Heb zojuist de aankoopbon gevonden en het blijkt een 3 zits te zijn...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:02 schreef amaranta het volgende:
Dat topic dat mex zojuist geopend heeft moet zijn 2.5 zits. Kan iemand dat veranderen?
[TK] Zwarte 2,5-zits bank
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb zojuist de aankoopbon gevonden en het blijkt een 3 zits te zijn...
zou je het nog 1 keer willen wijzigen
ja dat komt doordat die uit 2 zitdelen bestaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Die bank van jou blijft groeien; geen wonder dat je er vanaf wilt
Die had zeker hier [V&A] ERVARINGEN gemoetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Haijo het volgende:
Twi in [TK/TR] Far Cry Instincts: Predator (X360). Heel snel, zelfde dag overgemaakt, volgende dag om 11 uur in huis. Fantastisch. 14.gif
En ElisaB heeft weer een "moeilijke zaak" opgelostquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die had zeker hier [V&A] ERVARINGEN gemoeten
Biertjuh, Was je even naar de WC terwijl je de laptop in je tuin had liggen ?quote:
ik wisselde alleen de batterijen van m'n toetstenbord ff omquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Biertjuh, Was je even naar de WC terwijl je de laptop in je tuin had liggen ?
Buren hebben die weten dat je op Fok! zit is lastig
Ja, ja; ik heb mijn dag weer zinvol besteedquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
En ElisaB heeft weer een "moeilijke zaak" opgelost![]()
![]()
En die gaat er nu ook heen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die had zeker hier [V&A] ERVARINGEN gemoeten
tuurlijk, dat mag best een keer voorkomen zoals in mijn mail stond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef hardcorebass het volgende:
Er mag toch best wat geluld worden tussen de topics door, als het gewoon met het product heeft te maken ?
Hmm oke, ik zal proberen er op te lettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tuurlijk, dat mag best een keer voorkomen zoals in mijn mail stond.
Maar pas en te onpas complete verhalen houden tegen users die ook reageren in een V&A topic kunnen ook via msn/mail afgevuurd worden.... dat is dus niet echt de bedoeling
tof!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:35 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zal proberen er op te letten
Nee, dat kan je niet, want FOK! geeft geen emailadressen vrij. Je kan wel aan een mod vragen of die een berichtje aan de betreffende verkoper wil versturen, en dan afwachten of de verkoper contact met je opneemt.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan ik achter een mailadres van een koper komen? Want die gozer reageert niet meer en is ook amper op Fok! Maar ik wil wel graag iets van hem kopen
ElisaB, zou jij een berichtje willen sturen naar Mr_Grolsch of hij mij kan mailen omdat ik intresse heb in zijn pcquote:Op zondag 16 juli 2006 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet, want FOK! geeft geen emailadressen vrij. Je kan wel aan een mod vragen of die een berichtje aan de betreffende verkoper wil versturen, en dan afwachten of de verkoper contact met je opneemt.
Heb je toevallig een linkje van zijn topic?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ElisaB, zou jij een berichtje willen sturen naar Mr_Grolsch of hij mij kan mailen omdat ik intresse heb in zijn pc
Edit: op royvannoord aap gmail.com
Dankje![]()
Ik ben geen man, maar weet het antwoord wel: het is té heet voor dit soort kinderachtige (en niet eens grappige) gejeuzel. Pak je zwembroekje en kruip in het pierebadjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Een euro
ik was bloedserieus man![]()
geef eens een goede reden waarom m'n topic gesloten wordt? Ik heb al een euro, waarom mag ik m'n 2e niet verkopen dan? Ik heb zelfs 't jaar een land van uitgave erbij gezet![]()
![]()
Moet ik dan ook nog even serieus gaan antwoorden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Een euro
geef eens een goede reden waarom m'n topic gesloten wordt? Ik heb al een euro, waarom mag ik m'n 2e niet verkopen dan? Ik heb zelfs 't jaar een land van uitgave erbij gezet![]()
![]()
verspil geen moeite joh. die 2 nieuwe modjes weten niet wat ze moeten doen, de ander is er nooit en de vierde geilt zo op haar kleurtje dat het ook niet leuk meer is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Een euro
![]()
En jij bent een puberale relbak met tijd te veel en hersencapaciteit te weinig. En zo hebben we allemaal watquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef S1nn3rz het volgende:
verspil geen moeite joh. die 2 nieuwe modjes weten niet wat ze moeten doen, de ander is er nooit en de vierde geilt zo op haar kleurtje dat het ook niet leuk meer is.
relbak en tijd te veel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij bent een puberale relbak met tijd te veel en hersencapaciteit te weinig. En zo hebben we allemaal wat
oh nee, achter je collega's staan natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
relbak en tijd te veel.10 posts per dag gemiddeld hier.
![]()
feit is dat het waar is elisa, en dat weet je heel goed.
En dat is gemiddeld 10 teveel, want je hebt hier niets te zoeken en komt alleen om te zeiken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef S1nn3rz het volgende:
relbak en tijd te veel.10 posts per dag gemiddeld hier.
![]()
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar de gevolgen ervan zijn tenenkrommend. Waarom blijf je hier eigenlijk niet gewoon weg, zoals je had beloofd?quote:feit is dat het waar is elisa, en dat weet je heel goed.
het leedvermaak van mods die keer op keer de fout in gaan is te leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is gemiddeld 10 teveel, want je hebt hier niets te zoeken en komt alleen om te zeiken.
[..]
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar de gevolgen ervan zijn tenenkrommend. Waarom blijf je hier eigenlijk niet gewoon weg, zoals je had beloofd?
het is maar internet heur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is gemiddeld 10 teveel, want je hebt hier niets te zoeken en komt alleen om te zeiken.
lol, je zit blijkbaar gezien je commentaar op de mods jezelf op te vreten en nu ga je even doodleuk verkondigen dat het 'maar internet is hoor'?quote:
ik denk dat hij gewoon niet is uitgeloot voor Masturberen voor het goede doelquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, je zit blijkbaar gezien je commentaar op de mods jezelf op te vreten en nu ga je even doodleuk verkondigen dat het 'maar internet is hoor'?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, je zit blijkbaar gezien je commentaar op de mods jezelf op te vreten en nu ga je even doodleuk verkondigen dat het 'maar internet is hoor'?
En na wat gekibbel doe je nu heel cooltjes en laat je het overkomen alsof het jou allemaal niet deert want 'het is per slot van rekening maar internet'?quote:verspil geen moeite joh. die 2 nieuwe modjes weten niet wat ze moeten doen, de ander is er nooit en de vierde geilt zo op haar kleurtje dat het ook niet leuk meer is.
Ja doen we.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef dvdk het volgende:
hoi m'n topic is gesloten:
[TK] aantal PC spelletjes
Ik wist niet dat die twilights illegaal waren, ik had ze daarom ook in bovenstaande nieuwe geopende topic niet vermeld als koopwaar.
Dus ik snap niet waarom dit topic nu gesloten is?
Iig zijn de spelletjes in genoemd topic origineel en niet afkomstig van twilights, zou hij weer open mogen dan? mvg.
net alsof 't zwembad níet vol zitquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar weet het antwoord wel: het is té heet voor dit soort kinderachtige (en niet eens grappige) gejeuzel. Pak je zwembroekje en kruip in het pierebadje
Mwah, met 95 cent zou ik tevreden zijn iigquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Moet ik dan ook nog even serieus gaan antwoorden?echt?
1. Wat verwacht je te gaan ontvangen voor jouw 1 euro? 1, 10? 95 cent?![]()
2. Krijg ik dan zometeen topics van [TK] 5 euro? [TK] 6 euro?
ik heb het veulste warmprobeer het eens in ONZ
[afbeelding] kijks eens rond in V&A maybe zie je wel iets leuks van 1 euro!
En zij heeft zeker geen inbreng op deze regeling?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
Blijf met je vingers van haar af. Ze is van mij.. en in het weekend van Biermans
Well duh, ik heb haar in mijn machtquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En zij heeft zeker geen inbreng op deze regeling?![]()
Ik ben trots op je Dizer, altijd de teugels strak houden en ze vooral geen keuzevrijheid gunnen...![]()
neem haar wel in de vakantie goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
Blijf met je vingers van haar af. Ze is van mij.. en in het weekend van Biermans
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef amaranta het volgende:
verkocht
[TK] Groot tvmeubel - 70¤ - op te halen in Eindhoven
Die ElisaB heeft het maar druk, geen wonder dat ze geen tijd meer heeft om te modereren...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
neem haar wel in de vakantie goed?
Schandaligquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef schvvmert het volgende:
[TK] Asus K8V-MX Socket 754 moederbord Tag klopt niet meer.![]()
neequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef BlueEyed het volgende:
Mag deze weer open?
[TK] Compaq PDA Ipaq 3630
Betreffende persoon heeft zelf een navigatie systeempje gekocht, dus hoeft dat ding niet meer te lenen
Ja dat mag ; geen probleem maar kom dan gewoon met een goed tegenbodquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Sinds wanneer mag je een verkoper er niet meer op wijzen dat zijn of haar vraagprijs (veel) te hoog is?
quote:Richtprijs in jouw ogen te hoog? In samenhang met het voorgaande staat het je vrij een serieus tegenbod te doen. Maak de topic starter met behulp van onderbouwing (pricewatch o.i.d.) eventueel duidelijk waarom je tot jouw bod bent gekomen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Sinds wanneer mag je een verkoper er niet meer op wijzen dat zijn of haar vraagprijs (veel) te hoog is?
Voorheen mocht je een verkoper daar gewoon op wijzen, mits goed onderbouwt en met een linkje naar een winkel (of Tweakers pricewatch) waar het artikel goedkoper is dan wat de verkoper op Fok V&A vraagt.
Zo waren er een aantal mensen die reageerden in [TK] 250 gb Western Digital HDD nieuw in seal dat de harde schijf bijna 10 euro goedkoper is in de winkel, maar V&A modje Het_Biertje verwijderd (leeg-edit) deze reacties gewoon...
Voor zover ik weet staat in de FAQ dat het attenderen op een (lagere) winkelprijs gewoon is toegestaan.
Dat betekent, dat je best mag praten over de verkoopprijs als je zelf geïnteresseerd bent in het product. Dus als je alleen hebt lopen "praten" over te dure prijzen zonder een serieuze bod te geven, dan wordt deze inderdaad door de mods verwijderd. Had je wel een bod gedaan, en je toonde interesse, dan was er niks aan de hand.quote:Uit de FAQ:
Commentaar op de richtprijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicstarter vrij staat om een prijs te vragen. Geef hier echter alleen commentaar op wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in het product. Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
Als iets je vrij staat, is het niet verplicht.quote:Richtprijs in jouw ogen te hoog? In samenhang met het voorgaande staat het je vrij een serieus tegenbod te doen. Maak de topic starter met behulp van onderbouwing (pricewatch o.i.d.) eventueel duidelijk waarom je tot jouw bod bent gekomen.
excuses.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nu heb je ook mijn reactie in dat topic verwijderd, terwijl ik wel interesse had in de schijf.![]()
![]()
Je moet niet zoveel bier drinken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
excuses.daar heb ik dan overheen gelezen.
zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Als iets je vrij staat, is het niet verplicht.
De TS staat ook vrij om zelf een vraagprijs aan te geven.quote:Iedereen heeft een andere manier om te reageren, in dit geval vraagt de TS 90 euro voor een harde die hij perongeluk verkeerd heeft aangeschaft. (SATA ipv. PATA)
Idd, kom dan met een tegenbod; bv bij bron X is de schijf 100 euro, jij vraag 110 ik bied 90.quote:De harde schijf kost zo'n tientje goedkoper in de winkel, iedereen is dan toch vrij om te reageren met: "je bent te duur, deze hdd kost een tientje goedkoper in de winkel", om vervolgens een reactie van de TS af te wachten/uit te lokken in de trant van: "Je hebt gelijk, ik kan moeilijk 10 euro meer vragen dan de winkelprijs, je mag 'm hebben voor 70 euro"...
quote:
Plaat dan gewoon een bod erbij; want de TS was intussen al 3x gewezen op de, in jullie ogen, te hoge prijsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
ik wees TS alleen op de te hoge prijs met onderbouwing en link naar Tweakers Pricewatch, om een lagere vraagprijs uit te lokken. (zie mijn uitleg paar posts hierboven)
Je geilt en kickt echt op de "macht" die je hebt als modje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
zeg, gaan we mierenneuken ? zo ken ik er ook nog wel een paar
> Ik heb ook nog steeds het laatste woord als ik twijfel over een reactie van jouw of van een andere user.
Dat doe ik niet want dat is niet leuk voor mij en ook zeker niet leuk voor de V&A users.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Je geilt en kickt echt op de "macht" die je hebt als modje.
en het is natuurlijk jou taak hier omdat maar eventjes haar fijn uit te leggen aan de oplichter TS dat dat toch echt niet kanquote:Weet je wat pas niet leuk is voor V&A users: Iemand die de harde schijf voor 90 euro koopt, om deze een paar dagen later voor 78 euro in de winkel te zien liggen...
Hebben meerdere mensen, waaronder ik, gedaan. Maar al deze reacties zijn door jou verwijderd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:10 schreef Het_Biertje het volgende:
en het is natuurlijk jou taak hier omdat maar eventjes haar fijn uit te leggen aan de oplichter TS dat dat toch echt niet kan![]()
Slimmerd![]()
klopt. lees maar even terug waaromquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Hebben meerdere mensen, waaronder ik, gedaan. Maar al deze reacties zijn door jou verwijderd.
Ja, jouw mening is nu wel duidelijk hoor. Je bent het enige modje die bezwaar heeft op vermeldingen naar lagere prijzen dan de vraagprijs.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:12 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
klopt. lees maar even terug waarom![]()
klopt. zie FAQ.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja, jouw mening is nu wel duidelijk hoor. Je bent het enige modje die bezwaar heeft op vermeldingen naar lagere prijzen dan de vraagprijs, zonder tegenbod.
Donequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:39 schreef SpookY22 het volgende:
Deze [TK] Nintendo DS Zilver, Compleet mag dicht is inmiddels verkauft
Nee hoor, dat is niet waar. Ik heb daar ook bezwaar tegen (vraag maar aan Swetsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ja, jouw mening is nu wel duidelijk hoor. Je bent het enige modje die bezwaar heeft op vermeldingen naar lagere prijzen dan de vraagprijs zonder tegenbod
ik heb trouwens nog een tomtom te koop , kopen B?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet waar. Ik heb daar ook bezwaar tegen (vraag maar aan Swets)
Is goed. Vanmiddag even afhandelen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb trouwens nog een tomtom te koop , kopen B?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |