2 tramhalte op de Overtoom, daar in de buurt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is hier om de hoek
waar in oud-west?
Van Speijk, in de Baarsjes. bij het begin van de adm.de ruyterwegquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 tramhalte op de Overtoom, daar in de buurt.
Jij dan?
Ah... Ja, dat zegt me (nog) niks dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Van Speijk, in de Baarsjes. bij het begin van de adm.de ruyterweg
Ik woon vlakbij het einde van de Admiraal.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Van Speijk, in de Baarsjes. bij het begin van de adm.de ruyterweg
dat is nog best een eindquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het einde van de Admiraal..
quote:
Noord hier hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Zuen het volgende:
Iedereen hier komt uit het westen van Amsterdam![]()
Welneequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Zuen het volgende:
Reactie van mijn moeder toen ze een paar weken geleden terug kwam uit New York: "Jezus, wat is het daar druk!"quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook tof!
k mag hopen dat New York ook een beetje in de buurt komt, maar ik ga er wel vanuit
Westerpark hier!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Zuen het volgende:
ehhh, HvA, mag dat ook?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef Grumpey het volgende:
Hoe is de verhouding VU/UvA onder de studenten in amsterdam in dit topic beetje?
Hier VU
Daar werk ik ookquote:
Ik ga erheenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:47 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ohja das morgen, naja daar kan ik ook heen. Maar ik had al met mensen afgesproken dat ik volgende week zou gaan, dat is dit dus:
Zat 15 juli
21:00 uur
Groove Inc
Terug in de tijd van de Echte Disco. 80’s, blaxploitation soul/funk on the wheels of steel. Be cool, dress fly !!!
Gratis
Wel heel fout dus, maarja ze zeiden dat het wel leuk was
pffft...ben gister naar 5 days off in paradiso geweest met o.a. Richie Hawtin en daarna nog naar een afterpartyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:04 schreef Ole het volgende:
Maar goed, even wat belangrijker zaken! Gaat er nog een beetje gestapt worden vanavond?
Ik kan je wel een beetje helpen, als je van CS komt fiets je eerst richting amsterdam oost, zeg Javaplein, stel je voor dat je voor de Febo staat op Java plein, je fietst richting oost (richting middenweg dus) maar voor je daar komt is er voor een viaduct een kruispunt, sla linksaf hier en dan volg je een lange dijk, blijf volgen tot je bij de Neskio brug komt (grootste hangbrug van nederland, bij Diemen nood) fiets deze brug op en als je er af bent zie je voor je IJburg liggen, nog in aanbouw.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:29 schreef Aventura het volgende:
Zometeen ga ik dus naar Blijburg, ik woon in Zeeburg dus ik fiets via de Zuiderzeebrug. Maar mijn vriendinnen komen vanuit West. Hoe kunnen zij het beste fietsen? Ik ben de kaart aan het bestuderen maar ik kom er niet uit. De enige toegangswegen zijn volgens mij de Piet Heintunnel en de Zuiderzeeweg, maar door de eerste tunnel kun je natuurlijk niet fietsen...Weet iemand een fietsroute vanaf laten we zeggen CS naar IJburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |