Hij kwam nieuw uit de fabriek rollen pipoquote:Op zondag 4 maart 2007 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze verkopen je een brakke fiets zodat je elke keer weer terug moet om één en ander te laten fixen en je vergeeft ze?
Wie weet hoorde die winkel ook bij de fabriek.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij kwam nieuw uit de fabriek rollen pipo.
staatsloterijquote:Op zondag 4 maart 2007 11:02 schreef HuubTuub het volgende:
Er is nu zo'n reclame waar je iemand z'n mond hoort spoelen, gorgellen en tuffen, verschrikkelijk ranzig.
Ik weet niet eens waar het voor is.
gerard joling - ticket to the tropicsquote:Op zondag 4 maart 2007 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
staatsloterij
die andere van de staatloterij snap ik overigens niet
moet dat tropische muziek voorstellen ofzo?
Die is echt gruwelijk irritant. Ook die andere varianten zijn vreselijk.... inclusief een mega kinderen voor kinderen 'R'..quote:Op zondag 4 maart 2007 10:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Zeer vervelende, zeurende kinderstem:
"Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is geel. Nee, niet die vogel in de boom. Nee, niet die banaan. Zal ik het maar vertellen? Het is het gele briefje waarop mijn papa en mama zeggen dat ze er niet zijn en dat ik zelf maar moet kijken wat ik doe met het eten."
Serieuze stem van een bemoeizuchtige vrouw:
"In Nederland worden jaarlijks tienduizenden kinderen het slachtoffer van verwaarlozing, misbruik en ander gedoe"
Ik gun die kinderen in die spotjes alle ellende die ze overkomt.
Oom Wim mag haar folteren in zijn kelder wat mij betreft.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:56 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Dat kindje mag van mij fijn aan Ome Wim's paarse lollie likken.
Idd meest kansloze radiospot Een sterretje wordt al snel een.....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef RayMania het volgende:
Ohhh, ik vergeet ergenis nummer één. CAR GLASS, wat een hoerenbende is dat zeg. Die reclame duurt gewoon focking twee minuten.
"Jaaa, met onze HPX2 hars...".
offtopic... Hoe kan je nou niet aan 1 litertje drinken per dag komen... Ik drink met gemak meerdere liters per dag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:27 schreef Palomar het volgende:
De 'Drink jij wel genoeg?'-maffia... Echt van die reclames waarbij niet bestaande problemen gecreëerd worden.
- Hoeveel heb jij al gedronken vandaag?
* Net nog een kopje thee maar ik kom niet aan die 1 lite rper dag hoor!!11!1!
- Probeer <insert merk> drankje, dan kom je wle aan de 1 liter per dag
Wilt u een wijntje erbij? - Ohjaaa, Heeeeeeerlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef Jape het volgende:
Welke momenteel toch wel zó irritant is en zó vaak langskomt.. non-stop naar Miami met transavia!
Geeft u die kinderwagen maar hier hoor
Wilt u een kussentje?
Wilt u tagliatelle met zalm, of een lekker léntestamppotje?
Je zou d'r toch wat aandoen, die slijmerige betuttelende purser!![]()
Ik moest heel hard lachenquote:Dat kindje mag van mij fijn aan Ome Wim's paarse lollie likken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef RealZeus het volgende:
OK,Carglass heeft nu wel het dieptepunt bereikt met die Edwin Verkes,die doet alsof hij God zelf is en het weekendje weg van een burgerlijk kutgezinnetje heeft gered.Alsof er ook maar iemand thuis blijft omdat er een scheur in zijn voorruit zit.
En die randjosti's die klappen voorAir Lingus
mogen van mij ook neerstorten.
En natuurlijk:"Eenmaal Wagner,altijd Wagner."![]()
![]()
Helemaal mee eens...vooral die Air Lingus...Ik vind klappen na een landing sowieso al belachelijk, maar voor Air Lingus helemaal. Ik ben een keer met ze naar Ierland gevlogen en de landing op het vliegveld van Cork was nou niet echt zachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef RealZeus het volgende:
OK,Carglass heeft nu wel het dieptepunt bereikt met die Edwin Verkes,die doet alsof hij God zelf is en het weekendje weg van een burgerlijk kutgezinnetje heeft gered.Alsof er ook maar iemand thuis blijft omdat er een scheur in zijn voorruit zit.
En natuurlijk:"Eenmaal Wagner,altijd Wagner."![]()
![]()
Die is driewerf geniaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:39 schreef wise het volgende:
Tijdens het klussen staat city rock fm aan.
Elke keer als er reclame is hoor je een reclame over piet vonks fietsen, met op het eind de fantastische slogan:
Nooit zag men fietsen fietsen, zoals piets zijn fietsen fietsen
"Normaal klapt u pas bij het landen, en niet bij het boeken van uw vlucht!"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef RealZeus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |