Ik heb je geaccepteerdquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Kom eens een keer op msn of accepteer me
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb je geaccepteerdEergisteren al ofzo
![]()
Tshkk, je hebt me geblockt hé!![]()
![]()
Gefeliciteerd, veel plezier ermeequote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
He, was ik vergeten te melden dat ik nu ook eindelijk in het bezit ben van een gevleugelde tweewieler?
Heb via motorforum een gsx-r 750 op de kop weten te tikken... modelletje '85Ding gaat als een trein (zo'n snelle trein). Fotootje zal ik binnenkort wel eens regelen, rijden is nu prioriteit
Top, Oldskool Gixxertjesquote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
He, was ik vergeten te melden dat ik nu ook eindelijk in het bezit ben van een gevleugelde tweewieler?
Heb via motorforum een gsx-r 750 op de kop weten te tikken... modelletje '85Ding gaat als een trein (zo'n snelle trein). Fotootje zal ik binnenkort wel eens regelen, rijden is nu prioriteit
Doe je toch iets niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef dunc het volgende:
Iets van 300 gereden de laatste 2 dagen, extra veel stadsverkeer en bochtweggetjes mee gepakt om 't gevoel een beetje te krijgen. Wat een heerlijk machientje
Alleen dat "even een auto inhalen" is het niet helemaal. Tegen de tijd dat je richting aan wil geven ben je er al kilometers voorbij
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Daar was ik al weer
Het grappige is dat ik niet weet wat voor soort vlees het is. Ik dacht eerst dat het een hamburger was, maar volgens mij is het een biefstukje ofzo
Zo maar even opensnijden
Nee inderdaad, maar het was nog half bevrorenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een biefstukje hoef je in ieder geval geen 10 minuten te bakken, anders word ie zo taai als een motorlaars
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |