abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39634282
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef Nuoro het volgende:
Gewoon laten gaan en zelf een partij oprichten die pleit voor het preventief castreren van dit soort seksueel zwakzinnig uitschot, het lijkt me vrij voorspelbaar welke v/d twee dan de meeste zetels zal halen.
Dat vind ik dan weer oproepen tot geweld.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:33:17 #77
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39636781
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:46 schreef Nuoro het volgende:
Gewoon laten gaan en zelf een partij oprichten die pleit voor het preventief castreren van dit soort seksueel zwakzinnig uitschot, het lijkt me vrij voorspelbaar welke v/d twee dan de meeste zetels zal halen.
Stuur je idee op naar Geert Wilders. Als je hem voorrekent hoeveel zetels hem dat kan opleveren, zet ie het zo in zijn partijprogramma. .
pi_39637516
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef freako het volgende:

[..]

Stuur je idee op naar Geert Wilders. Als je hem voorrekent hoeveel zetels hem dat kan opleveren, zet ie het zo in zijn partijprogramma. .
Neuh...

Ik snap trouwens niet waarom ik gelijk aan Wilders gelinkt moet worden, waarmee je ahw de suggestie wilt wekken dat ik vast wel extreem rechts zal zijn. En dat alleen maar omdat ik laat blijken dat ik straal over m'n nek ga van dit soort lui en hun ranzige voorstellen. Best grappig ergens.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:37:51 #79
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39638220
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:02 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Neuh...

Ik snap trouwens niet waarom ik gelijk aan Wilders gelinkt moet worden, waarmee je ahw de suggestie wilt wekken dat ik vast wel extreem rechts zal zijn.
Oh, maar dat was niet mijn bedoeling. .

Wilders lijkt me echter de enige die zo'n punt in zijn programma op zou nemen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:08:38 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39638854
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het signaal afgeven dat het gewoon zwaar fout is.
We geven dan ook een signaal dat vrijheid van meningsuiting hier eindigt wanneer de mening ons niet aanstaat. Vooral een leuk signaal kort na de cartoonrellen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39746182
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef Meki het volgende:

Ik vind dat elke partij getoleerd moet worden
Hè???
pi_39746531
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]
ik ben sowieso tegen subsidies
Jij stuurt je stufi altijd netjes terug naar de IBG?
pi_39746755
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:44 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Jij stuurt je stufi altijd netjes terug naar de IBG?
Ik krijg helemaal geen stufi. Niet dat dat relevant is, ik ben tegen het uitdelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39747110
Ik ben tegen een verbod op de PNVD (zoals ze zich nu noemen). Politieke partijen moet je alleen verbieden wanneer alleen al hun opvattingen strafbaar zijn. Het is niet strafbaar om te vinden dat kinderen vanaf hun 12e seks moeten kunnen hebben, etc. Sterker nog: als je als individu je idealen/punten wilt verwezenlijken, dan is het democratische proces (de politiek) de geëigende weg.

Ik vind de punten van de PNVD verwerpelijk, maar ik vind de zuiverheid van onze democratie belangrijker. Iedereen moet in principe het recht hebben om een politieke partij op te richten, hoe verwerpelijk de programmapunten ook zijn. Verder zouden we als Nederlanders gewoon meer moeten vertrouwen op ons zelfreinigend vermogen. Alle Nederlanders die mogen stemmen, zijn volwassen. Ze zijn dus oud en wijs genoeg om te weten op welke partijen ze wel en niet moeten stemmen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:37:31 #85
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39749816
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef dVTB het volgende:
Ik ben tegen een verbod op de PNVD (zoals ze zich nu noemen). Politieke partijen moet je alleen verbieden wanneer alleen al hun opvattingen strafbaar zijn. Het is niet strafbaar om te vinden dat kinderen vanaf hun 12e seks moeten kunnen hebben, etc.niet moeten stemmen.
Wat is het verschil tussen een opvatting hebben en iets vinden?
pi_39750499
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef dVTB het volgende:
Ik ben tegen een verbod op de PNVD (zoals ze zich nu noemen). Politieke partijen moet je alleen verbieden wanneer alleen al hun opvattingen strafbaar zijn. Het is niet strafbaar om te vinden dat kinderen vanaf hun 12e seks moeten kunnen hebben, etc. Sterker nog: als je als individu je idealen/punten wilt verwezenlijken, dan is het democratische proces (de politiek) de geëigende weg.

Ik vind de punten van de PNVD verwerpelijk, maar ik vind de zuiverheid van onze democratie belangrijker. Iedereen moet in principe het recht hebben om een politieke partij op te richten, hoe verwerpelijk de programmapunten ook zijn. Verder zouden we als Nederlanders gewoon meer moeten vertrouwen op ons zelfreinigend vermogen. Alle Nederlanders die mogen stemmen, zijn volwassen. Ze zijn dus oud en wijs genoeg om te weten op welke partijen ze wel en niet moeten stemmen.
juist
pi_39750981
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef freako het volgende:
Wat is het verschil tussen een opvatting hebben en iets vinden?
Als het jouw opvatting is dat het blanke ras superieur is aan andere rassen, of als je komt met kreten als "alle buitenlanders het land uit" enzovoort, ben je discriminerend bezig. Als je vindt dat de leeftijdsgrens voor seks omlaag moet, is daar *op zich* niks strafbaars aan.
pi_39751039
zolang een partij geen haat uitdraagt mogen ze van mij vanalles vinden
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:37:28 #89
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39754300
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef dVTB het volgende:

[..]

Als het jouw opvatting is dat het blanke ras superieur is aan andere rassen, of als je komt met kreten als "alle buitenlanders het land uit" enzovoort, ben je discriminerend bezig. Als je vindt dat de leeftijdsgrens voor seks omlaag moet, is daar *op zich* niks strafbaars aan.
dus...
Als je vind dat het blanke ras superieur is aan andere rassen, of als je vind dat "alle buitenlanders het land uit moeten" enzovoort, is daar niks strafbaars aan, maar als jouw opvatting is dat de leeftijdsgrens voor seks omlaag moet, ben je strafbaar bezig.

dus...
Als er een politieke partij komt die de wet zo wil veranderen dat de mensen die een aanslag in nederland plegen niet vervolgd mogen worden omdat zij strijden voor een goede zaak, en daarbij zelf geldelijk steun willen bieden, is dan ook een normale democreatie process en mag niet verboden worden.

Begrijp ik jouw standpunt, of zit het toch anders in elkaar?
pi_39755378
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Monus het volgende:

dus...
Als er een politieke partij komt die de wet zo wil veranderen dat de mensen die een aanslag in nederland plegen niet vervolgd mogen worden omdat zij strijden voor een goede zaak, en daarbij zelf geldelijk steun willen bieden, is dan ook een normale democreatie process en mag niet verboden worden. Begrijp ik jouw standpunt, of zit het toch anders in elkaar?
Dat laatste klopt, ja. Als je namelijk vindt dat mensen die een aanslag plegen, niet hoeven te worden vervolgd, is daar op zich niks strafbaars aan. Anders wordt het wanneer die politieke partij het plegen van aanslagen zou promoten of als leden van de partij ze daadwerkelijk zelf plegen. Dat zijn strafbare feiten.

Laten we reëel zijn: een partij die stelt dat plegers van aanslagen vrijuit gaan, krijgt nooit voldoende democratische steun in ons land. Ik vind dat we de democratie gewoon z'n werk moeten laten doen en daar niet aan moeten tornen. We moeten niet willen dat er één of andere gedachtenpolitie wordt ingesteld die bepaalt welke standpunten een politieke partij wel en niet mag innemen.
pi_39762652
Iedereen heeft het recht om een politieke partij op te richten, maar ik vind de standpunten van de nvd walgelijk.
pi_39764298
Daarom moeten ze de gelegenheid krijgen om gigantisch af te gaan bij de verkiezingen ... hoe duidelijker wil je het signaal hebben?
pi_39844011
Het probleem zit hem niet bij de pedo's. Die lui zijn er en blijven er. Of ze nu zichbaar zijn in de politieke arena en daar afgeslacht worden, of dat ze gewoon stilletjes hun ding doen. Die lui zijn ziek, meestal zijn ze zelf het slachtoffer van kindermishandeling en hebben ze toen hun vieze en walgelijke gewoontes opgepikt. Nu zoeken maatschappelijke erkenning voor hun eigen lust gevoelens, wat helaas betekend dat het morele mensen zijn.

Het punt dat kinderen inderdaat sexuele wezens zijn klopt. Ze zijn bezig hun eigen sexuele identiteit te ontwikkelen. Dat moeten ze vooral doen met kinderen van hun eigen leeftijd. En niet met een stel verknipte geile kerels.

Sex kan vaak veel te maken hebben met macht. Denk maar aan wie bepaalt wanneer het gebeurt en hoe. Of simpeler, wie bepaalt wie er boven of onder komt, licht aan licht uit ect.
Deze machts balans is totaal verstoord bij pedo's, ze zijn in hun sexuele geaardheid gewoon ziek. Maar dit is iets wat er in alle tijden al voorkwam, helaas.

Het probleem is de bescherming van de kinderen. Dit loopt altijd via een voogd, een overbelaste voogdij instelling of een in het nauw gedreven bijstandsmoeder.
Denk aan het meisje van Nulde, of de broer en zus in de syrische ambasade, de lekkende, tochtende en beschimmelde scholen. Of de goedkope bussen die gebruikt worden voor school reisjes.
De gerimpelde, grijze pensionado's reizen in royal class bussen naar geaircode hotels in zuid spanje.
er is nooit iets zo menselijk als menselijk gedrag
wordt niet gehindert door enige vorm van kennis of IQ
pi_39844403
Ik heb liever dat dit soort mensen zich organiseren, dan dat ze in vage achterkamertjes hun plannen smeden. Op zich heb ik geen probleem met pedofielen, mits ze hun eigen probleem erkennen, ik zie pedofilie als een geestes ziekte waar betreffende persoon weinig aan kan doen, net zoals je een heroine verslaafde ook niet volledig toerekeningsvatbaar kan verklaren. Neemt niet weg dat je het van een junk goed keurt als ie steelt voor ze dope. Kortom als een pedofiel erkent dat hij een voorliefde voor kinderen heeft, heb ik daar geen problemen mee, zolang ie maar uit de buurt van kinderen blijft. Je laat een junk immers ook niet in een juwelierszaak werken.

Wat mij stoort is dat deze partij welliswaar voor erkenning van pedofilie strijdt, maar dat men het probleem niet erkend, maar juist geaccepteerd wil zien krijgen.

Het zou beter zijn, als men pleit voor goede begeleiding en niet voor legalisering. Zowiezo het feit dat zij zich als politieke partij wil provileren is olie op het vuur gooien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39844574
Niet verbieden, toejuichen dat er weer andersdenkenden in de politiek willen.
pi_39846492
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:33 schreef slakkie het volgende:
Niet verbieden, toejuichen dat er weer andersdenkenden in de politiek willen.
Vind je het erg als ik niet zo enthosiast ben
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:56:28 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39847727
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Vriendelijk het volgende:

[..]

Volgens mij juicht hij het toe dat jij er anders over denkt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39847853
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Vriendelijk het volgende:

[..]

Waarom zou ik het erg moeten vinden? Wellicht moet je voor de lol eens een kijkje nemen naar hun standpunten. Zitten erg leuke en ook erg controversiele punten tussen.
pi_39849977
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:53 schreef Ixnay het volgende:
Je kunt het ook anders bekijken:
Als een meisje/jongen van 15 jaar seks wil hebben met een meerderjarige.
Wie geeft ons dan het recht om dat te verbieden?? Daar hebben wij toch helemaal niks over te zeggen.
Zolang 2 mensen het willen en dus géén verkrachting/misbruik, hebben we er niks mee te maken, en zou ik ook niet weten wat er mis mee is.

Als het tegen de natuur was, waarom is het dan wel mogelijk dat meisjes op hun 13e al kinderen kunnen krijgen etc.

En de media speelt hier meteen op in en vertelt dat deze partij vindt dat je zomaar kinderen mag misbruiken. Dat hebben ze nooit gezegd.

ps. Ik ben tegen pedo's net als iedereen, maar iedereen neukt op z'n 15e laten we daar niet omheen draaien.
Ik rotzooide op m'n 16de met een meisje van gelijke leeftijd, niet met een volwassen vrouw. Het gaat volgens mij over het machts verschil tussen het kind en de volwassenen. Dit machtsverschil zie je ook bij een ouwe miljoenair en een arm kind van achtien.
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 14:26:50 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39850040
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:00 schreef slakkie het volgende:

[..]

Waarom zou ik het erg moeten vinden? Wellicht moet je voor de lol eens een kijkje nemen naar hun standpunten. Zitten erg leuke en ook erg controversiele punten tussen.
Goh noem er eens een paar?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')