Uit welk jaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:30 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik heb zo geen foto's van m'n R6, maar het is een 2002 model.
Owquote:
Ja zegtie..... Was tie kapot danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:32 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Officieel pas 2004 op kenteken gezet.
Te lang in de showroom gestaan..quote:
Best raar als ze ee kapot motor verkopen, ik hoop dat je garantie hadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:33 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Te lang in de showroom gestaan..
Vindt ie leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Shit Holly is zeker ook eentje aan het maken
Makster, even nuchter worden, misschien snap je em dan goedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Best raar als ze ee kapot motor verkopen, ik hoop dat je garantie had![]()
220-225 ofzo onbegrenst. Begrenst nog niet getest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Wat ik me nou afvroeg hè, hoe snel gaat zo'n zxr400 nou? (Had een paar jaar geleden de keuze tussen de zxr400 en gs500e)
Dat weet hij niet, hij heeft geen rijbewijsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Wat ik me nou afvroeg hè, hoe snel gaat zo'n zxr400 nou? (Had een paar jaar geleden de keuze tussen de zxr400 en gs500e)
Tja die GS van je fiets ik nog voorbijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat weet hij niet, hij heeft geen rijbewijs
Rap zat, heb hem vaak op de 230 ofzo op de teller gehad en je wordt echt niet zoek geredenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Dan moet mijn pa afvallenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Rap zat, heb hem vaak op de 230 ofzo gehad
4,4 opgegeven standaard, 25KW wederom geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:39 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
en van 0 - 100?
de gs500 deed er 6-7 sec over... Top van 180(25kw)
Je mag ook tot 16.000 door trekken, is ook wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Je mag ook tot 16.000 door trekken, is ook wel lekker![]()
Yup....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:41 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
66pk toch?
Daarom is de 400 ook best gekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:44 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
16.000 haalt de R6 2002 niet...
Ach ja, 1000cc's trekken vaak ook minder CC's dan 600tjes. Dus zo raar is het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:44 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
16.000 haalt de R6 2002 niet...
Logischerwijs klopt deze zin voor geen meter!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, 1000cc's trekken vaak ook minder CC's dan 600tjes. Dus zo raar is het niet.
Haha ja, uhm bedoelde dat 1000CC een kleiner toerenbereik hebben dan 600CC vaakquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:47 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Logischerwijs klopt deze zin voor geen meter!
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:49 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
15.000 tik ik dan ook maar niet te vaak aan.. Dan stijgt het voorwiel op
Ach ja lekker binnendoor bochtjes pakken enzowquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:51 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Je hebt er ook verrekte weinig aan in NL.. Of je nou 25kw rijdt of vol vermogen, je bent net zo snel op de plek van bestemming. Lekker tussen de file door enzo.
Snelwegrijden sucksquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:53 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik raak binnendoor meestal de weg kwijt
Nou ik had reply nr 300, maar jij postte blijkbaar op exact hetzelfde moment waardoor jij de laatste post had in het vorige topic, en wel nr 301quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:53 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik raak binnendoor meestal de weg kwijt
65pk achterwiel en 36Nm in ieder geval bij die van mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Je mag ook tot 16.000 door trekken, is ook wel lekker![]()
De blauwe lucht/ de mooie wegen volgen anyone?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:57 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
TomTom rider anyone?
Tjaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:57 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
TomTom rider anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Volgens mij niet, is nog wel in de maak maar tot nu toe kan dat alleen bij de Garmin dacht ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Alternatieve routes schijn je in te kunnen stellen..
fout,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Iets wat rijmt op ...ier
Oud navigatie merkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:06 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Garmin? Nieuw biermerk?
Er is zelfs een site waar je voorgeprogrameerde routes kan douwnloadenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Alternatieve routes schijn je in te kunnen stellen..
Hoorde dat die tomtom die dan toch weer verneukte en zelf aanpaste.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is zelfs een site waar je voorgeprogrameerde routes kan douwnloaden
klopt, route is gebaseerd op gps ijk punten en maakt dan een route van punt a naar b maar gaat zo wel een heel alfabet door en terug.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoorde dat die tomtom die dan toch weer verneukte en zelf aanpaste.
Tja maar dat is dus niet leuk als je zelf een leuke route wil uitzetten niet om ergens te komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:16 schreef bwt het volgende:
[..]
klopt, route is gebaseerd op gps ijk punten en maakt dan een route van punt a naar b maar gaat zo wel een heel alfabet door en terug.
Motorfreaks begint steeds meer op Moto73 te lijken, leuk om te lezen maar steeds minder kritisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:18 schreef bwt het volgende:
test van tomtom rider door motorfreaks
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3563
Klopt, maar ze moeten een keuze makenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motorfreaks begint steeds meer op Moto73 te lijken, leuk om te lezen maar steeds minder kritisch.
Tja maar op een gegeven moment stop je gewoon met dingen echt lezen wat dan toch wel weer het doel een beetje voorbij schiet tenzij ze er geld aan willen verdienen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:21 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten een keuze maken
zonder kijkers - geen website
"Roger Houston we have a connection"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:53 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Test one two three
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:05 schreef bwt het volgende:
Huston - we have a problem
at a far far away universe there is a user behind a computer who's eye's are getting tired.
and this user is sliding off to his resting place
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:43 schreef ikookhier het volgende:
Moet nu ook wel even gaan tukkenmorgen een rondje rijden als het weer het toe laat
![]()
![]()
Sjah, ik zou me kut voelen als ik zo een slecht ritme had opgebouwd. Doe er eens wat aan voor je besluit van een brug te springen, met een touw om je nek en een trein er onderdoor terwijl je een kogel door je kop jaagt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:08 schreef BazzieK het volgende:
Gaat denk ik toch maar eens slapen alhoewel ik nog niet echt moe ben![]()
Wat heb je nog meer van je moeder?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:
Dat is mijn grootste onzekerheid kwa motorrijden
Het rijden komt vast wel goed maar heb het richtingsgevoel van mijn moeder
![]()
Jammer dat ie de rij-eigenschappen heeft van een CB750 uit 1977quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke Bandit.Vorig jaar was ik hem gelijk gaan halen.
![]()
Ook wel een leuk dingetje voor de circuitdag, crashen mág.![]()
Kauwgomframequote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Jammer dat ie de rij-eigenschappen heeft van een CB750 uit 1977
hallo zeg, das een hele wereld reisquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:51 schreef Youp het volgende:
zo noorderlingen, ik moet straks waarschijnlijk naar den helder
Que?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
3 glazen wijn, 1 blikje bier, en nu net een koffie met een koekje.![]()
Dat mag altijd, rij met je ballen ipv verstand.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
Ook wel een leuk dingetje voor de circuitdag, crashen mág.![]()
Koffiekoekje.quote:
We zullen zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:45 schreef worldpimber het volgende:
Dat mag altijd, rij met je ballen ipv verstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een ietwat andere sport dan de geplande sportschool.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffiekoekje.![]()
![]()
[..]
We zullen zien.I have more to loose then you. Mogen we dan ook een keer zonder voorrijder?
![]()
Net even nuttig bezig geweest, een 1 knops mengkraan met thermostaat geinstalleerd in de douche. [afbeelding]
5 jaar garantie, heb hem alleen al 6 jaar in huis.
![]()
![]()
Kassabonnetje helemaal vervaagd en niet meer leesbaar.Jij bent ook de koning van uitstel hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een ietwat andere sport dan de geplande sportschool.![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Heb zelf geen last van mijn verneukte leven heurquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, ik zou me kut voelen als ik zo een slecht ritme had opgebouwd. Doe er eens wat aan voor je besluit van een brug te springen, met een touw om je nek en een trein er onderdoor terwijl je een kogel door je kop jaagt.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer van je moeder? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, ik zou me kut voelen als ik zo een slecht ritme had opgebouwd. Doe er eens wat aan voor je besluit van een brug te springen, met een touw om je nek en een trein er onderdoor terwijl je een kogel door je kop jaagt.![]()
Wil je langskomen met Mo en nog een vriendje en een briefje op de koelkast plakkenquote:En hoe zit het met Ribi's vakantie dan, van wanneer tot wanneer?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even serieus, ja dat kan ik ook nog makkelijk, vanwaar de geveinsde interesse?![]()
Ik denk dat pimber z'n motor vaker gebruikt dan jij, veel vakerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We zullen zien.I have more to loose then you. Mogen we dan ook een keer zonder voorrijder?
![]()
Neeeeehhh!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:57 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
TomTom rider anyone?
Aaaahh, honingrum, heerlijk spul!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:26 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Neeeeehhh!!!!
Verdwalen=meer kilometers en veel rijden is OK...
Of denk ik nu te zakelijk??
Einde vond ik dan wel weer mooi, discusseren of ze op 3 of op 4 zichzelf overhoop schietenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef bwt het volgende:
tering zeg - echt ziek die columbine gasten
...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:03 schreef BazzieK het volgende:
http://www.flurl.com/item/Columbine_Massacre_u_155892
Columbine shooting beelden vrijgegeven. Echt ziek die gasten
echt ziekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:03 schreef BazzieK het volgende:
http://www.flurl.com/item/Columbine_Massacre_u_155892
Columbine shooting beelden vrijgegeven. Echt ziek die gasten
Dat maakte het des te ziekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Einde vond ik dan wel weer mooi, discusseren of ze op 3 of op 4 zichzelf overhoop schieten![]()
Inderdaad, dat lef zou ik niet hebben om dat dan nog te roepenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat maakte het des te zieker
Maar die gast die vluchte wel mooi Fuck you!! [afbeelding]
Waar praat je nu weer over?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Lees maar in het topic van Da Liks, jonge rijders denken niet zo na en stunten makkelijker.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat pimber z'n motor vaker gebruikt dan jij, veel vaker
Dus hij heeft meer te verliezen
Wat een kneusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reminds me, mijn beste twee vrienden gingen bungeejumpen.
De ene sprong zonder na te denken, de ander moest alleen nog maar aan zijn vriendin denken, en ging niet.Zag zijn leven voorbijtrekken.
![]()
![]()
Shit, kan ik mijn kaartje nog doorverkopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Waar praat je nu weer over?Over wheelieles of circuitrijden, je kunt het alleen over "winnen" hebben
Continu parten over de kans op crashes etc. etc. We gaan gewoon lekker rondjes rijden jong, niet zoals jij kennelijk denkt met ellbows down vechtend om de eerste plaats neergaan in de voorlaatste bocht
![]()
Mwuhaaah.quote:Oh, en serieus ... in principe ben je geen partij voor mij en heb je ook niets meer dan mij te verliezen![]()
![]()
In Australie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
Wat een kneusDe kans dat je doodgaat is groter in de autorit erheen dan bij de jump zelf
Wel eens wegen buiten de grote steden van australie gezien, daar is een crossbaan niks bijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Australie.![]()
![]()
Was van e.a. hooge brug in een soort jungle. Nieuw Zeeland kan ook.![]()
En heb jij statistieken gezien?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
Wel eens wegen buiten de grote steden van australie gezien, daar is een crossbaan niks bij![]()
Die kneus gaat niet eens mee denksquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor Martie ws. wel goed ook, anders gaat het te snel.![]()
Waar gaat dit trouwens allemaal over?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Die kneus gaat niet eens mee denks
Volgens mij zijn pimber, jij en ik de enige. OPM ook, maar die krijgt z'n fighter niet op tijd af volgens mij
Ik neem dat iedereen betaald heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
Die kneus gaat niet eens mee denks
Volgens mij zijn pimber, jij en ik de enige. OPM ook, maar die krijgt z'n fighter niet op tijd af volgens mij
Ben je verder op deze aarbol geweest dan ik, slappie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:40 schreef BazzieK het volgende:
Nee gewoon vaak in Australie geweest en lul bovendien graag slap![]()
![]()
Circuitdag 19 juli op Zandvoortquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar gaat dit trouwens allemaal over?
Hij heeft iig wel weer een goede smoes om achteraan te eindigen (geen competitie my assquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem dat iedereen betaald heeft.![]()
Zou wel lachen zijn, OPM op die fighter.![]()
Alleen niet te hopen dat zijn zitje afbreekt onder de extreme omstandigheden op het circuit.![]()
![]()
Lijkt me best leuk om een keer te zien, iemand die me kan meenemen, neem ik mijn pompoms wel meequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Circuitdag 19 juli op Zandvoort
Jij mag mee met de pompoms en een prei vanwege gebrek aan motor[afbeelding]
![]()
Veel familie daar dus ben er regelmatig heen geweest, denk niet dat ik er ooit nog heen ga tough ben me vorige keer helemaal het leplazerus geschrokken daarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je verder op deze aarbol geweest dan ik, slappie.![]()
The day that Pimber meets his master.quote:
Volgens mij rijdt dat als op rails, een GSX-R750 met hoog stuur. TGV wel te verstaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef hicham het volgende:
Hij heeft iig wel weer een goede smoes om achteraan te eindigen (geen competitie my ass![]()
), moet nog wennen aan de nieuwe bike enzo
In elkaar gebeukt door een kangaroo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
Veel familie daar dus ben er regelmatig heen geweest, denk niet dat ik er ooit nog heen ga tough ben me vorige keer helemaal het leplazerus geschrokken daar
Geen zon te bekennen hierquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Wat doet dat hierGa toch allen van de zon genieten!
![]()
Hoi![]()
Net hardgelopen, even uitzweten, douchen, boodschappen doen, en even naar het strand.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Wat doet dat hierGa toch allen van de zon genieten!
![]()
Hoi![]()
Dat niet maar ben nogal een wijf als het op insecten aankomt en als je dan terwijl je aan het douchen naar boven kijkt en er hangt een (in mijn ogen) grote spin boven je wat later dus een zwarte weduwe bleek te zijn dan heeft dat een hoog broekpoep gehaltequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In elkaar gebeukt door een kangaroo?
Wilde buitensex in de woestijn?
Nighttrains die over elkaar klapten?![]()
Dan is WB ook snel weg hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
Dat niet maar ben nogal een wijf als het op insecten aankomt en als je dan terwijl je aan het douchen naar boven kijkt en er hangt een (in mijn ogen) grote spin boven je wat later dus een zwarte weduwe bleek te zijn dan heeft dat een hoog broekpoep gehalte![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan is WB ook snel weg hoor.![]()
![]()
Wat doet Colin Edwards hier.![]()
[afbeelding]
Dat koppie daar achterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan is WB ook snel weg hoor.![]()
![]()
Wat doet Colin Edwards hier.![]()
[afbeelding]
Iellhhhquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat niet maar ben nogal een wijf als het op insecten aankomt en als je dan terwijl je aan het douchen naar boven kijkt en er hangt een (in mijn ogen) grote spin boven je wat later dus een zwarte weduwe bleek te zijn dan heeft dat een hoog broekpoep gehalte![]()
Dat niet, doodslaan en verder slapen danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Iellhhh![]()
![]()
Dat suckt als er zo een boven je bed hangt, midden in de nachtDan ga je geheid op de grond slapen
![]()
totdat ie er weer vrolijk uit komt gelopen.............quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef bwt het volgende:
[..]
totdat ie er weer vrolijk uit komt gelopen.............![]()
Die zal akuut om komen onder het stof in de stofzuiger!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef bwt het volgende:
[..]
totdat ie er weer vrolijk uit komt gelopen.............![]()
Nee heur kunnen ze heel goed tegenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die zal akuut om komen onder het stof in de stofzuiger!![]()
BWT de bioloogquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef bwt het volgende:
Is een natuurlijk omgeving voor een spin
Babyblauwquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
John Hopkins zeg je.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is zoiets als je GSX600R bij de flat neerzetten met alleen een schijfrem slotquote:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3774quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:02 schreef bwt het volgende:
[..]
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3774
Hmm heb jij die motoren toevallig thuis staan???Stiekem wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:
Met zon motor ben je de politie te snel afquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]Nee, met zo'n motor zal de politie je niet aanhouden om te chekken of je je rijbewijs bij je hebt
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef richardgie het volgende:
Ries is ook weer thuis.Was weer knap warm op de brommer motor.
Mensen die zon auto kunnen betalen zijn vaak saaie flikkers, zondequote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:01 schreef richardgie het volgende:
Net nog een tijdje achter een Ferrari 348 aan gereden,heb nog wel effe zitten knipperen dat ie moest ophoepellen
,zodat ik er langs kon
,maar hij deed net oftie mij niet zag
.
Was ook al een 50 tiger denk ik zo dat ik zagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen die zon auto kunnen betalen zijn vaak saaie flikkers, zonde![]()
Ach ja, het gaat er niet om wat je rijdt maar hoe je rijdt ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was ook al een 50 tiger denk ik zo dat ik zag,maar Ferrari's zie je niet zo bar veel,hoewel het hier in de "omgeving"wel zo zou moeten zijn dat je ze vaker ziet,met Kroymans in Hilversum
.Maar ik denk dat de BMW het toch niet helemaal bij zou kunnen sloffen
.
Helemaal mee eens.Ik denk dat die GSX 600 F'er met iets meer lef die straaljagerpiloot met z'nGSX 1300 Hayabotsa makkelijk de baas kan zijn op die dijk,alleen op topsnelheid gaat hij het afleggen,maar zo hard mogelijk recht uit is ook niet echt moeilijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat er niet om wat je rijdt maar hoe je rijdt ofzo![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Ik denk dat die GSX 600 F'er met iets meer lef die straaljagerpiloot met z'nGSX 1300 Hayabotsa makkelijk de baas kan zijn op die dijk,alleen op topsnelheid gaat hij het afleggen,maar zo hard mogelijk recht uit is ook niet echt moeilijk.
Daarom wil ik nog wel eens achter gawaine aan rijdenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Ik denk dat die GSX 600 F'er met iets meer lef die straaljagerpiloot met z'nGSX 1300 Hayabotsa makkelijk de baas kan zijn op die dijk,alleen op topsnelheid gaat hij het afleggen,maar zo hard mogelijk recht uit is ook niet echt moeilijk.
Gawaine heeft gewoon heel veel reflectered materiaal achterop zitten wat afleidquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog wel eens achter gawaine aan rijden
die schijnt onverslaanbaar te zijn op de dijk (nog niet meegemaakt)
hoewel ik probeer meer rekening te houden met anderen die toevallig ook op de dijk rond cirkelen/zwabberen
Dat vindt ik nou eigenlijk het grootste probleem op de dijken.Als het een beetje mooi weer is dan loopt,fietst,rijdt en wandeld er van alles rond.En in het voor en najaar,als het met overige weggebruikers niet zo druk is dan mag er weer gegierd worden en rijden ze met van die strontkarren rond.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog wel eens achter gawaine aan rijden
die schijnt onverslaanbaar te zijn op de dijk (nog niet meegemaakt)
hoewel ik probeer meer rekening te houden met anderen die toevallig ook op de dijk rond cirkelen/zwabberen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gawaine heeft gewoon heel veel reflectered materiaal achterop zitten wat afleid
Dus het komt er op neer dat je moet wachten op een duidelijk minder mooie dag in de zomer dat de temperatuur ook nog eens onder de 20 graden zit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou eigenlijk het grootste probleem op de dijken.Als het een beetje mooi weer is dan loopt,fietst,rijdt en wandeld er van alles rond.En in het voor en najaar,als het met overige weggebruikers niet zo druk is dan mag er weer gegierd worden en rijden ze met van die strontkarren rond.
Nooit opgevallen, zal toeval zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:51 schreef worldpimber het volgende:
WTF? Is al de tweede keer dasthollander
een 301ste post maakt. Misschien foutje in de rechten?
Probeer eens door te posten in een gesloten topic
Gedownleud ofzeuw?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Frituur net aangezet en de bier staat koud.. En de hele avond al 'My name is Earl' aan het kijken![]()
't Heerlijk avondje is gekomen, alweer![]()
![]()
Nou Bazzie, je hebt ze allemaal weggejaagd.quote:
Raar, normaal heb ik dat effect alleen op vrouwenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou Bazzie, je hebt ze allemaal weggejaagd.![]()
Behalve op 12 jarige breezahsletjes?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Raar, normaal heb ik dat effect alleen op vrouwen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Behalve op 12 jarige breezahsletjes?
Dat heeft ie zelf zitten verkondigen.quote:
14 is toch wel het absolute minimum en dat doe ik dan ook niet graagquote:Op zondag 9 juli 2006 00:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf zitten verkondigen.
Okee ze waren 13 of 14 maar het idee is hetzelfde.![]()
Pass maar door dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
14 is toch wel het absolute minimum en dat doe ik dan ook niet graag
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pass maar door dan.![]()
Mits het "gras" groeit en gemaaid moet worden.![]()
Doe eens iets meer je best op een reply.quote:
Er zaten woorden en alles in, post ik eens wat meer dan smilies is het weer niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens iets meer je best op een reply.![]()
Stijl?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zaten woorden en alles in, post ik eens wat meer dan smilies is het weer niet goed
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stijl?Inhoud?
Presentatie?
Maar goed je wil bij de politie en die pet past ons allemaal toch?![]()
![]()
Je bent of een smiley vergeten of je hebt dat vreemde plan laten varen, ik ga even van het laatste uit en verwelkom je bij het normale gepeupel.quote:
Nee ga nog steeds bij de politie en ja ben vroeger veel gepestquote:Op zondag 9 juli 2006 01:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent of een smiley vergeten of je hebt dat vreemde plan laten varen, ik ga even van het laatste uit en verwelkom je bij het normale gepeupel.
Mocht ik het verkeerd hebben, ben je vroeger veel gepest?![]()
Vandaar dus dat je je seksuele gevoelens moet botvieren op 14 jarige kleuters.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee ga nog steeds bij de politie en ja ben vroeger veel gepest
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaar dus dat je je seksuele gevoelens moet botvieren op 14 jarige kleuters.![]()
Liegen doe je ook niet, je bent er eerlijk voor uitgekomen dat je agent wil worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee hoor heb er verder geen last van maar ook zo kneuzig om er over te gaan liegen he
Yup, have fun met ons schandknaapje.quote:
Hmz, dan vertrek ik ook maar. Wie wil er nou alleen achter blijven met hemquote:Op zondag 9 juli 2006 01:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup, have fun met ons schandknaapje.
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Liegen doe je ook niet, je bent er eerlijk voor uitgekomen dat je agent wil worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup, have fun met ons schandknaapje.
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmz, dan vertrek ik ook maar. Wie wil er nou alleen achter blijven met hem![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:21 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
Dag allemaal* bwt gaat nu ook iest doen wat gebruikelijk is rond dit tijdstip voor de meeste mensen
slapen dus![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 04:22 schreef BazzieK het volgende:
HoerenmotorbladenWord er helemaal actief en kriebelig van en dat is niet echt handig op dit tijdstip
Ja, misschien is het tijdstip wel de oorzaak van je kriebeligheid????quote:
Geen idee,maar als er nog wel gewoon mee gepraat kan worden,en de rest van de omgevingsgeluiden gedempt worden is het zeker geen slechte demperquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:17 schreef hollander172 het volgende:
Ries, heb vanmiddag een Peltor H64FB gehaald, is dat wat qua gehoorprotectie?
Wel geinig, had hem vanmiddag in onze bijna oldtimer even opgezet en helemaal geen ander geluid meer behalve de stem van mijn vriendin.Geen motorgeluid of windgeruis meer.
Hele aparte gewaarwording.
![]()
Dunno, op het doosje staat wel het eea maar het zegt me niet zoveel eigenlijk, don't have a fucking clue welk geluid er vrij komt bij het schieten anders dan een knal.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen idee,maar als er nog wel gewoon mee gepraat kan worden,en de rest van de omgevingsgeluiden gedempt worden is het zeker geen slechte demper.
Ik weet niet of er een geluidscurve bij geleverd is,maar als dat zo is kijk dan even hoe hoog de demping bij een piekbelasting is.
En!? En!? En!? gaat ze naakt?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
Whehehe, fotoshoot bij ons voor de deur ...
[afbeelding]
Ja, accepteer hem nou eens Lotte.. scheelt weer nutteloze posts hierquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Kom eens een keer op msn of accepteer me
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, accepteer hem nou eens Lotte.. scheelt weer nutteloze posts hier![]()
Ik heb je geaccepteerdquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Kom eens een keer op msn of accepteer me
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb je geaccepteerdEergisteren al ofzo
![]()
Tshkk, je hebt me geblockt hé!![]()
![]()
Gefeliciteerd, veel plezier ermeequote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
He, was ik vergeten te melden dat ik nu ook eindelijk in het bezit ben van een gevleugelde tweewieler?
Heb via motorforum een gsx-r 750 op de kop weten te tikken... modelletje '85Ding gaat als een trein (zo'n snelle trein). Fotootje zal ik binnenkort wel eens regelen, rijden is nu prioriteit
Top, Oldskool Gixxertjesquote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
He, was ik vergeten te melden dat ik nu ook eindelijk in het bezit ben van een gevleugelde tweewieler?
Heb via motorforum een gsx-r 750 op de kop weten te tikken... modelletje '85Ding gaat als een trein (zo'n snelle trein). Fotootje zal ik binnenkort wel eens regelen, rijden is nu prioriteit
Doe je toch iets niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef dunc het volgende:
Iets van 300 gereden de laatste 2 dagen, extra veel stadsverkeer en bochtweggetjes mee gepakt om 't gevoel een beetje te krijgen. Wat een heerlijk machientje
Alleen dat "even een auto inhalen" is het niet helemaal. Tegen de tijd dat je richting aan wil geven ben je er al kilometers voorbij
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Daar was ik al weer
Het grappige is dat ik niet weet wat voor soort vlees het is. Ik dacht eerst dat het een hamburger was, maar volgens mij is het een biefstukje ofzo
Zo maar even opensnijden
Nee inderdaad, maar het was nog half bevrorenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een biefstukje hoef je in ieder geval geen 10 minuten te bakken, anders word ie zo taai als een motorlaars
![]()
1 op 8?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef dunc het volgende:
Tsja, misschien niet bij elke inhaal actie 't gas helemaal open gooien. Ook beter voor 't verbruik trouwens, die 1 op 8 van mijn laatste tank was het niet helemaal
Hehe ik ken het probleem. Het vlees wat ik nu bak is nog van een verdwaald barbeque pakket wat ik in de vriezer vondquote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef dunc het volgende:
Ow, en jij hebt tenminste eten in huis... ik wist dat ik iets vergeten was afgelopen dagen. Boodschappen dus.
Ook lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef bwt het volgende:
Hahahha
VERGETEN VRETEN TE HALEN
dan maar bij het gouden-bogen restaurant langs
Rauwe biefstuk,alleen effe door de pan gevlogenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar het was nog half bevroren![]()
Is nog steeds rood van binnen, smerige smurrie. Nouja.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
Ja lekker, maar dit was geen biefstuk.. dus gelukkig dat ik het niet zo gegeten hebquote:Op zondag 9 juli 2006 19:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Rauwe biefstuk,alleen effe door de pan gevlogen![]()
![]()
![]()
Ah die wit/blauwe naked met 2 ronde koplampjes?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerdwas dat die halfnaked GSX-R ? die je gekocht heb ?
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
Heb via motorforum een gsx-r 750 op de kop weten te tikken...
quote:modelletje '85![]()
Wat was het dan voor een ondefinieerbaar goedjequote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja lekker, maar dit was geen biefstuk.. dus gelukkig dat ik het niet zo gegeten heb![]()
Dat weet ik nog steeds nietquote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat was het dan voor een ondefinieerbaar goedje.
Nou hoop het niet nee, al voel ik wel wat in mijn buikjequote:Op zondag 9 juli 2006 19:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds,dus het zal wel niet schadelijk/dodelijk zijn geweest.
Dan moet je niet zo veel etenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou hoop het niet nee, al voel ik wel wat in mijn buikje![]()
Nou.. ik heb inderdaad uitjes erbij gegooidquote:Op zondag 9 juli 2006 19:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo veel eten.
En als er een beetje veul uien in zaten ga je ook wel wat in je buik voelen,tenminste ik wel
.
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 9 juli 2006 19:55 schreef richardgie het volgende:
Zal niet meer zo lang duren denk ik,voordat deze vol zit.
Is wel lekker,vooral als ze een beetje mee gebakken zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 19:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou.. ik heb inderdaad uitjes erbij gegooid![]()
Daar heb ik niks aan toe te voegenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is wel lekker,vooral als ze een beetje mee gebakken zijn![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |