Gewoon verkopen dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo.. als die blijft is het met kerst weer gezeik![]()
Klopt, maar het is wel aannemelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me uit de lucht gegrepen. Er is echt geen enkele manier waarop je zoiets kan onderbouwen, behalve als Kuyt het zelf heeft gezegd.
En toen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:30 schreef Knoekie het volgende:
Was ik vandaag aan het werk in de Albert Heyn zie ik opeens Ron Vlaar langs me lopen![]()
![]()
Toen pakte hij een pak vla en kwam het besef dat hij ook maar een mens isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:40 schreef Tomasso het volgende:
En toen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Toen pakte hij een pak vla en kwam het besef dat hij ook maar een mens is![]()
Ron Vla.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Lucius is inderdaad bijzonder lelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Lucius is trouwens wel heel lelijk, geheel volgens de Feyenoord-stijl![]()
-edit- itt showmannetje de Ceulaer...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Onze nieuwe ster Kolkka.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef Knoekie het volgende:
Wie is die gozer op de tweede foto?
Misschien iets voor de creatievelingen onder onsquote:Tifo Team: door en voor supporters Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Het TIFO team roept de supporters van Feyenoord op om een ontwerp in te sturen voor nieuwe vlaggen welke gebruikt kunnen worden tijdens de wedstrijden De vlaggen krijgen een formaat van 4 x 4 meter en worden zoveel mogelijk bij thuiswedstrijden ingezet Vanuit alle inzendingen worden 4 ontwerpen uitgekozen en de winnaars krijgen een replica van 80 x 120 cm Aarzel dus niet en stuur je ontwerp in zodat jouw ontwerp misschien wel te zien is in onze mooie Kuip het e-mail adres is TIFO.Rotterdam@gmail.com
Het TIFO Team
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Romeo Castelen heeft tegenover Radio Rijnmond laten weten dat hij deze zomer niet meer openstaat voor een transfer. Na de Europese titel met Jong Oranje heeft hij honger naar meer prijzen en wil hij met Feyenoord gaan proberen prijzen te gaan behalen. Het afgelopen jaar was er behoorlijk wat interesse vanuit onder andere Frankrijk en Spanje voor de rechtsbuiten. Tot een transfer kwam het echter niet. Inmiddels heeft hij de knoop dus doorgehakt en wil hij zich volledig richten op Feyenoord.
Die is van haar kindje die ze in haar arm heeft. Neemt niet weg dat het best triest is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:18 schreef Knoekie het volgende:
Hehe bij die foto van Hofs heeft die vrouw in de achtergrond een speen in![]()
Nu denk je wel ontzettend positief hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:58 schreef TC03 het volgende:
Kan De Ceulaer ook op links uit de voeten toevallig? Volgens mij niet hè.Naja, misschien is ie als herboren na het kampioenschap met Jong Oranje.
De Ceulaer speelt hem er wel uit. Ik heb alle vertrouwen in Benjamin. Volgens mij wordt hij echt wel goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu denk je wel ontzettend positief hoor
Castelen en goed spelen
Ik ook. En anders speeltquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Ceulaer speelt hem er wel uit. Ik heb alle vertrouwen in Benjamin. Volgens mij wordt hij echt wel goed.
Vincken moet ik nog maar zien of hij het maakt. Benjamin is sterk, snel en heeft een goed rechterbeen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ook. En anders speeltTim
hem (castelen) er wel uit.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vincken moet ik nog maar zien of hij het maakt.
quote:ROTTERDAM - Trainer Erwin Koeman hoopt dat Dirk Kuijt ook dit seizoen nog voor Feyenoord speelt. De spits van de Rotterdammers staat in de belangstelling van diverse Europese topclubs.
"Op dit moment is niets concreet", aldus Koeman. "Maar dat kan morgen alweer anders zijn. In het huidige voetbal zijn de spelers de baas. Zij bepalen wanneer ze vertrekken."
Koeman zei zaterdag na afloop van de traditioneel druk bezochte eerste training van Feyenoord dat hij vindt dat zijn selectie voor het komende seizoen sterker is geworden. "Zeker de nummers 1 tot en met 18 zijn beter dan vorig seizoen. We moeten meespelen om het kampioenschap en in de beker en in de Europacup verder te komen dan vorig jaar. Dat is onze doelstelling."
Selectie
Op de eerste oefensessie trainde Koeman met een groep van 28 voetballers. Samen met international Kuijt en de nog afwezige Karim Saïdi, Sebastian Pardo en de opnieuw geblesseerde Alfred Schreuder heeft de oefenmeester de beschikking over 32 selectiespelers. "Dat vind ik in eerste instantie geen probleem", aldus Koeman. "Maar uiteindelijk willen we wel naar een groep van 24 of 25 spelers."
Daarbij wil Koeman zijn selectie graag nog op enkele posities versterken. In de afgelopen zomer trok Feyenoord Joonas Kolkka, Stein Huysegems, Theo Lucius en Benjamin de Ceulaer aan. "Maar ik sluit niet uit dat er de komende weken nog wat gaat gebeuren. Ik wil graag een voorstopper, want op die positie zijn we niet echt sterk bezet. En we willen graag nog een linksbenige middenvelder. Maar die zijn dun gezaaid."
Landskampioenschap
Koeman denkt dat de strijd om het landskampioenschap dit jaar gaat tussen Ajax, Feyenoord, PSV en AZ. "AZ heeft al het jonge talent van Nederland weggekaapt. Ajax heeft goed geïnvesteerd en moet zorgen dat die jongens een ploeg gaan vormen. Bij PSV zijn ze erin geslaagd om de grote namen zoals Gomes, Cocu, Farfan en misschien ook Alex vast te houden. Met de aankopen die wij hebben gedaan moeten we met die ploegen concurreren. Al heb ik dan wel in mijn hoofd dat Kuijt blijft."
"De spelers die wij hebben gehaald passen hier uitstekend. Maar Feyenoord moet creatief zijn. Voetballers met een échte meerwaarde kosten ongelooflijk veel geld en verdienen enorme bedragen. Daar kan Feyenoord niet in mee. Maar dat weet ik en daar zal ik ook nooit over klagen. Ik ben hier gekomen met een opgeheven hoofd en zal zo ook ooit weer weggaan. Ik vind dat mijn ploeg alles moet geven wat erin zit. Als team kun je dan ook een heel eind komen."
Geld
Het geld dat Feyenoord deze zomer ontving van Chelsea voor Salomon Kalou is niet beschikbaar gekomen voor het versterken van de selectie. Ook bij een eventuele verkoop van Kuijt komt niet al het geld vrij voor aankopen. "Maar daarover moet je eigenlijk eens met directeur Chris Woerts praten. Ik denk dat mensen schrikken als ze weten waar al het geld blijft."
bron http://www.nu.nl
Eens. Het lijkt me minder gebruikelijk dat 100% van het transfergeld niet naar nieuwe spelers gaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Het lijkt me trouwens vrij gebruikelijk dat niet 100% van het transfergeld naar nieuwe spelers gaat.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt me minder gebruikelijk dat 100% van het transfergeld niet naar nieuwe spelers gaat.
Nee, het is niet goed zo. Er mag toch wel duidelijk gemaakt worden waar dan al dat geld naartoe gaat? Voor Kalou hebben ze laten we zeggen 7 miljoen voor gekregen. Dat geld is allemaal ergens anders naartoe gegaan ipv een gedeelte naar investering voor een nieuwe speler.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:16 schreef Nellid het volgende:
Alsjeblieft, stop er nou mee. Het is goed zo...
Dat is op zich niet zo heel vreemd natuurlijk. Wanneer een normaal bedrijf iets verkoopt wordt ook niet het gehele bedrag besteed aan nieuwe investeringen, maar ook aan salarissen, huur, GWL etc. Dat kan ook niet anders. Neemt niet weg dat ik weleens een percentage zou willen horen, is het 10, 40, 80%?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dit moeten ze dan maar verantwoorden.
Zal wel weer the same old story worden, stadionhuur, schulden aflossen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |