* QTPi heeft een digitale camera, die neemt ze sowieso mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Wie nemen er camera's mee voor de foto's?
weer een afhakerquote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik please de uitzondering zijn op het recensie-plan?![]()
Door mijn beroep ben ik het een beetje zat geworden om ook buiten werktijd overal en altijd maar op te letten, kritisch te zijn, goed te observeren, aantekeningen te maken en stukjes te schrijven. Hoe leuk ik mijn vak ook vind, ik wil óók nog gewoon eens onoplettend, zonder pen en papier, nergens over nadenkend kunnen genietenIk heb me daarom ooit voorgenomen dat ik niet hoef te schrijven als ik op vakantie of uit eten ben
En al is het maar een stukje voor FOK!, ik wil gewoon NIET met een blocknote aan tafel zitten.
Vind het overigens wél heel leuk als de anderen het doen hoor!!![]()
En dat menu staat ook op de website....ik vind het ook niet erg gezellig staan met een pak papier naast je...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef golfer het volgende:
Ik neem ook geen pen en papier mee, want we zullen achteraf wel het menu meekrijgen, neem ik aan.
Camera nemen wij ook wel mee.
ik denk dat jullie een fantastische avond gaan krijgen met hele leuke gesprekken.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Duderije, genieten !!!, dat is het toverwoord. En niks moet
1-0 voor Frankrijk Zizou
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Duderije, genieten !!!, dat is het toverwoord. En niks moet
O gut, voetbalquote:1-0 voor Frankrijk Zizou
quote:Spelen met eten
Maandag 10 juli 2006
Fooding is een samentrekking van de Engelse woorden food en feeling. Het is een Parijse culinaire beweging en wil weer leven en verbeelding brengen in de haute cuisine.
Terzake trekt naar trendy locaties waar bekende en minder bekende chefs experimenteren met de meest bizarre combinaties. Want ze willen meer speelsheid, plezier en humor in de keuken brengen.
Wat denkt u van foie gras met cacaopoeder? Of hebt u liever een lijntje gedroogde tomaat?
Fooding is intussen internationaal doorgebroken. Een Ierse moeder maakt furore met haar buitenissige kookboeken. Haar kinderen zijn letterlijk haar proefkonijnen.
En het Londense restaurant Fat Duck, waar de chef wel eens kookt met stikstof, is uitgeroepen tot het beste restaurant ter wereld.
Originele titel: Fooding
Productie: Java Films voor Envoyé Special (France 2)
Ja, ik vond het ook erg leuk. Voor de eerste 100 gelukkigen is het te downloaden (120 MB, AVI) door op onderstaand plaatje te klikken, zodat ze het toch nog kunnen zien:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef Euc- het volgende:
Hey dat heb ik vannacht nog gezien, was wel grappig om naar te kijken idd
Kijken gaat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef dvr het volgende:
Ja, ik vond het ook erg leuk. Voor de eerste 100 gelukkigen is het te downloaden (120 MB, AVI) door op onderstaand plaatje te klikken, zodat ze het toch nog kunnen zien:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/CULI01.jpg]afbeelding][/url]
Bekeken. Leuke reportage.quote:
In het mailtje van Dude werd voorgesteld om om 19:00 op het terras van de Librije te apperatieven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel, Tinkepink
Hoe gaan we trouwens afspreken voor vrijdag? Ik heb geen idee waar de Librije bijv. is![]()
We bewaren wel een dessert voor je.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ga ik doenIk hoop alleen dat ik op tijd weg kan bij kindergeneeskunde.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Het is een virtueel beertje
In stikstof gegaard, ingespoten met koekfantasie
Ja hoor, je kent onze recensies.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
Straks valt het tegen. Maar dat posten jullie natuurlijk niet
Gedaan!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook erg leuk. Voor de eerste 100 gelukkigen is het te downloaden (120 MB, AVI) door op onderstaand plaatje te klikken, zodat ze het toch nog kunnen zien:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v219/dvr01/CULI01.jpg]afbeelding][/url]
Als je boxjes wel aanstonden, en de 'wave' uitgang van je geluidskaart ook, dan heb je waarschijnlijk geen codec voor AC3 geluid op je computer. Je kunt er een downloaden van http://fcchandler.home.comcast.net/AC3ACM. Het bestand heet AC3ACM.zip. Even uitpakken en dan rechtsklikken op AC3ACM.inf en 'installeren' kiezen. Waarschijnlijk doet hij het daarna wel - zo niet, dan moet je nog even rebooten om de codec aan de gang te krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef kabouter.muts het volgende:
Nu wil ik kijken maar heb geen geluid????
Er liggen standaard 2 strandstretchers achter in de autoquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
* QTPi 's slaapplekkie gaat helaas niet door. Maar dat mag de pret niet drukken![]()
Je mag mee naar Groningen treinen en hier slapen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
* QTPi 's slaapplekkie gaat helaas niet door. Maar dat mag de pret niet drukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |