O.quote:
Dat is Huntelaar helemaal niet op de fotoquote:
Naam? Foto? Adres?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
he, leuke nieuwe jongen bij 't Jeugdjournaal!![
]
Ook grappig dat al die onfitte jongetjes en oude zeikers het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
grappig dat de mannen hier meer interesse voor die kerel lijken te hebben dan de vrouwen
nu op ned.3 en hier: http://www.nos.nl/jeugdjo(...)/27/pepijncrone.htmlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Naam? Foto? Adres?
Wie zijn de onfitte jongetjes en oude zeikers dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ook grappig dat al die onfitte jongetjes en oude zeikers het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.![]()
Best te hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu op ned.3 en hier: http://www.nos.nl/jeugdjo(...)/27/pepijncrone.html
Ik distantieer mij van mijn volk. Echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Meteen lees ik dit:
Lelijke bruid leidt tot rechtszaak
Veel plezier..
Dat is wel zó'n fout figuurquote:
Dat zijn die mensen waarvan het zo grappig is dat ze het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie zijn de onfitte jongetjes en oude zeikers dan?
Maar goed dat ik voetbal ontof vindquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zijn die mensen waarvan het zo grappig is dat ze het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.!
![]()
Oude zeikerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat ik voetbal ontof vind.
Ik wilde je er net op wijzenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
OMG, deze móet wel van dat gtstclubje komen![]()
Niet! Want ik kijk geen voetbalquote:
Voetballen kan 'ie wel maar ik vind hem zo'n kwalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is Huntelaar helemaal niet op de foto.
Ze heeft nu ook een ONMlijst.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde er al bijna wat van zeggen, maar ja, dat "mag" dan weer niet als "spelleiding"
oh god.... ik durf bijna niet te kijken......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:59 schreef BVO het volgende:
Ze heeft nu ook een ONMlijst.
Waar is Mark!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:16 schreef mark_03 het volgende:
Zal zo ook ff een lijstje maken
Elishaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Even voor het evenwicht.
[afbeelding]
Zoooo, mooi.
![]()
Da's een lelijke ventquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Even voor het evenwicht.
[afbeelding]
Zoooo, mooi.
![]()
quote:Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig.
Wat vinden jullie van het Nederlandse moraal?
Francis: 'Het is zoals ik al heb gezegd raar. Iedereen neukt er op los.'
Marsha: 'Het zijn bijna allemaal sletten. Ze neuken op de raarste manieren. Likken en spuiten. Ik moet er gewoon niet aan denken. Viezeriken!'
Chantal: 'Ik denk dat 99 procent van de Nederlandse meisjes al zijn geopend.'
Yasmine: ‘Tfoe... ze zijn vies. Ze neuken in kont, zuigen en likken.....Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m'n ribben krijgen.'
Had je eerder moeten douchenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nu, ik ben al wezen douchen en het is hier nog doods.![]()
Elisha!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Even voor het evenwicht.
[afbeelding]
Zoooo, mooi.
![]()
Wat een mongool, zeg!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/014634.html
Filmpje: Froukje van 6pack aangerand in Iran
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg Bupa, is conflict altijd zo een huilie?
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Voor yvonne meteen een reden om een last minut Iran te boeken!quote:
Hij heeft wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg Bupa, is conflict altijd zo een huilie?
Dizer heeft altijd gelijk. Hij is niet alleen moderator, maar ook nog eens Mister Fok.quote:
Voor newbie-mods geldt: schoenmaker, blijf bij je leest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |