abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39608399
Hij bedoelt dat Borst en Derksen destijds door de Eredivisie CV betrokken zijn geweest bij de opzet van de playoffs. De primeur hebben ze toen niet geopenbaard.

Maar dit heeft TOTAAL niks met dit topic te maken dus ik vraag me af waarom Karrel dit ter sprake brengt.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:45:17 #62
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39608684
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hij bedoelt dat Borst en Derksen destijds door de Eredivisie CV betrokken zijn geweest bij de opzet van de playoffs. De primeur hebben ze toen niet geopenbaard.

Maar dit heeft TOTAAL niks met dit topic te maken dus ik vraag me af waarom Karrel dit ter sprake brengt.
posts al Ik vind HB stom. leuk, lief, aardig, oneerlijk weet ik veel wat kunnen beter in dat andere topic inderdaad
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:47:31 #63
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_39608754
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:

Omdat mij gevraagd wedr waar ik mijn mening over Borst op baseerde... Lees eerst het topique eens door voor je commentaar geeft...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_39610070
Het ging erom waarop jij baseerde dat Borst pro-van basten was, niet waarom jij Borst als journalist waardeloos vindt.
pi_39610138
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef MaxPower het volgende:
Het ging erom waarop jij baseerde dat Borst pro-van basten was, niet waarom jij Borst als journalist waardeloos vindt.
toch logisch, als je van de playoffs wist, en het niet aan de wereld bekend maakte, dan ben pro-vBasten. Lijkt me logisch.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39610154
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:27:08 #67
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_39610159
Verkeerde interpretatie van mij dus.
Mijn excuses. Ik meende dat jij wou weten waarom ik een hekel had aan Borst.

Anyways waar ik op baseer dat hij "Pro van Basten" is?
Hij heeft voor het WK nog niks negatiefs over Van Basten gezegd, terwijl er toen al genoeg dingen waren die niet klopte...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_39610262
Fraai stukje tekst van Borst. Vooral de laatste alinea's steun ik hardgrondig.

De keuzes van Van Basten mogen wat mij betreft kritisch onder de loep. De pijnpunten zijn eigenlijk al genoemd: je elftal bouwen op Sneijder, die er 4 keer niks van bakte, verkeerde keuzes voor spitsen: Van Nistelrooy 3 keer gewisseld, Kuijt en Vennegoor brachten niets. Eén woord: Huntelaar.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:59:42 #69
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39622649
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verkeerde interpretatie van mij dus.
Mijn excuses. Ik meende dat jij wou weten waarom ik een hekel had aan Borst.
Hoef je je niet voor te excuseren hoor. Je hebt gewoon gelijk, Hugo is een kneus.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:13:37 #70
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_39629579
Hugo Borst zit er maar zelden naast met zijn nieuwsfeitjes (in tegenstelling tot die zwerver), schrijft prachtige boeken en is het prototype grote bek met een klein hartje. Geweldige vent
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')