Die heeft er geen. In tegenstelling tot mijn ....?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja. Waardeloze notes trouwens. Neem nou eens een voorbeeld aan tvlxd.
Heb ik al notes?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja. Waardeloze notes trouwens. Neem nou eens een voorbeeld aan tvlxd.
Die heeft zijn roze bril wel erg selectief op.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ooit in mijn onderschrift gezet om SCH te jennen. Het tegendeel - ''Joden moeten dood, Marokkanen zijn beter''; uitspraak van een kleuter - was namelijk volgens hem zoiets als ''Feyenoorders stinken!''
een stuk of 12quote:
Tvlxd heeft leuke notes, jij ben Mister Saaipersoon.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die heeft er geen. In tegenstelling tot mijn ....?
Iedereen heeft notes, behalve de mensen die nog geen notes hebben.quote:
Goh - dat zal een shaggerijn van een mod geweest zijn danquote:
Onbegrijpelijk geworden. Dank je, M.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:51 schreef Apropos het volgende:
Dromenvanger.
Iedereen wordt er beter van, bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef sigme het volgende:
Thee is voor zieke kippen.
Tja, sommige mensen wensen dat niet te willen weten. Ook niet dat sommige mensen er letterlijk tussen liggen. Anderen hebben hun geest verpest en benaderen de mentale status van afval vrij goed. Helaas, helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ach, hij maakt mensen niet voor afval uit.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen makkelijker op te stoken.
SportsIllustrated - woensdag 27 november 2002 @ 20:55 Ik kots op Amerika! (met onderbouwing)
Punt twee:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen makkelijker op te stoken.
SportsIllustrated - woensdag 27 november 2002 @ 20:55 Ik kots op Amerika! (met onderbouwing)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |