abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:15:56 #61
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_39632065
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik zou er absoluut hetzelfde over denken als over de PNVD: niet verbieden. Zolang die hypotethische partij zich niet schuldig maakt aan dingen die ze legaal willen maken, is er geen reden om de partij te verbieden.
Dat is nou net wat de PNVD wil. Iets wat illegaal is legaal maken. Het liefst willen ze de leeftijds grens om sex te hebben met kinderen naar 0 jaar verschuiven.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:18:13 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39632111
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:15 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat is nou net wat de PNVD wil. Iets wat illegaal is legaal maken. Het liefst willen ze de leeftijds grens om sex te hebben met kinderen naar 0 jaar verschuiven.
En het is hun goed recht om te proberen dat te bereiken via hun partij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_39632164
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:15 schreef Monus het volgende:

[..]

Er was ooit ook een minderheid voor het vrouwenstemrecht.
pi_39632240
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Precies. Het zou antidemocratisch zijn om te proberen dergelijke initiatieven de kop in te drukken voordat de kiezer die kans krijgt.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:39:45 #65
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_39632497
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het wel duidelijk hoe nederland aan de stempel "pedoland" komt.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:47:32 #66
3767 Herald
Come get some
pi_39632683
normaal worden in pedotopiques altijd gezegd dat pedo's vallen op personen zonder secundaire geslachtskenmerken, maar die krijgende meeste wel vanaf hun 12e. Aangezien PNVD seks wil legaliseren vanaf 12 jaar hoor je in Fok!termen toch eigenlijk niet meer te spreken over pedo dan. Of verschilt de term pedo op Fok! gewoon per topic?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 14:51:48 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39632774
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:39 schreef Monus het volgende:

[..]

Het wel duidelijk hoe nederland aan de stempel "pedoland" komt.
We waren toch al een drugsparadijs?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_39632812
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:47 schreef Herald het volgende:
Of verschilt de term pedo op Fok! gewoon per topic?
Laatste nieuws! Laatste nieuws! Fok!users zijn inconsequent! Water is nog steeds nat!
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:53:44 #69
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_39632813
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:51 schreef senesta het volgende:

[..]

We waren toch al een drugsparadijs?
Ook...
Ook een land dat pasgeboren kinderen vermoord.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:00:33 #70
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39632978
Belachelijk.
Wat mij betreft mag geen enkele partij worden verboden.
Zelfs als iemand een rascistische partij, een Nazipartij of een Stalinistische partij wil (her)oprichten dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Vrijheid van meningsuiting.
De NL democratie is sterk genoeg om weerstand te bieden aan dat soort uitwassen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_39633490
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:53 schreef Monus het volgende:

[..]

Ook...
Ook een land dat pasgeboren kinderen vermoord.
Je lijkt wel een foxnews kijkende amerikaan
pi_39633503
Als je alle partijen die de wet willen veranderen gaat verbieden, op wie moeten we dan nog stemmen?
pi_39633516
Het verbieden van denkbeelden is waanzin. Ik zou ook tegen een verbod op een racistische partij zijn. De grens ligt wmb bij het oproepen tot geweld.
pi_39633568
Waarom zou je die partij willen verbieden? Laat ze toch lekker in hun eigen sop gaar koken. Dit is alleen maar extra publiciteit voor die mensen, vinden ze geweldig. Ik ben benieuwd of ze überhaupt de handtekeningen bij elkaar krijgen om aan de verkiezingen mee te mogen doen.

Politieke partijen die geen bestaansrecht hebben verdwijnen vanzelf wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39633954
Gewoon laten gaan en zelf een partij oprichten die pleit voor het preventief castreren van dit soort seksueel zwakzinnig uitschot, het lijkt me vrij voorspelbaar welke v/d twee dan de meeste zetels zal halen.
pi_39634282
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef Nuoro het volgende:
Gewoon laten gaan en zelf een partij oprichten die pleit voor het preventief castreren van dit soort seksueel zwakzinnig uitschot, het lijkt me vrij voorspelbaar welke v/d twee dan de meeste zetels zal halen.
Dat vind ik dan weer oproepen tot geweld.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:33:17 #77
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39636781
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef Nuoro het volgende:
Stuur je idee op naar Geert Wilders. Als je hem voorrekent hoeveel zetels hem dat kan opleveren, zet ie het zo in zijn partijprogramma. .
pi_39637516
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef freako het volgende:

[..]

Stuur je idee op naar Geert Wilders. Als je hem voorrekent hoeveel zetels hem dat kan opleveren, zet ie het zo in zijn partijprogramma. .
Neuh...

Ik snap trouwens niet waarom ik gelijk aan Wilders gelinkt moet worden, waarmee je ahw de suggestie wilt wekken dat ik vast wel extreem rechts zal zijn. En dat alleen maar omdat ik laat blijken dat ik straal over m'n nek ga van dit soort lui en hun ranzige voorstellen. Best grappig ergens.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:37:51 #79
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39638220
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:02 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Neuh...

Ik snap trouwens niet waarom ik gelijk aan Wilders gelinkt moet worden, waarmee je ahw de suggestie wilt wekken dat ik vast wel extreem rechts zal zijn.
Oh, maar dat was niet mijn bedoeling. .

Wilders lijkt me echter de enige die zo'n punt in zijn programma op zou nemen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:08:38 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39638854
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het signaal afgeven dat het gewoon zwaar fout is.
We geven dan ook een signaal dat vrijheid van meningsuiting hier eindigt wanneer de mening ons niet aanstaat. Vooral een leuk signaal kort na de cartoonrellen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39746182
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef Meki het volgende:

Ik vind dat elke partij getoleerd moet worden
Hč???
pi_39746531
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]
ik ben sowieso tegen subsidies
Jij stuurt je stufi altijd netjes terug naar de IBG?
pi_39746755
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:44 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Jij stuurt je stufi altijd netjes terug naar de IBG?
Ik krijg helemaal geen stufi. Niet dat dat relevant is, ik ben tegen het uitdelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39747110
Ik ben tegen een verbod op de PNVD (zoals ze zich nu noemen). Politieke partijen moet je alleen verbieden wanneer alleen al hun opvattingen strafbaar zijn. Het is niet strafbaar om te vinden dat kinderen vanaf hun 12e seks moeten kunnen hebben, etc. Sterker nog: als je als individu je idealen/punten wilt verwezenlijken, dan is het democratische proces (de politiek) de geëigende weg.

Ik vind de punten van de PNVD verwerpelijk, maar ik vind de zuiverheid van onze democratie belangrijker. Iedereen moet in principe het recht hebben om een politieke partij op te richten, hoe verwerpelijk de programmapunten ook zijn. Verder zouden we als Nederlanders gewoon meer moeten vertrouwen op ons zelfreinigend vermogen. Alle Nederlanders die mogen stemmen, zijn volwassen. Ze zijn dus oud en wijs genoeg om te weten op welke partijen ze wel en niet moeten stemmen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:37:31 #85
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39749816
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef dVTB het volgende:
Ik ben tegen een verbod op de PNVD (zoals ze zich nu noemen). Politieke partijen moet je alleen verbieden wanneer alleen al hun opvattingen strafbaar zijn. Het is niet strafbaar om te vinden dat kinderen vanaf hun 12e seks moeten kunnen hebben, etc.niet moeten stemmen.
Wat is het verschil tussen een opvatting hebben en iets vinden?
pi_39750499
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef dVTB het volgende:
Ik ben tegen een verbod op de PNVD (zoals ze zich nu noemen). Politieke partijen moet je alleen verbieden wanneer alleen al hun opvattingen strafbaar zijn. Het is niet strafbaar om te vinden dat kinderen vanaf hun 12e seks moeten kunnen hebben, etc. Sterker nog: als je als individu je idealen/punten wilt verwezenlijken, dan is het democratische proces (de politiek) de geëigende weg.

Ik vind de punten van de PNVD verwerpelijk, maar ik vind de zuiverheid van onze democratie belangrijker. Iedereen moet in principe het recht hebben om een politieke partij op te richten, hoe verwerpelijk de programmapunten ook zijn. Verder zouden we als Nederlanders gewoon meer moeten vertrouwen op ons zelfreinigend vermogen. Alle Nederlanders die mogen stemmen, zijn volwassen. Ze zijn dus oud en wijs genoeg om te weten op welke partijen ze wel en niet moeten stemmen.
juist
pi_39750981
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef freako het volgende:
Wat is het verschil tussen een opvatting hebben en iets vinden?
Als het jouw opvatting is dat het blanke ras superieur is aan andere rassen, of als je komt met kreten als "alle buitenlanders het land uit" enzovoort, ben je discriminerend bezig. Als je vindt dat de leeftijdsgrens voor seks omlaag moet, is daar *op zich* niks strafbaars aan.
pi_39751039
zolang een partij geen haat uitdraagt mogen ze van mij vanalles vinden
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:37:28 #89
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_39754300
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef dVTB het volgende:

[..]

Als het jouw opvatting is dat het blanke ras superieur is aan andere rassen, of als je komt met kreten als "alle buitenlanders het land uit" enzovoort, ben je discriminerend bezig. Als je vindt dat de leeftijdsgrens voor seks omlaag moet, is daar *op zich* niks strafbaars aan.
dus...
Als je vind dat het blanke ras superieur is aan andere rassen, of als je vind dat "alle buitenlanders het land uit moeten" enzovoort, is daar niks strafbaars aan, maar als jouw opvatting is dat de leeftijdsgrens voor seks omlaag moet, ben je strafbaar bezig.

dus...
Als er een politieke partij komt die de wet zo wil veranderen dat de mensen die een aanslag in nederland plegen niet vervolgd mogen worden omdat zij strijden voor een goede zaak, en daarbij zelf geldelijk steun willen bieden, is dan ook een normale democreatie process en mag niet verboden worden.

Begrijp ik jouw standpunt, of zit het toch anders in elkaar?
pi_39755378
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Monus het volgende:

dus...
Als er een politieke partij komt die de wet zo wil veranderen dat de mensen die een aanslag in nederland plegen niet vervolgd mogen worden omdat zij strijden voor een goede zaak, en daarbij zelf geldelijk steun willen bieden, is dan ook een normale democreatie process en mag niet verboden worden. Begrijp ik jouw standpunt, of zit het toch anders in elkaar?
Dat laatste klopt, ja. Als je namelijk vindt dat mensen die een aanslag plegen, niet hoeven te worden vervolgd, is daar op zich niks strafbaars aan. Anders wordt het wanneer die politieke partij het plegen van aanslagen zou promoten of als leden van de partij ze daadwerkelijk zelf plegen. Dat zijn strafbare feiten.

Laten we reëel zijn: een partij die stelt dat plegers van aanslagen vrijuit gaan, krijgt nooit voldoende democratische steun in ons land. Ik vind dat we de democratie gewoon z'n werk moeten laten doen en daar niet aan moeten tornen. We moeten niet willen dat er één of andere gedachtenpolitie wordt ingesteld die bepaalt welke standpunten een politieke partij wel en niet mag innemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')