Ik heb geen rijbewijs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het van arrogantie getuigen als je mensen buiten Amsterdam als bekrompen bestempelt als je er nooit geweest bent en/of er helemaal niets van afweet, ja.
Ik had na m'n werk even heerlijk bij de Pacific Park in het gras gelegen aan het water en wat witbiertjes genuttigd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef Zuen het volgende:
Oh vandaag weer heerlijk bij de Leeman in de Van Woustraat een Döner gehaald. Zo goddelijk lekker daar hé![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had na m'n werk even heerlijk bij de Pacific Park in het gras gelegen aan het water en wat witbiertjes genuttigd.
Altijd lekker na een lange dag werk.
. Amsterdam
.
anders ga je deze discussie in het daarvoor bestemde amsterdam/provincie-topic even voeren, 2 discussies hierover is teveel van het goede. Zelfs voor de arrogant-geachte amsterdammerquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:59 schreef Sai het volgende:
[..]
New Yorkers zien zichzelf altijd als een veel intellectueler, vrijer en meer vooruitstrevend stukje aardbol dan al die gore hillbillies in de rest van het land.
Amsterdammers zien zichzelf (uiteraard terecht) als veel socialer, intelligenter en gezelliger volk dan die walgelijke boeren en arbeiders in de rest van NL.
Je generalisteert. Dat getuigt van desinteresse. Maar open anders een apart topic, vervuilt een beetje zo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Je' in de post waarop jij reageerde was niet specifiek bedoeld als in jouw persoon. Ik heb jou ook niet arrogant genoemd toch?
Ik spreek slechts over mijn ervaringen met Amsterdammers en ik vind het opvallend dat er nogal wat mensen in Amsterdam lijken te denken dat Nederland ophoudt aan de gemeentegrenzen. Dat heb ik in geen andere stad zo sterk meegemaakt, zelfs in een geïsoleerd gelegen stad als Groningen niet. Dat dat soort mensen de rest van de Nederlanders bekrompen noemt vind ik, bijna lachwekkend, arrogant.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Amsterdam is het New York van Nederland.
Ik ga over een paar uurtjes naar de enige stad die nog leuker is dan Amsterdam, Thessaloniki.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef MissBliss het volgende:
Hoi! Ik woon over een paar weken ook in Amsterdam
Maar eerst even naar 'die andere' grote stad, New York
Ook tof!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga over een paar uurtjes naar de enige stad die nog leuker is dan Amsterdam, Thessaloniki..
Oud-Westquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
en waar gaat u wonen?
Fijne vakatie dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga over een paar uurtjes naar de enige stad die nog leuker is dan Amsterdam, Thessaloniki..
2 tramhalte op de Overtoom, daar in de buurt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is hier om de hoek
waar in oud-west?
Van Speijk, in de Baarsjes. bij het begin van de adm.de ruyterwegquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 tramhalte op de Overtoom, daar in de buurt.
Jij dan?
Ah... Ja, dat zegt me (nog) niks dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Van Speijk, in de Baarsjes. bij het begin van de adm.de ruyterweg
Ik woon vlakbij het einde van de Admiraal.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Van Speijk, in de Baarsjes. bij het begin van de adm.de ruyterweg
dat is nog best een eindquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het einde van de Admiraal..
quote:
Noord hier hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Zuen het volgende:
Iedereen hier komt uit het westen van Amsterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |