor kleine onzin dingen die je denkt nodig te hebben maar die nergens toe dienen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koop je ook kaarsen bij Ikea dan?
Nou dan moeten we daar wel heen ja.
Yeah, tegen de 30 graden. Iets dat niet verwarmd hoeft te worden is erg welkom (keuken zonder ramen maar met een enorm kookding).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh die weet ik nog wel een hele hoop! is het warm bij je? koude salades! jum
Het is zo stom dat ik er nog nooit ben geweest. De tram stopt er nota bene voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vorige week nog bij ikea gaan eten. En in de aardappelschotel bleek geen kip te zitten.
Ik heb geen tram.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is zo stom dat ik er nog nooit ben geweest. De tram stopt er nota bene voor.
cous cous? naja dan moet je wel ff kokend water over de couscous gieten...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, tegen de 30 graden. Iets dat niet verwarmd hoeft te worden is erg welkom (keuken zonder ramen maar met een enorm kookding).
MAAR IK BEN TENMINSTE AL HEUL VAAK BIJ IKEA GEWEEST, STOUTERTquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
Ik schaam me trouwens diep, ik ben nog nooit bij Ikea geweest.
Ik ga binnenkort wel naar de Ikea want ik moet een keukenkast achtig iets gevals hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook niet
maar da's dan ook uit pure zelfbescherming
want ik vrees dat anders de auto te klein is
Water?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
nou heb ik potdorie zin om iets te koken
Je bent dus eigenlijk een feederquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
nee iets echts en moois
en dan weer eens iemand dwingen het op te eten
ik dwing mensen graag te eten tot ze ontploffen
ookal hebben ze geen honger
oeh doen die toffe dingen?quote:
dan heb ik het ideale recept voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
nee iets echts en moois
en dan weer eens iemand dwingen het op te eten
ik dwing mensen graag te eten tot ze ontploffen
ookal hebben ze geen honger
Die mesten mensen vet omdat ze dat een mooi proces vinden. En dan echt vet.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh doen die toffe dingen?
het klinkt alsof je er een geheime kracht bij krijgt!
ik wil dat!
I'm with you Tha_Erikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
MAAR IK BEN TENMINSTE AL HEUL VAAK BIJ IKEA GEWEEST, STOUTERT.
Ik word al misselijk bij het receptquote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb ik het ideale recept voor je
Verkruimel een pak bastogne koeken
smelt ondertussen 100 gram boter in de pan en meng dat met de kruimels
laat afkoelen en beboter ondertussen een springvorm
gooi de kruimelmassa in de springvorm verdeel/bekleed er de bodem mee en sla het met een lepel aan tot het een geheel geworden is en zet in de koelkast
smelt ondertussen 750 gram pure chocolade au bain marie
klop nu 750 gram slagroom stijf zonder suiker toe te voegen
spalel de gesmolten chocolade door de stijve slagroom en voeg een flinke scheut amaretto of andere likeur toe
stort deze massa op de bodem van bastogne kruimels en laat taart een nacht in de koelkast opstijven
na het eten van 1 punt zal je bezoek zeker ontploffen want het is mega lekker maar ook supermachtig
serieus die taart maakte ik zo vaak!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb ik het ideale recept voor je
Verkruimel een pak bastogne koeken
smelt ondertussen 100 gram boter in de pan en meng dat met de kruimels
laat afkoelen en beboter ondertussen een springvorm
gooi de kruimelmassa in de springvorm verdeel/bekleed er de bodem mee en sla het met een lepel aan tot het een geheel geworden is en zet in de koelkast
smelt ondertussen 750 gram pure chocolade au bain marie
klop nu 750 gram slagroom stijf zonder suiker toe te voegen
spalel de gesmolten chocolade door de stijve slagroom en voeg een flinke scheut amaretto of andere likeur toe
stort deze massa op de bodem van bastogne kruimels en laat taart een nacht in de koelkast opstijven
na het eten van 1 punt zal je bezoek zeker ontploffen want het is mega lekker maar ook supermachtig
Hoe duur is een keuken ongv. bij Ikea inclusief inbouw app.?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:02 schreef maedel het volgende:
[..]
I'm with you Tha_Erikze wit nie wè of hoe
Trouwens, als je eens een keer een keuken offerte hebt laten maken bij een echte keukenboer wil je echt wel naar ikea!![]()
Euh, de apparatuur heb ik daar niet gekocht. Kastjes iets van 750 euro, alleen onderkasten.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe duur is een keuken ongv. bij Ikea inclusief inbouw app.?
oeh ik ben bang dat k een feeder benquote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die mesten mensen vet omdat ze dat een mooi proces vinden. En dan echt vet.
Da's liefie_ maar, die is de dorpsgek.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef maedel het volgende:
Ik vind wel dat hier allerlei eigenaardige eigenschappen boven komen hoor....
Wat moeten mensen wel niet denken van ons?![]()
Ik heb het recept uit het boek/collumn van Sylvia Wittemann uit Volkskrant magazinequote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus die taart maakte ik zo vaak!
maar nu mag het niet meer van mama
het schijnt niet nuttig te zijn
maar hij is wel heel mooi die taart
Als we daar veel om gaven dan waren we wel hetero geweestquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's liefie_ maar, die is de dorpsgek.
en daarom erg gewilt op feestjes en partijtjesquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's liefie_ maar, die is de dorpsgek.
Dorpsgekken staan erom bekend dat ze grote wijsheden verpakken in grote onzin.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en daarom erg gewilt op feestjes en partijtjes
En mijn aanstaande natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en daarom erg gewilt op feestjes en partijtjes
ik weet niet meer waar ik m van had maar ik maak m al jarenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb het recept uit het boek/collumn van Sylvia Wittemann uit Volkskrant magazine
dat kookboek van haar is geweldig![]()
quote:
Maar je bent toch wel liefquote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dorpsgekken staan erom bekend dat ze grote wijsheden verpakken in grote onzin.
en toch heb ik t idee dat er iets niet kloptquote:
dan zijn jullie het want ik begon er niet overquote:
"de hele wereld is gek behalve ik"quote:Op zondag 9 juli 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en toch heb ik t idee dat er iets niet klopt
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zijn jullie het want ik begon er niet over
schoenen zijn wel tof trouwens
en mooi
en sexy
en geil
ik hou van schoenen
wat ook echt zo is!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"de hele wereld is gek behalve ik"
Als jij het zegt,.
niksquote:Op zondag 9 juli 2006 00:15 schreef NanKing het volgende:
Liefie, wat heb je gesnoven?
IK WIL HET OOK.
ik ben bang dat ik je moet teleurstellenquote:
Ik zal het niet doorvertellen hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je moet teleurstellen
ik ben zo gewoon
de dramas
soms is het lastig hoor
dan gaan mensen van godsamme kun je nooit stil zijn? we moeten opletten en zo
en dat ik dan een minuut braaf voor me uitstaar en zoveel dingen denk die ik wil delen met mensen
maar niet door vertellen anders kom ik nooit van dat dorpsgek stempel af![]()
dankuquote:
Ik ben 1 grote tic, dat is het enige wat je moet weten.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
jij nog tics die ik moet weten voor we trouwen?
ik word hier gek
af en toe komt er een geursliert van iets heerlijks wat ik wil hebben maar ik krijg maar niet duidelijk wat het is
Geursliert? Is dat iets van vrouwen?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
jij nog tics die ik moet weten voor we trouwen?
ik word hier gek
af en toe komt er een geursliert van iets heerlijks wat ik wil hebben maar ik krijg maar niet duidelijk wat het is
dat word zo gezellig saampjesquote:Op zondag 9 juli 2006 00:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben 1 grote tic, dat is het enige wat je moet weten.
Een geursliert
Oh ja, nu wel!!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:27 schreef liefie_ het volgende:
tekenfilms -> geursliert
is toch overbekend?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 9 juli 2006 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, nu wel!!
Ik zat te denken aan bonkjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |