Juist, ik probeer me ook gewoon aan de snelheid te houden, rijd meestal gewoon de max snelheid en overschrijd die alleen als ik aan het inhalen ben. Zo is dat mij ook geleerd, dus dan ga ik er van uit dat het goed is, maar soms heb je het niet door dat je al op de 145 zit, en dan toch ff het gas los, en met 120 weer verder tuffenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Blijf een jaartje 160 rijden en dan vind je dat ook langzaam.. en dan? 200 gaan rijden? Houd het voor jezelf gewoon op max 30 te hard (geen punten, geen gezeik.. kost alleen smak geld)
Moet zeggen dat ik ook vaak wel iets te hard rijd (10 a 20 km) dat rijd gewoon een stuk fijner.. niet dat getrut idd.. maar 160 is ook wel weer wat overdrevenje moet niet zo gehaast leven joh
helemaal niet goed voor je
Maar ik vraag me af waarom je bellen en drinken wel onverantwoord vind maar te hard rijden niet.
*edit* alsof er nog niet genoeg mensen op je gereageerd hadden
óf.. er wordt 30 minuten kritischer naar je gekeken als in al je lessen bij elkaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef Senang het volgende:
Jij ook succes
En afrijden is ook niet bijzonder. Het is als je laatste rijles maar dan heb je de helft minder tijd om wat fout te doen.
was ik al van planquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:57 schreef Jorie het volgende:
Voor degene die morgen opmoeten... Ontzettend veel succes!!!Probeer vanavond een beetje op tijd naar bed te gaan en zorg ervoor dat je morgenvroeg GOED eet!! Das belangrijk
![]()
En ik duim voor jullie!!!![]()
50 rijden op de dreven (de wegen tussen de woonwijken heten hier allemaal iets met DREEF op het eind.. geen idee of dreven goed is maargoed) is toch wel heeel moeilijk hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Juist, ik probeer me ook gewoon aan de snelheid te houden, rijd meestal gewoon de max snelheid en overschrijd die alleen als ik aan het inhalen ben. Zo is dat mij ook geleerd, dus dan ga ik er van uit dat het goed is, maar soms heb je het niet door dat je al op de 145 zit, en dan toch ff het gas los, en met 120 weer verder tuffen![]()
Nee dwars door almere lopen allemaal landwegen grapjasquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:49 schreef thomzor het volgende:
[..]
lol, niet alle wegen waarvan de naam eindigt op dreef zijn landwegen; kijk maar naar utrecht
ehm.. daar is het een forum voor.. waarom mag ik niet zeggen over wie die discussie gaat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:47 schreef Robin__ het volgende:
Ok
Faithy, ik vind het een beetje jammer dat je zonnestraaltje zo specifiek noemt in dat topic (wat wel een goed vraagstuk is) krijgt ze na alle moraalridders in dit topic ook nog eens heel pta over dr heen die weer ff moeten janken over rijervaring enzo..
zonder haar naam en die quote had het topic er niets minder om geweest..
*topic: Is de maximumsnelheid in Nederland achterhaald?
Je moet vooral heel er goed en heel erg duidelijk kijken, kijken en nog eens kijken. Ik ben erop gezakt, omdat ik gewoon te onduidelijk keekquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
óf.. er wordt 30 minuten kritischer naar je gekeken als in al je lessen bij elkaar
Je vind het alleen een goed onderwerp als er tegelijk iemand afgezeken kan worden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef Faithy het volgende:
ze wilde niet dat we er hier over gingen zeiken, dus dan maar ergens anders
exactly my thoughts.. beetje sneuquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je vind het alleen een goed onderwerp als er tegelijk iemand afgezeken kan worden?
Bij TTT wel, bij examen niet (ik was wel geslaagd), maar vriend van me was gezakt en kreeg ook geen formulier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef thomzor het volgende:
kregen jullie allemaal bij het afrijden een beoordelingsformulier?
ik kreeg er namelijk geen en je hoort het geloof ik wel te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |