Welke film, en door welke acteur?quote:"You were only supposed to blow the bloody doors off!"
Is inderdaad ooit verkozen tot beste oneliner in een verkiezing van de BBCquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
uit de italian job naturlijk, door michael caine. volgens mij 1 van de beste oneliners uit filmgeschiedenis.
Het betreft een scene waar een stel criminelen een overval op een gepantserde wagen aan het oefenen zijn. Er wordt iets teveel springstof gebruikt, en de hele wagen is aan gort; Michael Caine met een cockney accent: "You were only supposed to blow the bloody doors off!"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:26 schreef Frollo het volgende:
Mm, misschien moet je de film gezien hebben, want zonder context vind ik "You were only supposed to blow the bloody doors off!" niet heel indrukwekkend.
jij hebt al genoeg puntenquote:
Why does everyone keep saying that?quote:
Nee, dat is 'm. Gegarandeerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef Frollo het volgende:
Ik wacht nog wel even op bevestiging van YoshiBignose. De scène is veelvuldig geparodieerd en misschien was het wel een instinker!
Kan niet missen lijkt mequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef Frollo het volgende:
Ik wacht nog wel even op bevestiging van YoshiBignose. De scène is veelvuldig geparodieerd en misschien was het wel een instinker!
Nee, nee, het is het deuntje van de Eurovisie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:37 schreef Asmodian het volgende:
Nee, het Eurovisie Song Festival deuntje!!
Echt waar? Coolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, het is het deuntje van de Eurovisie.![]()
Charpentier schreef zijn Te Deum naar aanleiding van de Vrede van Nijmegen (1678) trouwens - zo wil de mare althans.
Asmodian +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:37 schreef Asmodian het volgende:
Nee, het Eurovisie Song Festival deuntje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |