Als je een goede verzekering hebt, niets?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat kost me dit grapje godverdomme.
Ik heb geen verzekeringquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Als je een goede verzekering hebt, niets?
En je hebt zeker ook geen autoquote:
Jawel.quote:
Slim hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel.
Maar heb die auto pas een maand en nog geen tijd gehad daar een fatsoenlijk verzekering voor te zoeken. Overigens heb ik er daarom ook nog niet veel mee gereden.
Ooh,dan zou ik ook helemaal gaan flippen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel.
Maar heb die auto pas een maand en nog geen tijd gehad daar een fatsoenlijk verzekering voor te zoeken. Overigens heb ik er daarom ook nog niet veel mee gereden.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:03 schreef tonks het volgende:
Weer zo'n neptopic. wat maak je toch allemaal mee jong
Een maand lang. Knap hoor.quote:
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:04 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Een maand lang. Knap hoor.
Tevens is het vrouw en geen man.
Geloof je alle dingen die op 't net staanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Of ben je er nog niet over uit ?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk zijn AT hij bedenkt allemaal dingen om over te klagen
Ik scheld niemand uit en krijg geen ban.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
Komop man je bedenkt dingen om over te klagen en als iemand er dan iets van zegt ga je ze uitschelden en krijg je een ban
Ik vind het knap dat je er zo kalm over praat. Lijkt me een vervelende situatie. Irritant, al dat tuig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of jij bent gewoon een ontevreden persoontje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan het gewoon niet hebben dat in mijn leven wel iets gebeurd.
Probleem is: Aangifte doen of niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je er zo kalm over praat. Lijkt me een vervelende situatie. Irritant, al dat tuig.
Voor ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Een foto maken dan.
Het kost je je no-claim als je all risk bent verzekerd, en dat kan een heleboel geld zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Als je een goede verzekering hebt, niets?
Ja i know.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Het kost je je no-claim als je all risk bent verzekerd, en dat kan een heleboel geld zijn.
Bij WA moet je alles zelf ophoesten.
Het zijn gewoon hufterstreken en de daders zijn meesteal de grootste schreeuwers in de buurt.
Tja niet zo slim dus ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel.
Maar heb die auto pas een maand en nog geen tijd gehad daar een fatsoenlijk verzekering voor te zoeken.
Dus je zeurt over tuig dat jou w auto bekrast maar je rijd wel lekker onverzekerd rond ?quote:Overigens heb ik er daarom ook nog niet veel mee gereden.
The boy who cried wolf.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:
tja, als je om het minste of het geringste een klb-topic opent, luistert niemand meer als je een serieus probleem hebt
zit wat in jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:
tja, als je om het minste of het geringste een klb-topic opent, luistert niemand meer als je een serieus probleem hebt
Maar jij hebt er wel zonder verzekering mee gereden op de openbare weg? Dan ben je pas echt een IQ loze stomme lul.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jawel.
Ligt natuurlijk ook een beetje aan het onderwerp van de Topicquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Van hier tot de slagerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Maar jij hebt er wel zonder verzekering mee gereden op de openbare weg? Dan ben je pas echt een IQ loze stomme lul.
Hij is niet getunedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Goede actie van die knapen.
Wanneer ik die getunede pauperbak van jou tegenkom zou ik ook niks anders kunnen dan dat kreng van je vernielen.
Nee; ze haten je. Ook al omdat je zo veel van die zeiktopics opent hier in KB.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom doen dat soort IQ lozen zoiets ? Is het om stoer te doen, weten ze niet beter of zijn ze zo opgevoed ?
Dan rij ik toch doorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 ding te raken en je kunt betalen tot je 80e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |