okquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef MaJo het volgende:
AntonDingeman: het is gebruikelijk om te wachten tot vraagsteller zegt dat je antwoord fout is, anders kun je zo heel veel posten en het toevallig goed hebben. Niet meer doen dus
Nee joh dat is nergens voor nodig, ik zeg het alleen voor in het vervolg. Weet dat je het niet kwaad bedoeltquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ok![]()
als ik het toevallig goed heb, diskwalificeer me maar
AntonDingeman +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef AntonDingeman het volgende:
half jaar
Ja, dat wil ik wel, maar ik moet eigenlijk zometeen weg. Ik blijf wel efkens langerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef MaJo het volgende:
Duurt lang
Asmo, zou jij zo weer zo vriendelijk kunnen zijn om een nieuw topic te openen?
Ach ik kan het eigenlijk ook wel doen, als het topic maar over 30 minuten vol is want dan ga ik echt wegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel, maar ik moet eigenlijk zometeen weg. Ik blijf wel efkens langer
Afgesprokenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik kan het eigenlijk ook wel doen, als het topic maar over 30 minuten vol is want dan ga ik echt wegDus als we even blijven SC´en en spammen dan lukt het wel
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:20 schreef Asmodian het volgende:
Dit is misschien een gewaagde suggestie, maar we zouden ook een vraag kunnen beantwoorden
Homdeck +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:22 schreef Homdeck het volgende:
De hond van Edwin en Margarita
soory mis er nog 2quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik mis er nog één
dat is goed. zoek er nog 1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
Oh! Leonore of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |