Je hebt alle godslaster, enge ziektes en doodsverwensingen eruit gehaald?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb me wel wat moeten inhouden [om het gezellig te houden]
Hoofdpijn smiley?quote:
nou?! "verdomme" kan zowel als godslaster en als doodsverwensing gezien worden....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:34 schreef Zhenar het volgende:
Je hebt alle godslaster, enge ziektes en doodsverwensingen eruit gehaald?![]()
Ik zie alleen een geel rondje met wat frustels eraan!quote:
De gewaagdheid!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou?! "verdomme" kan zowel als godslaster en als doodsverwensing gezien worden....
en hoofdpijn kan best op een enge ziekte duiden
oh my, wat een brute TT eigenlijk
Ach joh, laat je gaan meidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou?! "verdomme" kan zowel als godslaster en als doodsverwensing gezien worden....
en hoofdpijn kan best op een enge ziekte duiden
oh my, wat een brute TT eigenlijk
Ik zie een geel poppetje dat twee stokken in z'n hoofd gedrukt krijgt, genoeg hoofdpijn dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie alleen een geel rondje met wat frustels eraan!![]()
![]()
![]()
Hij lijkt er anders best blij mee te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie een geel poppetje dat twee stokken in z'n hoofd gedrukt krijgt, genoeg hoofdpijn dus.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
ik ga even een niet zo goed verkapte tvp achter laten
hoi
Waarom posten mensen een TVP als ze drie minuten later gewoon "echt" gaan posten in hetzelfde topic?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
hoe is verdomme een doodsverwensing?
ik had namelijk niet verwacht dat ik nog echt in actie zou komen maar alleen zou glurenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Waarom posten mensen een TVP als ze drie minuten later gewoon "echt" gaan posten in hetzelfde topic?!![]()
!1111!1!!!!
TVP's zijn stom jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Waarom posten mensen een TVP als ze drie minuten later gewoon "echt" gaan posten in hetzelfde topic?!![]()
!1111!1!!!!
Maar dat geldt eigenlijk voor half SHOquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Die Haai moet gewoon eens uitgewoond worden door een roedel negers.
Ik mag niet met negers omgaan vanwege mijn geloofquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef BVO het volgende:
Goed idee voor een meeting.
Regel jij de negers?
Behalve via internet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik mag niet met negers omgaan vanwege mijn geloof![]()
je verwenst jezelf toch iets rots toe... en daar kun je dan vervolgens vast dood aan gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
hoe is verdomme een doodsverwensing?
WTF?! Een beetje jezelf branden en niet op de blaren gaan zitten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
je verwenst jezelf toch iets rots toe... en daar kun je dan vervolgens vast dood aan gaan![]()
anyway: ik geef 't op.... ik ga naar huis.........................
Ik ookquote:
Je hebt de plank gewoon goed geraakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
Het is toch 'Op het plein staat een aantal bomen' omdat 'een aantal' enkelvoud is? Of sla ik de spreekwoordelijke plank volledig mis?
Daar staat dat het allebei kanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt de plank gewoon goed geraakt.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/
quote:
Volgens mij is dat hier van toepassing, niet?quote:Als een aantal moet uitdrukken dat het om een collectief (een groep mensen of zaken die bij elkaar horen) of een eenheid gaat, ligt een enkelvoudige persoonsvorm voor de hand:
(2b) Een aantal ouderen was op de herdenking aanwezig. ('Een groep ouderen was op de herdenking aanwezig' of 'Enkele ouderen waren op de herdenking aanwezig.')
Ah, dat zou wel eens kunnen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat hier van toepassing, niet?
*Jaloers.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Uitgeslapen.
Nee, ik ben al twee weken geslaagd. Moest ik dat hier melden of zo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt toch niet nog steeds tentamens, wel?.
Ehm...quote:
Dat had je wel eens mogen zeggen ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, ik ben al twee weken geslaagd. Moest ik dat hier melden of zo?![]()
5.45!quote:Maar ik doe wat vakantiewerk, iedere dag opstaan om 5.45.!
Dude, ik ben Belg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat had je wel eens mogen zeggen ja!
En wat ga je nu doen?
[..]
5.45!! Wat een verschrikking.
Uitschelden, opzettelijk lastig en vervelend doen, ...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag. Wat is trollen? Dat is me nooit helemaal duidelijk geworden.
Vuile kuthomo!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag. Wat is trollen? Dat is me nooit helemaal duidelijk geworden.
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Svurno, je maakte pas wel een grapje, maar nu gaan de geruchten van Kluivert naar Feyenoord serieus en ze worden steeds hardnekkiger.
Ik moet er toch niet aan denken.
AZ en PSV zijn ook in de markt. Alleen Ajax wil nietquote:
Volgens mij noem je nu je eigen karakter eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Uitschelden, opzettelijk lastig en vervelend doen, ...
Jij wilt ze gewoon zwart maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer doen jullie weer zwart zijn?
Vooral die rechtergastquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef BVO het volgende:
http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
En dan het publiek ook nog, hoe übersneuquote:
Bij mij doet het filmpje het nu even niet, of zo. Maar het zijn vast die amsterdammertjes die op een Bassie en Adriaan deuntje populaire taal staan uit te kramen. Of?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan het publiek ook nog, hoe übersneu!
Haha, ja had ook 'idd' kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
In IE doet ie 't wel, in FF deed ie 't bij mij ook niet...
Neem een ibuprofen en houd je kop!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef babette21 het volgende:
* Babette doet de TT nog steeds eer aan...
Doe eens liefquote:
Want...?quote:
Moet alles een reden hebbenquote:
Wel als je iemand probeert te overtuigen, dwaas!quote:
Oh, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel als je iemand probeert te overtuigen, dwaas!![]()
!!!11!111!11
ik mag er nog maar één vandaag, dat stel ik dus zo lang mogelijk uitquote:
quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel als je iemand probeert te overtuigen, dwaas!![]()
!!!11!111!11
Alsjeblieft niet zeg! Feyenoord heeft spelers nodig die wel kunnen voetballen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Svurno, je maakte pas wel een grapje, maar nu gaan de geruchten van Kluivert naar Feyenoord serieus en ze worden steeds hardnekkiger.
Ik moet er toch niet aan denken.
Oeh, die "quote:
Hoe ging je mondeling?quote:
Nope, thats my pride that is drooling...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee, jij zweet uit je mond!ieeeeeeeek!
Wat hij zegt.quote:
Keep on tapeing it.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope, thats my pride that is drooling...![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef BVO het volgende:
Goed idee voor een meeting.
Regel jij de negers?
Die had ik al alng gespost in het dropdead gorgeous mannen topic.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
En voor Erik.
Wie is die enge gladjakker?quote:
Zit je nou met een hand te typen dat je zoveel fouten maakt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die had ik al alng gespost in het dropdead gorgeous mannen topic.
Neerlands beste en coolste voetballerquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je nou met een hand te typen dat je zoveel fouten maakt?.
Jij bent geen echtequote:
Wat slecht gephotoshopt trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |