Deze uitdrukking is echt een hype de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:11 schreef addictivebeat het volgende:
slip of the tongue
Beide. De held wil zowel Davids aanvallen als de bondscoach. Dat eerste is te makkelijk (zeker als je kijkt hoe Dhr. Borst het tracht te doen) en dat tweede is achteraf-gelul: ook te makkelijk dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wil ie Davids nou aanvallen of gelijk geven??
dus volgens jou liegt Hugo Borst met grote regelmaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hugo is een zelfoverschatte schrijver, maar heeft mij hier positief verrast... Merendeel van de brief berust op waarheid, een unicum voor deze schrijver...
Denk het welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef cohen het volgende:
waar komt deze brief vandaan? AD?
Dan moet jij de brief nog een keer lezen ipv je vooroordelen over hem uiten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef jpg97 het volgende:
Hugo Borst is een arrogante zak die denkt dat ie zijn gelijk moet hebben en dat vaak op ongenuanceerde wijze wilt uitspreken, zodat hij de lachers op zijn hand krijgt
Het is geen vooroordeel, en mijn uitspraak is niet gebaseerd op deze briefquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Cassii het volgende:
[..]
Dan moet jij de brief nog een keer lezen ipv je vooroordelen over hem uiten.
Zeker, het merendeel wat onder zijn verantwoording in die flutkrant komt is gewonen, of berust in mindere mate op de waarheidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus volgens jou liegt Hugo Borst met grote regelmaat
Daarom vind ik dit ook positief verrassend.quote:vergeet niet dat het vooral een columnist is en geen schrijver, hij hoeft geen feiten op te sommen !
Hugo schrijft voor de AD volgens mij ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef cohen het volgende:
waar komt deze brief vandaan? AD?
maar daar gaat dit topic nou wel overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef jpg97 het volgende:
Het is geen vooroordeel, en mijn uitspraak is niet gebaseerd op deze brief
Okay dan:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar daar gaat dit topic nou wel over
voor al het andere geneuzel kun je in het Hugo Borst verdient ook wel een eigen topic. terecht
Kan je die van CaMu niet ff plaatsen hier?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef 456 het volgende:
HAHAHAHA
Goeie actie!
in navolging van CaMu
nu
BoDa
Dan lees ik niet meer verderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef fokkersdelight het volgende:...Mijn oogappeltje, mijn Edje...
Je kunt het moeilijk vooraf over de foute keuzes hebben van Van Basten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:25 schreef Lo-gisch het volgende:
[..]
Beide. De held wil zowel Davids aanvallen als de bondscoach. Dat eerste is te makkelijk (zeker als je kijkt hoe Dhr. Borst het tracht te doen) en dat tweede is achteraf-gelul: ook te makkelijk dus.
IK hoop van niet. iig Derksenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:59 schreef Urquhart het volgende:
Het schrijven van open brieven lijkt een trend te gaan worden
Derksen zal wel volgen
Ik wel........quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef Pritt het volgende:
Voor het WK vond niemand het erg dat Sneijder spelverdeler zou worden, ook Hugo niet.
Vind het ook een beetje flauw eelijk gezegd. Zeiken over die advocaat enzo. Het was voor iedereen wel duidelijk dat hij die niet zelf had geschreven. Boeit ook niet gaat om de inhoud.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef Duiveltja het volgende:
Zwakke reactie van Borst.
straks gaat de bondscoach vallenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef VoreG het volgende:
Kan er niet gewoon een debat op tv komen, met Van Basten, Cruyff, Borst en Derksen?
Zoiets als de 2e kamer verkiezingen, maar dan anders.
Wie loopt er dan als 1e weg? Van Basten die tegen Borst zegt 'agh ga koken mens' ?
als je de brief leest zie je dat hij alles behalve achter vBasten staat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hugo laat zich muilkorven door de KNVB en staat blind achter van Basten. Is derhalve niet iemand met een genuanceerde open mening en moet daarom zijn column ontnomen worden.
Hij geeft geen mening in die brief hij vat slechts samen. Als de storm, jegens van Basten, die nu raast een beetje is gaan liggen, kruipt hij zo weer in Marco's reet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je de brief leest zie je dat hij alles behalve achter vBasten staat.
Jij hebt zeker ook nog nooit Studio Voetbal gezien, of dat aftreksel daarvan tijdens het WK?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij geeft geen mening in die brief hij vat slechts samen. Als de storm, jegens van Basten, die nu raast een beetje is gaan liggen, kruipt hij zo weer in Marco's reet.
Als je goed leest, geeft hij gewoon een mening, hoor. Op sommige punten geeft hij Van Basten gelijk en op andere Davids.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij geeft geen mening in die brief hij vat slechts samen. Als de storm, jegens van Basten, die nu raast een beetje is gaan liggen, kruipt hij zo weer in Marco's reet.
Let nou maar op. Over een paar maanden is van Basten weer GOD voor Hugoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als je goed leest, geeft hij gewoon een mening, hoor. Op sommige punten geeft hij Van Basten gelijk en op andere Davids.
Op zijn columns en vooral op de aflevering van studio voetbal waarin het play-off systeem werd besproken en er naar buiten kwam dat hij er allees van wist.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ik schijt ook op hugo borst, maar dat betekent niet automatisch dat ik hem daardoor pro- of anti-vBasten of Davids vind
en aangezien je niet vaak Studio Voetbal kijkt, vraag ik me af waar je die mening op baseert
Moet je eens een keer verder kijken dan je rotterdamse neus lang is Hugo.quote:Je elftal ophangen aan Wesley Sneijder, waarvan we na al die jaren niet eens zeker weten of hij wel basisspeler van Ajax is, kán gewoon niet.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Op zijn columns en vooral op de aflevering van studio voetbal waarin het play-off systeem werd besproken en er naar buiten kwam dat hij er allees van wist.
Wat is ie toen door de mand gevallen.
Voordat het bekend werd, hebben heel veel journalisten zich laten inpalmen. Dat vond ik ook schandalig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan je totaal niet volgen. Borst wist alles van de playoffs maar heeft datniet wereldkundig gemaakt? Heel Nederland wist van de playoffs
posts al Ik vind HB stom. leuk, lief, aardig, oneerlijk weet ik veel wat kunnen beter in dat andere topic inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hij bedoelt dat Borst en Derksen destijds door de Eredivisie CV betrokken zijn geweest bij de opzet van de playoffs. De primeur hebben ze toen niet geopenbaard.
Maar dit heeft TOTAAL niks met dit topic te maken dus ik vraag me af waarom Karrel dit ter sprake brengt.
Omdat mij gevraagd wedr waar ik mijn mening over Borst op baseerde... Lees eerst het topique eens door voor je commentaar geeft...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hij bedoelt dat Borst en Derksen destijds door de Eredivisie CV betrokken zijn geweest bij de opzet van de playoffs. De primeur hebben ze toen niet geopenbaard.
Maar dit heeft TOTAAL niks met dit topic te maken dus ik vraag me af waarom Karrel dit ter sprake brengt.
toch logisch, als je van de playoffs wist, en het niet aan de wereld bekend maakte, dan ben pro-vBasten. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef MaxPower het volgende:
Het ging erom waarop jij baseerde dat Borst pro-van basten was, niet waarom jij Borst als journalist waardeloos vindt.
Hoef je je niet voor te excuseren hoor. Je hebt gewoon gelijk, Hugo is een kneus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verkeerde interpretatie van mij dus.
Mijn excuses. Ik meende dat jij wou weten waarom ik een hekel had aan Borst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |