Welke film, en door welke acteur?quote:"You were only supposed to blow the bloody doors off!"
Is inderdaad ooit verkozen tot beste oneliner in een verkiezing van de BBCquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
uit de italian job naturlijk, door michael caine. volgens mij 1 van de beste oneliners uit filmgeschiedenis.
Het betreft een scene waar een stel criminelen een overval op een gepantserde wagen aan het oefenen zijn. Er wordt iets teveel springstof gebruikt, en de hele wagen is aan gort; Michael Caine met een cockney accent: "You were only supposed to blow the bloody doors off!"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:26 schreef Frollo het volgende:
Mm, misschien moet je de film gezien hebben, want zonder context vind ik "You were only supposed to blow the bloody doors off!" niet heel indrukwekkend.
jij hebt al genoeg puntenquote:
Why does everyone keep saying that?quote:
Nee, dat is 'm. Gegarandeerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef Frollo het volgende:
Ik wacht nog wel even op bevestiging van YoshiBignose. De scène is veelvuldig geparodieerd en misschien was het wel een instinker!
Kan niet missen lijkt mequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef Frollo het volgende:
Ik wacht nog wel even op bevestiging van YoshiBignose. De scène is veelvuldig geparodieerd en misschien was het wel een instinker!
Nee, nee, het is het deuntje van de Eurovisie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:37 schreef Asmodian het volgende:
Nee, het Eurovisie Song Festival deuntje!!
Echt waar? Coolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, het is het deuntje van de Eurovisie.![]()
Charpentier schreef zijn Te Deum naar aanleiding van de Vrede van Nijmegen (1678) trouwens - zo wil de mare althans.
Asmodian +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:37 schreef Asmodian het volgende:
Nee, het Eurovisie Song Festival deuntje!!
Yay!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Asmodian +1
pyl: dat is inderdaad wat ik ook gehoord heb
Ach, als ik helemaal niet antwoord, is het zeker fout, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef MaJo het volgende:
Zal eerder iets van Solzenitsyn zijn maar moest snel typen
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef MaJo het volgende:
Solzenicyn (spelling?)
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach, als ik helemaal niet antwoord, is het zeker fout, toch?
okquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef MaJo het volgende:
AntonDingeman: het is gebruikelijk om te wachten tot vraagsteller zegt dat je antwoord fout is, anders kun je zo heel veel posten en het toevallig goed hebben. Niet meer doen dus
Nee joh dat is nergens voor nodig, ik zeg het alleen voor in het vervolg. Weet dat je het niet kwaad bedoeltquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ok![]()
als ik het toevallig goed heb, diskwalificeer me maar
AntonDingeman +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef AntonDingeman het volgende:
half jaar
Ja, dat wil ik wel, maar ik moet eigenlijk zometeen weg. Ik blijf wel efkens langerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef MaJo het volgende:
Duurt lang
Asmo, zou jij zo weer zo vriendelijk kunnen zijn om een nieuw topic te openen?
Ach ik kan het eigenlijk ook wel doen, als het topic maar over 30 minuten vol is want dan ga ik echt wegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel, maar ik moet eigenlijk zometeen weg. Ik blijf wel efkens langer
Afgesprokenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik kan het eigenlijk ook wel doen, als het topic maar over 30 minuten vol is want dan ga ik echt wegDus als we even blijven SC´en en spammen dan lukt het wel
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:20 schreef Asmodian het volgende:
Dit is misschien een gewaagde suggestie, maar we zouden ook een vraag kunnen beantwoorden
Homdeck +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:22 schreef Homdeck het volgende:
De hond van Edwin en Margarita
soory mis er nog 2quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik mis er nog één
dat is goed. zoek er nog 1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
Oh! Leonore of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |