OMG!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
Er komen bonkjes uit jouw kut?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
We waren klaar met neuken, toen ging hij me beffen. Hij zoog er wat uit en deponeerde het in mijn mond. Alle gezamelijke sliertjes en bonkjes.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef badlittlegirl het volgende:
Die van mij is nog ranziger dan een snowball.
Ik waarschuw maar alvast...
Ik heb het terug in z'n mond gespuugd en hem een harde klap voor z'n kop verkocht.
Hij heeft het nooit meer gedaan.
In vergelijking met mijn vocht leek dat van hem op bonkjes...quote:
Een klein groot stuk zacht materiaal dusquote:bonk (de ~ (m.), ~en)
1 groot stuk vrij zacht materiaal
2 grote en massieve persoon
Op de camping door een boze vader van zijn 15 jarige dochter afgeschopt en de tent uitgeschopt worden.... (voor de volledigheid: zelf 16, long time ago dus...).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef soylent het volgende:
Welke dingen heb je een keer meegemaakt en wil je echt NIET meer doen?
Nee. En bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef Enil het volgende:
Wellicht beter daar verder gaan?
Welnee, niet alle blunders zijn ranzig en niet alles wat ranzig is, is een blunder. Geef het een kans.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef Enil het volgende:
Dit topic krijgt een hoog "seks en geslachtsdeelblunders"-gehalte. Wellicht beter daar verder gaan?
beer-goggles...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef Gripper het volgende:
Ik laat me nooit meer met heel veel drank op meeslepen door een verschrikkelijk lelijk gedrocht dat de avond ervoor nog miss-stamkroeg-2004 leek.
Ik werd wakker met dat mens in m'n armen en was de volgende ochtend echt in staat om m'n arm af te knagen om er maar ongemerkt vandoor te kunnen gaan.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
op vakantie een keer met een vriend van me een meisje aan het pakken. ineens merkte ik dat ik gepijpt werd terwijl ik toch echt met dat meisje aan het tongen was.![]()
![]()
Als je niet vantevoren even bespreekt of jullie je als mannen ook met elkaar gaan bezighouden, omdat je toch wel verwacht dat die vriend geen bisexuele gevoelens heeft, kan ik me best voorstellen dat dat als een verrassing komt ja....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
op vakantie een keer met een vriend van me een meisje aan het pakken. ineens merkte ik dat ik gepijpt werd terwijl ik toch echt met dat meisje aan het tongen was.![]()
![]()
zie het als een vriendendienstquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Mooi beschrevenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef Gripper het volgende:
echt in staat om m'n arm af te knagen om er maar ongemerkt vandoor te kunnen gaan.
Had ze een vriendin meequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Echte vriendenquote:
![]()
![]()
Das juist geilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef soylent het volgende:
Genoeg geblaat over dingen die je misschien wel zou willen doen...
Welke dingen heb je een keer meegemaakt en wil je echt NIET meer doen?
Ik begin...
Een vriendinnetje vond het een leuk idee om na het pijpen een keer te snowballen, d.w.z. m'n kwakje in haar wangzak te bewaren en daarna te gaan tongzoenen... Nou moet ik bekennen dat we 't wel eens over lichaamssappen gehad hadden, en dat ik toen meldde dat ik 't ws geen ramp zou vinden als het eens zou gebeuren, maar zij had dat blijkbaar geinterpreteerd als een aanmoediging om de volgende keer gelijk een hele lauwe meuksliert in z'n totaliteit in me bek te deponeren... Aaarrghhhh!![]()
Ik was vooral geschokt eigenlijk, maar het was ook best wel ranzig... Niet dat ik echt vies van mezelf ben, zoenen na het pijpen en beffen doe ik gewoon, dus in het zoenspel is het prima, maar zo'n hele klodder onverwacht in je bek krijgen is niet mijn feestjeZeker nadat je gepijpt bent en de (nog wel experimentele) geilheid een beetje omgeslagen is in een rustig naspel...
Ik reageerde er ook vrij kinderachtig op helaas, ahahah, daarna heeft ze 't nooit meer geprobeerd. Al is het alweer een aantal jaren terug, dit staat me nog vers in m'n geheugen...
Nou kom maar door of laat dit topic sterven als je zonder zonden bent....
Met vriendelijke groet,
soylent
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef longinus het volgende:
Wees blij, het is minder als ze je snowbald voordat ze je gepijpt heeft.
wojooquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
bij ons deed dit verhaal de ronde:
jongen doet t met meisje in de huiskamer, meisje zegt tegen hem dat ze had gehoord dat t voor de jongen lekker is als je een knoop in een zakdoek legt, die in zn kont doet en zodra ie klaarkomt eruit trekt.... Dit klinkt al nasty, t wordt erger. Dus die deden dat in de huiskamer, op de witte leren bank. Wat ze niet wist is dat t voor kan komen dat als je dat ding eruit trekt op t momènt suprème dat er dan soms méér dan alleen de zakdoek eruit kan komen.... Dus die kerel scheet heel de bank vol. Dat krijg je dus niet uit die witte bank, dus die ouders kwamen erachter. Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
een hond afmaken omdat ie over de bank schijtquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
jongen doet t met meisje in de huiskamer, meisje zegt tegen hem dat ze had gehoord dat t voor de jongen lekker is als je een knoop in een zakdoek legt, die in zn kont doet en zodra ie klaarkomt eruit trekt.... Dit klinkt al nasty, t wordt erger. Dus die deden dat in de huiskamer, op de witte leren bank. Wat ze niet wist is dat t voor kan komen dat als je dat ding eruit trekt op t momènt suprème dat er dan soms méér dan alleen de zakdoek eruit kan komen.... Dus die kerel scheet heel de bank vol. Dat krijg je dus niet uit die witte bank, dus die ouders kwamen erachter. Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
Dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord, zegt wel weer wat over het waarheidsgehaltequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Raap me opquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Dus die kerel scheet heel de bank vol. Dat krijg je dus niet uit die witte bank, dus die ouders kwamen erachter. Hadden ze de hond de schuld gegeven, hond werd afgemaakt.
en het lag net zo lekker warmquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, even ontopic:
Ik had bij mijn vorige vriendin wel eens anaal gedaan, maar mijn huidige wil het niet hebben. In een dronken bui dan toch haar zo ver krijgen om de volgende ochtend het hele bed onder de schijt aan te treffen is geen aanrader
te vaak naar ''knoop in je zakdoek'' gekeken !quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Leuk vriendtje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Rook je niks 'verdachts' dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, even ontopic:
Ik had bij mijn vorige vriendin wel eens anaal gedaan, maar mijn huidige wil het niet hebben. In een dronken bui dan toch haar zo ver krijgen om de volgende ochtend het hele bed onder de schijt aan te treffen is geen aanrader
lekker slapen in de poepquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, even ontopic:
volgens mij staat dit verhaaltje al iets van drie keer door verschillende personen in de sexblunders reeks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
![]()
Idd, broodje aap. tvpjequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef immortalsean het volgende:
[..]
volgens mij staat dit verhaaltje al iets van drie keer door verschillende personen in de sexblunders reeks.
zij is wel de titel "erelid" waardquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit echt keihard na te denken, maar er is nooit een belevenis geweest die ik nooit meer zou willen meemaken.
ja of het moet dat ouwe lijk in de buurt van ons studentenhuis zijn geweest die we elke avond met een paar borrels mee naar boven sleepte en elke feut overheen moest gaan.
de leukste keer was toen een van ons een colafles pakte en die erin schoof. zij was zo zat dat ze dacht dat er een huisgenoot opklom en kermde zijn naam.
maar ja, dan nog. geen spijt dus.![]()
Ben ik toch erg benieuwd wat je nadien met je vriendje hebt gedaan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Crap, necrofilie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
ja of het moet dat ouwe lijk in de buurt van ons studentenhuis zijn geweest die we elke avond met een paar borrels mee naar boven sleepte en elke feut overheen moest gaan.
de leukste keer was toen een van ons een colafles pakte en die erin schoof. zij was zo zat dat ze dacht dat er een huisgenoot opklom en kermde zijn naam.
ze was 45+, maar zag eruit als een bejaarde.quote:
Nasty, als het al waar is snap ik het niet... welke gek gaat er nou een oud wijf neukenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze was 45+, maar zag eruit als een bejaarde.
bovendien iemand die krijst kan niet dood zijn.![]()
![]()
wat snap jij niet aan het woord feut?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Nasty, als het al waar is snap ik het niet... welke gek gaat er nou een oud wijf neukenIk pak per definitie nooit iets wat ouder is dan mijzelf ik ben
![]()
Fuet... ow das een aspirant-studentenvereniging lid ofzo... jah so?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het woord feut?
correct. die waren dus de lul.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Fuet... ow das een aspirant-studentenvereniging lid ofzo... jah so?
"Hey lul man, neem een biertje! En waag het niet om pils te zeggen, feut!"quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit echt keihard na te denken, maar er is nooit een belevenis geweest die ik nooit meer zou willen meemaken.
Silly human!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ik krijg al sextrauma's als ik jouw nickname zie
vervangend stuk leerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
een hond afmaken omdat ie over de bank schijt![]()
was dat in Nederweert?quote:Op zondag 15 april 2007 01:56 schreef Sessy het volgende:
Sperma in m'n ogen. In m'n gezicht, prima maar WAARSCHUW DAN EVEN! Sjezus dat was goor.
Mja en verder niks eigenlijk. Seks met een van m'n exen, dat is nou echt iets waarvan ik zo iets heb van EWW dat nooit meer, maar, dat heeft niet zo veel met specifieke blunders te maken of zo. Meer met de overall picture. Zeg maar iemand die drie maanden (!) z'n afwas laat staan en zo.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb even genoeg geinternet vandaag..
Komt ie dan he.....quote:Op zondag 15 april 2007 01:56 schreef Sessy het volgende:
Sperma in m'n ogen. In m'n gezicht, prima maar WAARSCHUW DAN EVEN!
quote:
omfgquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
![]()
Hup tampon eruit,pik erinquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef rival het volgende:
1 keer meegemaakt.
zij ongesteld. ik (in mijn ogen, UITERAARD) daar ver uit de buurt gebleven. tot ik 's ochtends smsje kreeg. vanaf vandaag zijn we weer geopend hoor
was haar laatste dag van de ongesteldheid, maar geen probleem rivaaltje, dat kan makkelijk hoor.
rivaaltje erop, lekker wippen (niet gebeft GODZIJDANK, normaal gesproken is dat namelijk standaard) en ineens kijk ik naar beneden en ik zie me hele snikkel onder het bloed (oke, klein beetje bloed maar op zo een moment lijkt het erger)
ben meteen onder de douche gesprongen en dacht, dit nooit meer!
Hebben we die ook weer gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef PDOA het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
rivaaltjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef rival het volgende:
1 keer meegemaakt.
zij ongesteld. ik (in mijn ogen, UITERAARD) daar ver uit de buurt gebleven. tot ik 's ochtends smsje kreeg. vanaf vandaag zijn we weer geopend hoor
was haar laatste dag van de ongesteldheid, maar geen probleem rivaaltje, dat kan makkelijk hoor.
rivaaltje erop, lekker wippen (niet gebeft GODZIJDANK, normaal gesproken is dat namelijk standaard) en ineens kijk ik naar beneden en ik zie me hele snikkel onder het bloed (oke, klein beetje bloed maar op zo een moment lijkt het erger)
ben meteen onder de douche gesprongen en dacht, dit nooit meer!
Maar tis wel waar. Mijn vriend moet echt niet aankomen met 'bah, dat is vies' of iets dergelijks. Als hij geil is, en ik ben geil, dan wil ik gewoon seks hebben, ongesteldheid of niet. Hij hoeft niet te beffen, en ik zorg er ook voor dat ik zo schoon mogelijk ben. Maar geen seks hebben omdat ik ongesteld ben (alsof ik daar iets aan kan doenquote:
Dat verhaal heb ik ook eens bij de vriendengroep geintroduceerd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Sailmaker het volgende:
Acceptabel of niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:57 schreef As_33 het volgende:
Maar tis wel waar. Mijn vriend moet echt niet aankomen met 'bah, dat is vies' of iets dergelijks. Als hij geil is, en ik ben geil, dan wil ik gewoon seks hebben, ongesteldheid of niet. Hij hoeft niet te beffen, en ik zorg er ook voor dat ik zo schoon mogelijk ben. Maar geen seks hebben omdat ik ongesteld ben (alsof ik daar iets aan kan doen) vind ik onacceptabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |