Ik zou graag willen zeggen 'Ja, ik typ dat helemaal, ik snap helemaal wat er staat en ik onthoud echt enzo'.quote:
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkigquote:
Zit die gozert nu bij je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkig
prozac lijkt me tof trouwens
Ik welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
Ik was aan het lobby-en op msn, vanitasvanitatumetomniava.
[..]
Ik zou graag willen zeggen 'Ja, ik typ dat helemaal, ik snap helemaal wat er staat en ik onthoud echt enzo'.
Maar nee zo begaafd ben ik niet. vanitasvanitatumetomniava staat onder mijn Ctrl V.
dan ram je die homoseksualiteit er wel uit, bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Tijd om hem alleen maar autootjes en actionman voor zijn verjaardag te geven en op voetbal te doen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel
Vanitas Vanitatum et Omnia Vanitas
(IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid)
nee gelukkig nietquote:
Ja ik weet nog niet wat hoe ik mijn dichtbundel ga noemen:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkig
prozac lijkt me tof trouwens
Ik houd het bij vedi vidi viciquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel
Vanitas Vanitatum et Omnia Vanitas
(IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jaaa, kersenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd het bij vedi vidi vici.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s-sorry
alias Capriccio Dieu Donné
Lieve Viking,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ram je die homoseksualiteit er wel uit, bedoel je?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd het bij vedi vidi vici.
bedoel je niet veni vidi vici?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
we hebben hier sarcasme aanduiders, te wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lieve Viking,
Wil je een cursus sarcasme?
Je mag evt. mijn email adres wel een tijdje lenen.
groetjes plus kusjes,
Nan
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff ik speelde ook wel met barbies hoor;
Met mijn autisme plopte ik steeds die barbiehoofdjes eraf en zette ik ze er weer op totdat het bij de naden uitscheurde.
Maar ik had een eigen. En ze had een naam. Enzo. En we speelden hele verhalen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff ik speelde ook wel met barbies hoor;
Met mijn autisme plopte ik steeds die barbiehoofdjes eraf en zette ik ze er weer op totdat het bij de naden uitscheurde.
Ik vond (en vind) barbies maar vies, maar mijn ken vond ik wel heel mooi met z'n plastic haarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik had een eigen. En ze had een naam. Enzo. En we speelden hele verhalen.
(inclusief het "ken is een verkrachter, maar gelukkig kunnen onze barbies heel goed karate")
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrand.
viespeuk! had je ook lesbische barbies toen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrand.
Onbewust vast welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
viespeuk! had je ook lesbische barbies toen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]Zulke posts kende ik alleen van je als het buiten meer dan 30 graden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s-sorry![]()
Zekers cliché, maar wel tof om te doen, alleen zit de verf van een week geleden nog onder mijn nagelsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef NanKing het volgende:
Je msn avatar!
Ik vind 'm echt mooi, lichtelijk cliche maar wel mooi.
Heeft je moeder geen manicure setje?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zekers cliché, maar wel tof om te doen, alleen zit de verf van een week geleden nog onder mijn nagels.
quote:
Theatrale theater homo's zijn okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
*herpakt zich*
zeg, hij mag dan misschien homo zijn, maar hij is wel een echte vent!
Heb ik al verteld dat ik drie jaar lang dramacursusjes op school gedaan heb, een aantal jaren terug?quote:
Zie je, jij bent okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat ik drie jaar lang dramacursusjes op school gedaan heb, een aantal jaren terug?
echt zo'n uitspraak om op de spiegel te schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt zo'n uitspraak om op de spiegel te schrijven
sorry schoot me ff te binnen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt zo'n uitspraak om op de spiegel te schrijven
sorry schoot me ff te binnen
Ik ben geen bi hoor, Stroekie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zulke posts kende ik alleen van je als het buiten meer dan 30 graden is![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
ik ben trouwens allergiessch voor zaken als verf en lijm op mn handen
dat is minder
Ik ben ook wel redelijk taalpuristisch ingesteld, maarik kan me vaak nog inhouden, omdat ik zelf de meest domme fouten maakquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:50 schreef NanKing het volgende:
We hebben een clubke opgericht
Voor een taalpurist
Daar hoort gij bij
La la la la
vanitasvanitatumetomniava
Neeeeeee dat hoeft toch helemaal niet zo te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
*herpakt zich*
zeg, hij mag dan misschien homo zijn, maar hij is wel een echte vent!
Juist dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook wel redelijk taalpuristisch ingesteld, maarik kan me vaak nog inhouden, omdat ik zelf de meest domme fouten maak.
Dat heb ik al zo vaak gehad. En dan voel je je zo stomquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist dat heb ik ook.
De angst dat ik iemand verbeter en dan zelf een fout maak zal mij nooit los laten.
Ach, als wij elkander steeds vrindelijk verbeteren zullen wij toch steeds minder fouten maken, alwaar we dus allen tezamen profijt van zullen hebben?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist dat heb ik ook.
De angst dat ik iemand verbeter en dan zelf een fout maak zal mij nooit los laten.
oh nee, dat hoeft idd nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeeeeee dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn
ik zie hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef NanKing het volgende:
ElisaB zit gezellig door het slotje van het vorige topic door te posten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh nee, dat hoeft idd niet
Tha_Erik, je mag ook vrouwelijk zijn. Als je maar jezelf bent
zo goed?
is goed hoor, meidquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je hoeft dan ook niet gelijk vrouwelijk te zijn, meer zo van een elegante gentleman ofzo
Inspirines.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet wat hoe ik mijn dichtbundel ga noemen:
Proza Prozaq of Inspirines (Inspiraties, Aspiraties en Aspirines)
quote:
vandaar dat de meeste bouwvakkers mannen zijnquote:
Over het algemeen (lees: dus niet altijd) komen tommies later uit de kast als homo's.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vreemd dat ik van mijn school geen lesbi's/potten/tommies (ik heb geen idee hoe jullie nou als groep waarbij geaardheid als kenmerk staat aangesproken dienen te worden) ken, en toch wel een hele hoop homo's.
Ik ken wel iemand, die was bi én gothic. En ontkende altijd hard dat het een fase was. Maar nu is ze weer hetero en gothic-af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:41 schreef liefie_ het volgende:
misschien denken ze ook nogal een poos bi te zijn
dat is hip tegenwoordig toch?
of dit is een fasequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand, die was bi én gothic. En ontkende altijd hard dat het een fase was. Maar nu is ze weer hetero en gothic-af.. Hoezo geen fase?
Ik heb één vriend die hard loopt te roepen tegen mij dat ik mezelf niet moet vastpinnen, maar dat is meer zijn eigen twijfelende geest die hij op mij projecteert.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
ik heb trouwens nog steeds vriendinnen die roepen dat ik in een fase zit
zo vreselijk verdomd irritant
Dat zei mien moeke ook altijdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb één vriend die hard loopt te roepen tegen mij dat ik mezelf niet moet vastpinnen, maar dat is meer zijn eigen twijfelende geest die hij op mij projecteert.
De vislucht?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef Airethilien het volgende:
Goedemorgen, op veler verzoek ben ik hier verschenen... 't was niet moeilijk te vinden, ben gewoon op de soortgenotengeur afgegaan...![]()
![]()
die van mij zegt er niks meer over die wijst alleen wanhopig alle jongens aan met: is datniks voor jou?quote:
Raar eigenlijk. Over het algemeen zijn lesbo's toch wel beter geaccepteerd? Of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij zegt er niks meer over die wijst alleen wanhopig alle jongens aan met: is datniks voor jou?
Sjonge jonge jonge jonge dat was moeilijk hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef Airethilien het volgende:
Goedemorgen, op veler verzoek ben ik hier verschenen... 't was niet moeilijk te vinden, ben gewoon op de soortgenotengeur afgegaan...![]()
![]()
mama vind ze heel leuk als ze maar op afstand blijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Over het algemeen zijn lesbo's toch wel beter geaccepteerd? Of lijkt dat maar zo?
Mijn moeder hoeft van mij ook geen kleinkinderen te verwachten. Als ze dat graag willen, worden ze maar adoptieoma en -opa of zo. Mijn leven, afblijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mama vind ze heel leuk als ze maar op afstand blijven
en dan krijg je nog het kleinkinderenprobleem he
naja mocht ik met een man eindigen kan ze t ook vergetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn moeder hoeft van mij ook geen kleinkinderen te verwachten. Als ze dat graag willen, worden ze maar adoptieoma en -opa of zo. Mijn leven, afblijven.
Potten, afgeleid van Tomboy.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn tommies?
ik ga m'n bedje opzoeken btw![]()
Als je alleen dochter zou krijgen, zou de naam een generatie later stoppen. Who cares.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heb ik zussen die vast wel ooit kindjes gaan uitpoepen.
Ik laat wel de familienaam-lijn stoppen, als officiele stamhouder, maar ik heb gelukkig neefjes die de naam ook dragen.
\quote:
Het maakt me ook verder echt niet uit, zo mooi is die achternaam toch niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je alleen dochter zou krijgen, zou de naam een generatie later stoppen. Who cares.
Trouwens, die naam kunnen de kinderen van je zussen ook dragen, kinderen kunnen de achternaam van de moeder nemen.
wil je ook baren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |