Precies wat ik me bij een weblog voorstel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:00 schreef Monidique het volgende:
Zo, ik heb mijn weblog wéér geupdated.
Het is 'weblogvoorstel' en er mist nog een woordje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies wat ik me bij een weblog voorstel.
Sterf?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is 'weblogvoorstel' en er mist nog een woordje.
Zo weinig zuurstof, toch zo ontvlambaar. Logica delft weer eens het onderspit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef -IksRee- het volgende:
Mongolen die er rondlopen op deze aardbol. Waarom verspillen dit soort mensen mijn zuurstof?
Niet!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je signature mist nog een paar #'s, M.
Je bent op dreef vanavond.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Ontvlxdambaar.
Uiteraard, maar de vraag waarom Osama ineens staatsvijand van de VS werd is toch wel interessant. Evenals waarom Saddam dat werd overigens.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Mongolen die er rondlopen op deze aardbol. Waarom verspillen dit soort mensen mijn zuurstof?
Toen ik nog offsetter was, werken we met een of ander schoonmaakmiddel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zo weinig zuurstof, toch zo ontvlambaar. Logica delft weer eens het onderspit.
"After all, this is the guy who tried to kill my dad."quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de vraag waarom Osama ineens staatsvijand van de VS werd is toch wel interessant. Evenals waarom Saddam dat werd overigens.
toen Gelly nog jong was las ie dat ook zoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet mee hoe, maar op een gegeven moment begreep ik dat een van mijn mede-offsetters daarin las dat het spul nauwelijks wou branden. Zij las licht als tegengesteld aan zwaar.
Zwaar ontvlambaar zou zeer brandbaar zijn, licht ontvlambaar dus niet.
Wat doe jij ook al weer?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef gelly het volgende:
[..]
toen Gelly nog jong was las ie dat ook zo![]()
Jaap is geestelijk labiel. That's a factquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die heeft zijn roze bril wel erg selectief op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |