"blije gezichten de auto weer in, en het weekendje weg was gered" en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef RealZeus het volgende:
OK,Carglass heeft nu wel het dieptepunt bereikt met die Edwin Verkes,die doet alsof hij God zelf is en het weekendje weg van een burgerlijk kutgezinnetje heeft gered.
Iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Alle reclames met een slogan "Ga/kijk/ren nu snel, naar *****.NL"
Ongelofelijk, dat ze daarnog mee aan durven komen, een slogan waar punt nl rijmt op snel. Die gasten op die reclamebureaus zijn ook zoooooo innovatief![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:23 schreef Tommeh het volgende:
Er is nou ook zo'n irritante reclame die begint met dat storende telefoongeluid op boxen. Volgens mij is hij van Kijkshop.
Vooral die kerel die zegt:"Een kroketje trekken met mijn mobiele telefoon?". Die articuleert zo nat dat mijn radio spontaan last van kortsluiting krijgt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die rabobank reclames met 'betalen met je mobiel' zijn ook zó geacteerd
Alleen die met die neger klinkt wel realistisch.
Heel irritant! Houd je smoel, irritant kakwijfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:07 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Wilt u een wijntje erbij? - Ohjaaa, Heeeeeeerlijk![]()
Ik moet de eerste vliegtuigmaatschappij nog meemaken die wijntjes en tagliatelle met roomsaus serveert.quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Heel irritant! Houd je smoel, irritant kakwijf![]()
Ik heb het gehad bij Martinair, maar meer dan een stuk opgewarmd flubberig rubber was het niet. En dat 'heeeerlijk' wijntje... je kunt beter een fles balsamico azijn achterover slaan..quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vliegtuigmaatschappij nog meemaken die wijntjes en tagliatelle met roomsaus serveert.
Ik heb daar gewerktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef CasB het volgende:
Huur een box punt en el
Bij huur een box kun je ruimte huren
............
.........
.........
Huur een box punt en el!
Tenenkrommend, op CityFM.
Vliegtuigeten is per definitie niet te vreten, dat is me wel duidelijk ondertussen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:24 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Ik heb het gehad bij Martinair, maar meer dan een stuk opgewarmd flubberig rubber was het niet. En dat 'heeeerlijk' wijntje... je kunt beter een fles balsamico azijn achterover slaan..![]()
Een andere die al genoemd is, maar zo irritant:
"Maar schat, kijk dan ook gewoon op afbouwenonderhoud.nl"![]()
Maar met de HPX2 hars repareren ze het snel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef Remqo het volgende:
Die vervelende carglass-reclame met een onwijs lang lulverhaal komt nog steeds regelmatig voorbij.
Een sterretje in z'n voorhoofd kan hij krijgen [afbeelding]
Pas nog een klant, hij reed al een tijdje rond met een barst in z'n voorruit, toen, 's nachts, over een spoorovergang en krak, en hele barst in zijn voorruit. Nu repareren we dat natuurlijk snel en goed bij Carglass, maar het had beter geweest al had hij eerder langsgekomen, dan hadden we het sterretje kunnen repareren met onze speciale HPX2-hars.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar met de HPX2 hars repareren ze het snel!
DIE is echt superirritant. Maar die van HP printers (of inkt) ook "ja en dan begin ik te kuilen"quote:
Die is inderdaad heel irritant. En nog erger;voor mijn gevoel is het ook een hele lange reclame.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:03 schreef BdR het volgende:
Centraalbeheer heeft nu een radioreclame waarin ze doen alsof het een gewone radio uitzending is met een belspel "zet je huis op het spel punt nl" ofzo, heel sneaky..
"Ja welkom terug, ik ben niet alleen de DJ maar ook de baas hier, dus ik regel de pensioenen, nou kreeg ik laatst een vraag bla bla" etc.Ook met heel veel "uhhh" en "uhm" zodat het geimproviseerd lijkt.. Echt zo triest, en dan aan het einde "okee, dan ga ik weer een plaatje draaien"
Of dat gelul van getalenteert.nl of zoiets. Op het eind van het spotje hoor je teveel mensen het woord getalenteert uitspreken, maar niet tegelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:27 schreef alors het volgende:
Die neppe reclames over geïntegreerde allochtonen op het werk, die met een nep accent praten
Bizner online bankieren?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Er is tegenwoordig ook een radioreclame te horen waarin een zwoele vrouwenstem je toefluistert, terwijl op de achtergrond het geluid van een speeldoos te horen is. Nou wil het feit dat ik ontzettend moeilijk mijn bed uit kan komen en regelmatig die reclame te horen krijg wanneer het alarm van mijn wekkerradio afgaat. Met als rampzalige gevolg dat ik door deze lief klinkende mevrouw weer zachtjes in slaap gewiegd word en uren later pas weer mijn ogen open. En ik weet nog steeds niet voor welk product die reclame nou is.
Zo die is zeker kut ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef Remqo het volgende:
Die vervelende carglass-reclame met een onwijs lang lulverhaal komt nog steeds regelmatig voorbij.
Een sterretje in z'n voorhoofd kan hij krijgen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |