Het is in het begin enorm wennen ja! Maar als je er eenmaal aan gewend bent ben je stukken sneller dan met het normale nummerpad omdat je normaal 2 duimen kunt gebruiken. Bij normale telefoons kun je ook wel 2 duimen gebruiken, maar zit je vaak in de weg en gebruik je alsnog maar 1 duimquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:24 schreef miss_schaapje het volgende:
lijkt me niet echt handig smsen ?
Vergeten te vermelden sorry!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:31 schreef Delilah_1980 het volgende:
-Simlockvrij?? (Of anders: welke provider is het nu?)
-geen instructieboekje meer?
-Enig idee of de software nog overweg kan met Windows 98?
-Schatting van standbytijd met bellen?
Dankjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:12 schreef NootjesBV het volgende:
er is al een z'n telefoon naar mij onderweg anders had ik zeker intresse, dus bij deze een gratis schop!!
Genoteerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef tinoburg het volgende:
40 euro, lijkt mij een zeer mooie prijs voor dit apparaatje met deze specs.
Uhm, eigenlijk wil ik er voor mijn eigen vakantie vanaf zijn, kan al het extra zakgeld goed gebruikenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef tinoburg het volgende:
met andere woorden;
mocht ik uiteindelijk de gelukkige worden dan kan k een en ander pas over 2weken met je regelen.maar mn bod staat hoor.
Bedanktquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:44 schreef tinoburg het volgende:
ah okee, ik snap em. nou hopelijk dat ik met mijn bod van
40 hele euro's
toch iets in gang heb gezet hier en dat je meer als 40e zakgeld mee kan nemen op vakantie( de 26e ben ik jarig trouwens:P)
succes verder!
60 incl en hij is van jouquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:51 schreef nootkloot het volgende:
50 Incl. geboden
Ik heb al een bod van 60incl, via partyflock:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:32 schreef hmaquine het volgende:
40 euro zou idd een goed bod zijn denk ik..
Daar mag je hem voor hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef JoPiDo het volgende:
voor mijn trouwe moedertje wil ik hem wel hebben!
65 incl. geboden
Teruggemaildquote:Op maandag 17 juli 2006 01:25 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb je gemaild, we gaan dealen!
O godquote:Op maandag 17 juli 2006 22:08 schreef JoPiDo het volgende:
YES
het is allemaal geregeld, als het goed is krijg ik hem morgen al in huis
ik ben best benieuwd hoe dat geval er uit ziet, en hoe ik mijn moeder zo ver krijg dat ding ook werkelijk te gebruiken
ze werd helemaal gek toen ik vertelde dat er een camera in zitleuk is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |