posts al Ik vind HB stom. leuk, lief, aardig, oneerlijk weet ik veel wat kunnen beter in dat andere topic inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hij bedoelt dat Borst en Derksen destijds door de Eredivisie CV betrokken zijn geweest bij de opzet van de playoffs. De primeur hebben ze toen niet geopenbaard.
Maar dit heeft TOTAAL niks met dit topic te maken dus ik vraag me af waarom Karrel dit ter sprake brengt.
Omdat mij gevraagd wedr waar ik mijn mening over Borst op baseerde... Lees eerst het topique eens door voor je commentaar geeft...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hij bedoelt dat Borst en Derksen destijds door de Eredivisie CV betrokken zijn geweest bij de opzet van de playoffs. De primeur hebben ze toen niet geopenbaard.
Maar dit heeft TOTAAL niks met dit topic te maken dus ik vraag me af waarom Karrel dit ter sprake brengt.
toch logisch, als je van de playoffs wist, en het niet aan de wereld bekend maakte, dan ben pro-vBasten. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef MaxPower het volgende:
Het ging erom waarop jij baseerde dat Borst pro-van basten was, niet waarom jij Borst als journalist waardeloos vindt.
Hoef je je niet voor te excuseren hoor. Je hebt gewoon gelijk, Hugo is een kneus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verkeerde interpretatie van mij dus.
Mijn excuses. Ik meende dat jij wou weten waarom ik een hekel had aan Borst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |