Het ging over Paauwequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het is niet goed zo. Er mag toch wel duidelijk gemaakt worden waar dan al dat geld naartoe gaat? Voor Kalou hebben ze laten we zeggen 7 miljoen voor gekregen. Dat geld is allemaal ergens anders naartoe gegaan ipv een gedeelte naar investering voor een nieuwe speler.
Dan zou ik wel graag weten waar dat geld naartoe gaat.
Koeman:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:20 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel vreemd natuurlijk. Wanneer een normaal bedrijf iets verkoopt wordt ook niet het gehele bedrag besteed aan nieuwe investeringen, maar ook aan salarissen, huur, GWL etc. Dat kan ook niet anders. Neemt niet weg dat ik weleens een percentage zou willen horen, is het 10, 40, 80%?
Dus dat percentage is 0%quote:Het geld dat Feyenoord deze zomer ontving van Chelsea voor Salomon Kalou is niet beschikbaar gekomen voor het versterken van de selectie. Ook bij een eventuele verkoop van Kuijt komt niet al het geld vrij voor aankopen. "Maar daarover moet je eigenlijk eens met directeur Chris Woerts praten. Ik denk dat mensen schrikken als ze weten waar al het geld blijft."
Ow, hehehequote:
15% naar de speler, makelaars vangen nog wat. Clubs uit z'n jeugd (gelukkig voor Feyenoord valt dat wel meequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het is niet goed zo. Er mag toch wel duidelijk gemaakt worden waar dan al dat geld naartoe gaat? Voor Kalou hebben ze laten we zeggen 7 miljoen voor gekregen. Dat geld is allemaal ergens anders naartoe gegaan ipv een gedeelte naar investering voor een nieuwe speler.
Dan zou ik wel graag weten waar dat geld naartoe gaat.
Dan kom ik nog steeds niet op 0% uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
15% naar de speler, makelaars vangen nog wat. Clubs uit z'n jeugd (gelukkig voor Feyenoord valt dat wel mee), transfer kosten. Dan misschien intern nog een ergens een gaatje en er is zo een berg geld weg.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Theo Lucius werd welkom geheten met de tekst: "Theo, we gaan knallen dit seizoen".
Prachtig...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Theo Lucius werd welkom geheten met de tekst: "Theo, we gaan knallen dit seizoen".
ik denk eerder op de wcquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die stiekem allang in je kamer hangen.
quote:Beste Ricardo,
Bedankt voor je mailtje. Zelf ben ik niet op de persconferentie geweest, maar ik begrijp dat Erwin iets heeft gezegd over de financien.
Dezelfde vraag die jij stelt heb ik ook van verschillende verslagevers gekregen: hoe kan dit nu.
Het is vrij simpel: sinds 2002 spelen we geen CL meer, en dat scheelt ongeveer 15 MIO per jaar aan inkomsten en dat is nogal wat. Verder hebben we een heel grote selectie, die we, zoals je al hebt gemerkt, sinds de winterstop aan het inkrimpen zijn. We willen naar een selectie van 25 man aangevuld met 3 talenten vanuit de jeugdopleiding, dat is een gezonde basis. daarin zijn we niet uniek, veel clubs hanteren die aantallen. Zoals je vandaag ook hebt gezien zijn we nog niet op dit punt aanbeland. We moeten zorgen voor een gezonde huishouding en daarin past het dat je zorgvuldig omgaat met het geld dat je binnenkrijgt. Een club uit Nederland moet altijd verkopen om geld te genereren, zeker als je geen CL speelt. Vorig jaar is er bewust voor gekozen om Dirk en Salomon voor de club te behouden en is er onvoldoende verkocht. Dat is prima, maar op het monent dat je dan wel verkoopt moet je wel voorzichting zijn met nieuwe investeringen. Het geld dat via de transfer van Salamon is binnengekomen is wel degelijk geinvesteerd (Hysegems en Lucius) en nu kijken we op welke posities we ons nog kunnen versterken. Ons beleid is dus tweeledig: de selectie op orde brengen (25 + 3) en versterken waar nodig, daar nemen we echter wel de tijd voor.
Goed weekeinde en weet dat er voor ons ook maar 1 belang is en dat is Feyenoord 1.
Met vriendelijke groet,
Chris Woerts
Toch maar ff ge-editquote:
op netwerk staat dat meer mensen deze mail hebben gehad met andere naam danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toch maar ff ge-edit![]()
Paar tikfouten, rest valt wel mee. En het klinkt best logisch.
Foto van blonde Paauwe?
[img]quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toch maar ff ge-edit![]()
Paar tikfouten, rest valt wel mee. En het klinkt best logisch.
Foto van blonde Paauwe?
was al bezig geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien iets voor de creatievelingen onder ons![]()
Bosz was vandaag gaan praten met Defour als het goed isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:59 schreef daaaaan het volgende:
Defour praat met Feyenoord, maar ook weer met Ajax.
Zal wel naar A'dam gaan dus
Enige voordeel wat wij hebben is dat ie bij ons een grotere kans op een basisplek heeft, aangezien Ajax al zeer veel (goede) middenvelders heeft.
Stond ook op vi.nl ja, maar ook dat Ajax en Standard Luik intresse hadden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bosz was vandaag gaan praten met Defour als het goed is
't is echt je maatje he?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen ik Bosz belde kon hij er niks over zeggen
eko@feyenoord.nl dan tochquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:25 schreef ruud_fr het volgende:
misschien moet je mailen
Woerts antwoord ook
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:25 schreef ruud_fr het volgende:
misschien moet je mailen
Woerts antwoord ook
Is dat rampgeval nog steeds niet weg?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een bunder van Aerts trouwens tijdens de training van 3 uur. Pim schiet de bal recht op het af en liet hem door zijn handen glippen waarna de bal door zijn benen de goal in ging
Hij schijnt het zelf niet zo leuk gevonden te hebben...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk hoe Theo begroet wordt. En zal een blonde Paauwe wel een basisplaats krijgen?
Dat is helemaal niet grappig.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Wel grappig dat iedereen ging mailen nav Koeman's uitspraak![]()
Niks van gezien.quote:
Natuurlijk wel, denk je dat het Koemans bedoeling was dat iedereen letterlijk Woerts vragen ging stellen?quote:
Tja je kan met verschillende bedragen rekenen. Het prijzengeld of sponsorgelden tv-rechten kaartverkopen merchandising enzovoorts.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:41 schreef daaaaan het volgende:
Hoe ie bij die CL-inkomsten van 15 miljoen komt, snap ik trouwens niet echt. Als je de 1e ronde speelt, hou je 6 miljoen over.
Toen PSV de halve finale behaalde hadden ze daar in totaal 17 miljoen aan overgehouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |