Nee dat snap ik ook welquote:Op zondag 9 juli 2006 02:38 schreef Euc- het volgende:
Helaas voor jullie, je kunt niet zomaar ff over 2 jaar reserveren bij El Bulli. Ze zijn een half jaar per jaar open, en er zijn enorme wachtlijsten voor elk halfjaar, omdat ze niet aan alle vraag kunnen voldoen wordt je ingeloot, of juist niet, is dus maar afwachten, en ze nemen geen reserveringen voor over 3 jaar aan
Dan gaan we voor het geluk.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:29 schreef Euc- het volgende:
er is geen gemiddelde wachttijd, er wordt geloot, en het maakt niet uit of je nu al 4 jaar probeert om te komen eten of dat je net 1 week geleden op het idee kwam, je hebt geluk of pech.
Kinderwens?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:50 schreef Euc- het volgende:
Ja hoor, ik ben voorlopig niet van plan een huis te kopen dus dat moet lukken
Mooi zo.quote:
oh gut, laat het nou een keer los. en ik snap best dat het voor jou fijn is om eindelijk een 'gezamelijke vijand' te hebben, maar ik vind het humaan gezien wel leuk geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Euc- het volgende:
Laten we een motie van wantrouwen indienen jegens Martijn
Ga je ook mee?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh gut, laat het nou een keer los. en ik snap best dat het voor jou fijn is om eindelijk een 'gezamelijke vijand' te hebben, maar ik vind het humaan gezien wel leuk geweest.
verpest straks ook het diner als het steeds maar over hun 'foute' stap gaat. ik respecteer hun beslissing.
let's taste and eat!![]()
en mooie recenties van alle deelnemers graag![]()
neen, ik verplaats me in jullie diner straks. hence the recenties. ik ga 27 september.quote:
ja graag!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:25 schreef Isabeau het volgende:
En dan allemaal tegelijk plaatsen zonder die van een ander eerst te hebben kunnen lezen
* QTPi heeft een digitale camera, die neemt ze sowieso mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Wie nemen er camera's mee voor de foto's?
weer een afhakerquote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik please de uitzondering zijn op het recensie-plan?![]()
Door mijn beroep ben ik het een beetje zat geworden om ook buiten werktijd overal en altijd maar op te letten, kritisch te zijn, goed te observeren, aantekeningen te maken en stukjes te schrijven. Hoe leuk ik mijn vak ook vind, ik wil óók nog gewoon eens onoplettend, zonder pen en papier, nergens over nadenkend kunnen genietenIk heb me daarom ooit voorgenomen dat ik niet hoef te schrijven als ik op vakantie of uit eten ben
En al is het maar een stukje voor FOK!, ik wil gewoon NIET met een blocknote aan tafel zitten.
Vind het overigens wél heel leuk als de anderen het doen hoor!!![]()
En dat menu staat ook op de website....ik vind het ook niet erg gezellig staan met een pak papier naast je...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef golfer het volgende:
Ik neem ook geen pen en papier mee, want we zullen achteraf wel het menu meekrijgen, neem ik aan.
Camera nemen wij ook wel mee.
ik denk dat jullie een fantastische avond gaan krijgen met hele leuke gesprekken.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Duderije, genieten !!!, dat is het toverwoord. En niks moet
1-0 voor Frankrijk Zizou
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Duderije, genieten !!!, dat is het toverwoord. En niks moet
O gut, voetbalquote:1-0 voor Frankrijk Zizou
quote:Spelen met eten
Maandag 10 juli 2006
Fooding is een samentrekking van de Engelse woorden food en feeling. Het is een Parijse culinaire beweging en wil weer leven en verbeelding brengen in de haute cuisine.
Terzake trekt naar trendy locaties waar bekende en minder bekende chefs experimenteren met de meest bizarre combinaties. Want ze willen meer speelsheid, plezier en humor in de keuken brengen.
Wat denkt u van foie gras met cacaopoeder? Of hebt u liever een lijntje gedroogde tomaat?
Fooding is intussen internationaal doorgebroken. Een Ierse moeder maakt furore met haar buitenissige kookboeken. Haar kinderen zijn letterlijk haar proefkonijnen.
En het Londense restaurant Fat Duck, waar de chef wel eens kookt met stikstof, is uitgeroepen tot het beste restaurant ter wereld.
Originele titel: Fooding
Productie: Java Films voor Envoyé Special (France 2)
Ja, ik vond het ook erg leuk. Voor de eerste 100 gelukkigen is het te downloaden (120 MB, AVI) door op onderstaand plaatje te klikken, zodat ze het toch nog kunnen zien:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef Euc- het volgende:
Hey dat heb ik vannacht nog gezien, was wel grappig om naar te kijken idd
Kijken gaat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef dvr het volgende:
Ja, ik vond het ook erg leuk. Voor de eerste 100 gelukkigen is het te downloaden (120 MB, AVI) door op onderstaand plaatje te klikken, zodat ze het toch nog kunnen zien:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/CULI01.jpg]afbeelding][/url]
Bekeken. Leuke reportage.quote:
In het mailtje van Dude werd voorgesteld om om 19:00 op het terras van de Librije te apperatieven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel, Tinkepink
Hoe gaan we trouwens afspreken voor vrijdag? Ik heb geen idee waar de Librije bijv. is![]()
We bewaren wel een dessert voor je.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ga ik doenIk hoop alleen dat ik op tijd weg kan bij kindergeneeskunde.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Het is een virtueel beertje
In stikstof gegaard, ingespoten met koekfantasie
Ja hoor, je kent onze recensies.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
Straks valt het tegen. Maar dat posten jullie natuurlijk niet
Gedaan!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook erg leuk. Voor de eerste 100 gelukkigen is het te downloaden (120 MB, AVI) door op onderstaand plaatje te klikken, zodat ze het toch nog kunnen zien:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/CULI01.jpg]afbeelding][/url]
Als je boxjes wel aanstonden, en de 'wave' uitgang van je geluidskaart ook, dan heb je waarschijnlijk geen codec voor AC3 geluid op je computer. Je kunt er een downloaden van http://fcchandler.home.comcast.net/AC3ACM. Het bestand heet AC3ACM.zip. Even uitpakken en dan rechtsklikken op AC3ACM.inf en 'installeren' kiezen. Waarschijnlijk doet hij het daarna wel - zo niet, dan moet je nog even rebooten om de codec aan de gang te krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef kabouter.muts het volgende:
Nu wil ik kijken maar heb geen geluid????
Er liggen standaard 2 strandstretchers achter in de autoquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
* QTPi 's slaapplekkie gaat helaas niet door. Maar dat mag de pret niet drukken![]()
Je mag mee naar Groningen treinen en hier slapen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
* QTPi 's slaapplekkie gaat helaas niet door. Maar dat mag de pret niet drukken![]()
Ja, onze Jon gaat ons vast wel uitnodigen om bij hem te overnachten en dan worden we echte vrienden en adopteert hij ons en mogen we bij hem komen wonen, echt voor altijd, en dan kookt hij elke avond voor ons, of soms heeft hij het te druk, maar dan eten we gewoon even in Libby, zoals we De Librije in de familie dan liefkozend noemenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet het
We blijven allemaal bij onze Jon en Theresj slapen![]()
Virtueel dan
't Is goed te lopen, maar reken wel op minimaal 20 minuten vanaf het station. En de route dwars door het centrum is sneller (maar wordt niet op routenet aangegeven omdat dit voor een deel autovrij is).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef golfer het volgende:
Als je bij www.routenet.nl het adres Broerenkerkplein 13 Zwolle ingeeft en als vertrekpunt het Stationsplein kan je de route prima plannen.
Misschien kan je daarvoor een Tuk Tuk hurenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
't Is goed te lopen, maar reken wel op minimaal 20 minuten vanaf het station. En de route dwars door het centrum is sneller (maar wordt niet op routenet aangegeven omdat dit voor een deel autovrij is).
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misschien kan je daarvoor een Tuk Tuk huren
Veel plezier GSEn tnxx voor je goede zorgen
Duderije, dat klinkt als een Agatha Christie
Het laatste avondmaal in de Libby
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
drink je rood of wit?(tegen de spanning voor vrijdag...)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz is duidelijk een geile drinker dus
Ik weet ineens wie er op de stretcher gaatquote:
wow. ja ik ken wel meer mensen die zonder stimulaten apart zijn, maar die zijn op één hand, min een vinger dus, te tellen.quote:
Ik tiep wat ik denk, dus berg je maar vast (op)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
wow. ja ik ken wel meer mensen die zonder stimulaten apart zijn, maar die zijn op één hand, min een vinger dus, te tellen.
viel vergnugen vrijdag!![]()
![]()
en dat golfie enige man is is wel schattig.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet ineens wie er op de stretcher gaat![]()
Vandaag vertelde ik op het werk wat ik ging doen, eten bij de librije dus.
Oooh zegt er eentje, wij gaan naar de 4 balken in Haarzuilens, ontzettend goed restaurant joh, moet je ook maar eens doen als vergelijk![]()
Ben benieuwd hoe Jonnie op mijn harem zal reageren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
en dat golfie enige man is is wel schattig.
Eerst deze doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:ik weet ook nog wel een leuk eetcafé voor onze volgende fok culi meet
![]()
Ik kan alleen maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Hierna ben ik blut, BluezzNou ja, ik ben eigenlijk al blut, maar dat is een heel lang ander verhaal.
Dankjewel voor het aanbod Dudeliciousquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je mag mee naar Groningen treinen en hier slapen.
Maar je bent met de auto dus dat is wellicht dan ook weer onhandig, want waar laat je die dan weer.
Ik ben morgen ook op de poli, fax maar wat, dan help ik jequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in Meppel nog steeds dossiers aan het bijwerkenIk neem aan dat ik vrijdag sneller weg kan
Misschien iets laat, maar ik ben vergeten mijn reservering bij de B&B te annuleren, is gewoon een kamertje, bed, tv en koelkastje, kost je 25 euro, en die kerel komt je desgewenst nog ophalen bij de Librije en zet je weer op het station af ook. Is dat misschien iets?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef QTPi het volgende:
[..]
Dankjewel voor het aanbod Dudelicious, maar QTPi en het autootje gaan weer samen terug naar Nederhorst den Berg!
Ik ga trouwens binnenkort met een aantal collega's naar de Japanner en heb ook plannen om hier naartoe te gaan.![]()
Schrok je niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben net gebeld door Theresj .....
helaas....
...
...
....
...
...
..
.
..
...
...
...
...
..
...
...
het was voor de definitieve bevestiging![]()
Tussen 7 en 8 worden we verwacht
Nog 1 nachtje
Kan jij niet achter 1 of ander station wat gaan bijklussen om wat extra geld te verdienen?quote:
Bedankt voor het aanbod maar ik ga echt richting huis. Er is het hele weekend zomerspektakel bij me voor de deur en ik ben bang dat ik als zaterdag overdag terug ga mijn dorp niet meer in kan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Misschien iets laat, maar ik ben vergeten mijn reservering bij de B&B te annuleren, is gewoon een kamertje, bed, tv en koelkastje, kost je 25 euro, en die kerel komt je desgewenst nog ophalen bij de Librije en zet je weer op het station af ook. Is dat misschien iets?
Mens.....wat laat je me schrikkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben net gebeld door Theresj .....
helaas....
...
...
....
...
...
..
.
..
...
...
...
...
..
...
...
het was voor de definitieve bevestiging![]()
Tussen 7 en 8 worden we verwacht
Nog 1 nachtje
ik wil best tien euro storten op je rekening en als meerderen dat doen heb je zo je volgende huishoudgeld weer goedgemaakt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Ach ja, we hebben thuis afgesproken dat dit geld voor vrijdag is en nergens anders voor. Dus ik probeer me niet schuldig te voelen![]()
Alvast een hele fijne vakantie!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:19 schreef gimme.shelter het volgende:
En morgenavond hebben jullie je "mondvermaakjes" al lang weer achter de rug!!
Zal aan jullie denken, terwijl ik mijn koffertjes aan het pakken ben.
Is het een idee dat jullie ong. het bedrag wat je verwacht (incl. fooi) meenemen, dan doen wij het heule bedrag met creditcard, zoiets?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens even iets heel praktisch. Nemen jullie morgen cash geld mee of pinnen jullie aldaar?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |