Ja erg hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Het hele Bos en Lommerplein wordt ontruimd zie ik net op Het Journaal. Alle bewoners en bedrijven moeten weg![]()
Ja, 150 gezinnen, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mên, dat gaat geld kostenJe zult daar maar een appartement gekocht hebben, wat een ellende.
Die kunnen alvast op zoek naar een advocaat, dat wordt een juridisch getouwtrek van maanden, zoniet jaren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:50 schreef pos het volgende:
Nu op sbs6, gaat om ongeveer 200 man.
En denk maar niet dat je je flatje makkelijk kan verkopen. Ja voor een kwartjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kunnen alvast op zoek naar een advocaat, dat wordt een juridisch getouwtrek van maanden, zoniet jaren.
Precies, maakt niet uit of de constructiefouten hersteld worden, die woningen zijn 'besmet' en daardoor behoorlijk in waarde verminderd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef pos het volgende:
[..]
En denk maar niet dat je je flatje makkelijk kan verkopen. Ja voor een kwartje
Je bedoelt die schermen met bijna altijd een windows foutmelding erinquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De trams. Trappetjes in trams
. Die nieuwe is juist lekker ruim, ik kan d'r m'n lange benen kwijt i.t.t. die oudere
. Bovendien zijn die nieuwsbeeldschermpjes ook koel en is het gewoon een strak design i.p.v. die lelijke gele trams
.
Ja die foutmeldingen. Daar zit ik ook altijd vertederd naar te kijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:59 schreef dontcare het volgende:
[..]
Je bedoelt die schermen met bijna altijd een windows foutmelding erin?
En dat gaat een claim bij de aannemers wel erg aannemelijk maken.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit of de constructiefouten hersteld worden, die woningen zijn 'besmet' en daardoor behoorlijk in waarde verminderd.
Is inderdaad lullig voor de buurt. Ik stop onderweg met de fiets vaak even bij de Appie om nog wat te kopen, gisterenmiddag b.v. nog brood gekocht. Toen leek het allemaal nog vrij rustig, hoewel er al erg veel politie op de been was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoerige kuttyfus.
Ik woon dus 2 minuten van het B&L plein en ik moet de komende weken dus elders m'n boodschappen doen..
En nu kan ik geen lekkere doner meer halen..
Gelukkig ga ik morgen eerst nog 3 weken op vakantie.. Maar daarna zal het nog wel dicht zijn.
Kutzooi, geen Appie meer in de buurt nu. En de Vomar is ook al dicht.
Dirk gaat het druk krijgen, me dunkt.
De KFC is nu ook dicht..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is inderdaad lullig voor de buurt. Ik stop onderweg met de fiets vaak even bij de Appie om nog wat te kopen, gisterenmiddag b.v. nog brood gekocht. Toen leek het allemaal nog vrij rustig, hoewel er al erg veel politie op de been was.
Dirk gaat het zeker druk krijgen, en ik vind dat al zo'n krappe winkel daar
Tja, wie gaat er voor deze kosten opdraaien, dat zal een leuk juridisch spelletje gaan worden ben ik bang want dit gaat stevig in de papieren lopen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De KFC is nu ook dicht...
En dat wokrestaurant zal ook wel een ongelooflijke klap te verduren krijgen.. Maar ik neem aan dat de winkeliers wel gecompenseerd gaan worden. Anders kan het nog "leuk" worden.
Dirk is kut, ik fiets nog liever naar de dichtsbijzijnde Appie. (die vrij ver en heel klein is. )
in mijn cdrekje en op mijn mp-3 speler. Kaartjes voor concert waren beetje te duurquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:07 schreef lienelien het volgende:
Iemand nog The Strokes gespot in de stad gisteren?
Ik in m'n cdrekje, op m'n concertkaartje, op m'n shirtje en in de HMH. Was wel prijzig, maar het was 't zeer zeker waardquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in mijn cdrekje en op mijn mp-3 speler. Kaartjes voor concert waren beetje te duur
Duhquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:19 schreef Grumpey het volgende:
zou ze wel herkend hebben vermoedelijk.
Kom gezellig bij mijn Albert Heijn (Jan van Galen)quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dirk is kut, ik fiets nog liever naar de dichtsbijzijnde Appie. (die vrij ver en heel klein is. )
Ik ook, gezien vanuit mijn tijdelijke verblijfplaats in de Griseldestraat welteverstaan. Ga maar boodschappen doen in de buurt van mijn werk denk ik, vind de Dirk al erg genoeg zonder allemaal extra klanten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoerige kuttyfus.
Ik woon dus 2 minuten van het B&L plein en ik moet de komende weken dus elders m'n boodschappen doen..
En nu kan ik geen lekkere doner meer halen..
Gelukkig ga ik morgen eerst nog 3 weken op vakantie.. Maar daarna zal het nog wel dicht zijn.
Kutzooi, geen Appie meer in de buurt nu. En de Vomar is ook al dicht.
Dirk gaat het druk krijgen, me dunkt.
Ja, nee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kom gezellig bij mijn Albert Heijn (Jan van Galen)![]()
Ik weet niet of het hier al eens besproken is maar kijken jullie wel eens op Discovery naar Amsterdam Vice? Dat is echt leuk![]()
wasda?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Lotjeb het volgende:
Ik weet niet of het hier al eens besproken is maar kijken jullie wel eens op Discovery naar Amsterdam Vice? Dat is echt leuk![]()
vetquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gaat over de drugsscene in Amsterdam, dacht ik.
quote:11-7-2006 Amsterdam krijgt er drie treinstations bij, die gerealiseerd moeten worden in de periode tussen 2008 en 2012.
Het gaat om Sloterdijk-Hemboog, Holendrecht (nu alleen metrostation) en Watergraafsmeer. Naast Amsterdam krijgt het noordelijke deel van de Randstad er nog vijf stations bij. Ook gaan op belangrijke trajecten meer treinen rijden. De Nederlandse Spoorwegen, ProRail en de betrokken overheden hebben na anderhalf jaar onderhandelen overeenstemming bereikt over een investering van 171 miljoen euro hiervoor.
Er gaat ook geld naar de goederenemplacementen bij de Schipholtunnel.
Woensdag 22.00-22.30 en 22.30-23.00 op Discoreryquote:
we hebben deel 1 ermee volgekregen volgens mijquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar waar zit iedereen eigenlijk?
Amsterdam West represent hier,.
Bos en Lommer dus.
Vooral Watergraafsmeer snap ik niet, dat is prima te bereiken door middel van het Amstelstation.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Grumpey het volgende:
ja las het ook, maar wat zijn nu eigenlijk de grootste voordelen? want volgens mij zullen er alleen stoptreinen langs komen daar, en vooralsnog heb ik het gevoel dat het al goede bereikbare buurten waren dmv metro/trams op sloterdijk-hemboog na.
iemand?
Hebben ze al een vermoeden waar het vandaan komt dan? Zou wel fijn zijn want ik wordt altijd een beetje zenuwachtig van dit soort dingenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef snoopy het volgende:
Oostelijk deel centrum present hier.
Daar waar ze de legionellabemetting vermoeden![]()
Altijd wat als je in Amsterdam woont he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Hebben ze al een vermoeden waar het vandaan komt dan? Zou wel fijn zijn want ik wordt altijd een beetje zenuwachtig van dit soort dingen![]()
Ja, ik had ook ergens opgevangen dat het ergens in Oost moet zijn verspreidquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef snoopy het volgende:
Oostelijk deel centrum present hier.
Daar waar ze de legionellabemetting vermoeden![]()
Dat station Watergraafsmeer zou bij het Science Park komen had ik begrepen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooral Watergraafsmeer snap ik niet, dat is prima te bereiken door middel van het Amstelstation.
Ik kom uit 'de provincie' (inimienie dorpje) maar woon nu in Amsterdam, en ik heb nergens last vanquote:
ah, een janktopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |