Sterker nog , officieel moeten ze de kinderwagen opklappen voor ze de tram in mogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderwagens zijn altijd irritant, als je zonodig met je koter de tram in moet dan draag je het maar....
Pleur de mijne er dan ook maar bijquote:
Jawel dat hou je natuurlijk nog wel even.quote:
Waarom zit jij niet in de kroeg?quote:
jaja, ik heb m`n avatar er zelf al bijgezetquote:
donequote:Op zondag 9 juli 2006 00:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Kun je a.u.b. mijn usericon wijzigen, HeatWave?
Deze blijft namelijk nog wel even
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:32 schreef Rio het volgende:
Zet mijn icon ook maar in de OP dan.
Mooi initiatief! Toch nog mensen met historisch besef en smaak in de deelraad....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet of ze ook daar komen, in ieder geval langs alle grachten en binnenstad enzo
http://www.kroonlantaarn.nl/akc/index.html
Heu die stonden altijd al in mijn straatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet of ze ook daar komen, in ieder geval langs alle grachten en binnenstad enzo
http://www.kroonlantaarn.nl/akc/index.html
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De trams. Trappetjes in trams
. Die nieuwe is juist lekker ruim, ik kan d'r m'n lange benen kwijt i.t.t. die oudere
.
Gympies maken heel wat minder geluid dan die Combino die net weer rammelend en ratelend voorbij kwam, horen en zien verging me weerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:50 schreef Gellius het volgende:
Met het "strakke design" vind ik het ook nogal meevallen. 't Is een op zijn kant voorschuivende schoenendoos van goekope gympies.
[afbeelding]
Broodrooster.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Koektrommel? Rambarrel? Munitiekist?
ik moet vanuit grachtengordel naar de VU, zuid wtc. Ben ik 25 min mee zoet. maar heerlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Lekker trouwens, ik fiets tegenwoordig naar mn werk. Vanuit Noord naar station Amstel. Goed stukkie om te fietsen
quote:Opnieuw scheur Bos en Lommerplein
11-7-2006 In het plafond van de parkeergarage onder het Bos en Lommerplein is weer een scheur geconstateerd. Dat meldt de brandweer dinsdagmiddag.
De brandweer doet momenteel onderzoek naar de mogelijke scheur. De marktkooplieden op het plein is gevraagd rustig hun kraampjes leeg te halen en van het plein weg te gaan.
Op 1 februari dit jaar zakte een deel van het plein in. De oorzaak hiervan was een constructiefout. Het winkelcentrum aan het Gulden Winckelplantsoen werd ontruimd en was een maand lang gesloten.
Ik momenteel vanuit Bos en Lommer naar Weesperplein. Zolang het zulk lekker weer is vind ik het fantastisch. Probeer elke dag een iets ander route te pakken dan de dag ervoor; stukje door het park, over het Leidse, etc.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik moet vanuit grachtengordel naar de VU, zuid wtc. Ben ik 25 min mee zoet. maar heerlijk
fietsen is lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik moet vanuit grachtengordel naar de VU, zuid wtc. Ben ik 25 min mee zoet. maar heerlijk
En ik fiets precies de omgekeerde routequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Rio het volgende:
Ik momenteel vanuit Bos en Lommer naar Weesperplein. Zolang het zulk lekker weer is vind ik het fantastisch. Probeer elke dag een iets ander route te pakken dan de dag ervoor; stukje door het park, over het Leidse, etc.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik liep vandaag een beetje door het nieuwemarktgebied en ik moet zeggen dat er best wel lekkere hoeren in amsterdam zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |