Gewoon goed. Zonder krassen, met boekje, alles zoals je het mag verwachten eigenlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:47 schreef Retuobak het volgende:
Hoe is de staat van the Outfit?
Op dit moment nog niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:21 schreef ShaoliN het volgende:
DTM2, kan ik die op de 360 spelen?
Dat niet, maar ik denk niet dat ik het spel nog een keer ga uitspelen. Bij mij kan je 'm onbeschadigd en in goede staat voor weinig geld krijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Santello het volgende:
Ik zie iedereen Kameo verkopen :s
ik ben van plan zelf een xbox te kopen en waarschijnlijk met kameo
maar is de game dan zo slecht?
hoiquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:59 schreef pspmaniak het volgende:
outfit wil ik wel voor 35 incl.pspmaniak@hotmail.com
Ik heb je gemaild en wacht je reactie af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:59 schreef pspmaniak het volgende:
outfit wil ik wel voor 35 incl.pspmaniak@hotmail.com
Is goed. Mail maar als je wilt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:57 schreef Dragonetti het volgende:
kameo 35 incl
Ik heb gemaild op je fok.nl en hotmail email adres, alleen de fok.nl email heb ik terug gekregen (niet geaccepteerd). Heb je wel mail op je hotmail adres binnen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
The Outfit is nog steeds te koop.
[..]
Is goed. Mail maar als je wilt.
En teruggemaild.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:28 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik heb gemaild op je fok.nl en hotmail email adres, alleen de fok.nl email heb ik terug gekregen (niet geaccepteerd). Heb je wel mail op je hotmail adres binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |