Last.fm. Je eigen radiostationquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef splendor het volgende:
www.di.fm![]()
Of een andere willekeurige online zender.
Daarmee bewijs je dus dat de luisteraar de ergerlijke reclamespots veel effectiever en intenser waarneemt, terwijl hij 'prettige' reclamespots snel vergeet en weinig aandacht schenkt ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:24 schreef sipper het volgende:
Die reclame komt echt honderd keer per dag voorbij op de radio. Ik irriteer me mateloos aan die carglass-radiospot.
Die depressieve grafstem vind ik een goede reden om naar de concurrent te gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef KroJo het volgende:
[..]
Daarmee bewijs je dus dat de luisteraar de ergerlijke reclamespots veel effectiever en intenser waarneemt, terwijl hij 'prettige' reclamespots snel vergeet en weinig aandacht schenkt ....
precies de reden waarom veel reclamemakers juist bewust irriterende en ergerlijke reclame's maken om 'naamsbekendheid' te scheppen.
Van veel reclame's die publieksprijzen wonnen, omdat het publiek ze zo fantastisch vond, kunnen de meeste mensen, ondanks dat ze de hele spot kunnen naveretellen, meestal niet vertellen welk bedrijf of product ermee gepromoot wordt, tenzij ze er extralang over nadenken ...
wat mij betreft mag je ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die depressieve grafstem vind ik een goede reden om naar de concurrent te gaan.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef Skv het volgende:
Een sterretje wordt al snel een rondje.
Gaysauna 't Bölke.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:24 schreef sipper het volgende:
Die reclame komt echt honderd keer per dag voorbij op de radio. Ik irriteer me mateloos aan die carglass-radiospot.
En daarna.... de vacuum zuignap voor een goed uitharding!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]eindelijk iemand die zich ook irriteert
ik zal die ruige HPX2 hars van hem ff in zn anus aanbrengen
En vervolgens vacuüm zuignappenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef Ordinair het volgende:
'Een sterretje word al snel een rondje..'![]()
Vuilaks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |