Hij kwam nieuw uit de fabriek rollen pipoquote:Op zondag 4 maart 2007 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze verkopen je een brakke fiets zodat je elke keer weer terug moet om één en ander te laten fixen en je vergeeft ze?
Wie weet hoorde die winkel ook bij de fabriek.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij kwam nieuw uit de fabriek rollen pipo.
staatsloterijquote:Op zondag 4 maart 2007 11:02 schreef HuubTuub het volgende:
Er is nu zo'n reclame waar je iemand z'n mond hoort spoelen, gorgellen en tuffen, verschrikkelijk ranzig.
Ik weet niet eens waar het voor is.
gerard joling - ticket to the tropicsquote:Op zondag 4 maart 2007 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
staatsloterij
die andere van de staatloterij snap ik overigens niet
moet dat tropische muziek voorstellen ofzo?
Die is echt gruwelijk irritant. Ook die andere varianten zijn vreselijk.... inclusief een mega kinderen voor kinderen 'R'..quote:Op zondag 4 maart 2007 10:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Zeer vervelende, zeurende kinderstem:
"Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is geel. Nee, niet die vogel in de boom. Nee, niet die banaan. Zal ik het maar vertellen? Het is het gele briefje waarop mijn papa en mama zeggen dat ze er niet zijn en dat ik zelf maar moet kijken wat ik doe met het eten."
Serieuze stem van een bemoeizuchtige vrouw:
"In Nederland worden jaarlijks tienduizenden kinderen het slachtoffer van verwaarlozing, misbruik en ander gedoe"
Ik gun die kinderen in die spotjes alle ellende die ze overkomt.
Oom Wim mag haar folteren in zijn kelder wat mij betreft.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:56 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Dat kindje mag van mij fijn aan Ome Wim's paarse lollie likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |