ze willen jou gewoon van de troon stotenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, ik vind dat het hele leuke aan zo'n quiz is dingen ophalen van je achterhoofd, informatie die je ooit gelezen/gehoord hebt. Dit is een coole plaats om die info te uiten. Ik snap niet wat er leuk is aan info snel posten die je net op Google/Wikipedia/IMDB/AllMusic/whatever hebt gevonden, en ik ben blij dat de meesten er zo ook tegenaan kijken. Het is jammer als er mensen zijn die dat niet vinden
ik zijn sukkel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij bedoelt jouw gitaar!
Ik heb zelf een akoestische, maar met stalen snaren. Ik snap er ook niks van.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
ze willen jou gewoon van de troon stoten
Dat vind ik liefquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
Alsof dat gaat lukken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Hebben we hier allemaal gitaren?Ik ook namelijk
pickups? ik zie een kikker! (imageshack werkt niet op fok)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:05 schreef JimmyDylan het volgende:
hint: [[url=http://img512.imageshack.us/img512/2103/pickups7fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
kortom, wie heeft die pickups uitgevonden
damn, hoe kan ik hier fototje laten zien?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pickups? ik zie een kikker! (imageshack werkt niet op fok)
dan moet ik terug zijn want ik moet nog wat regelenquote:
alle merken die ik ken zijn al opgenoemdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:05 schreef JimmyDylan het volgende:
hint: http://img512.imageshack.us/img512/2103/pickups7fs.jpg
kortom, wie heeft die pickups uitgevonden
yes pleasequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:07 schreef JimmyDylan het volgende:
[..]
damn, hoe kan ik hier fototje laten zien?
zal ik anders simpelere verzinnen?
Wat een schattige anecdotequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:06 schreef doeka het volgende:
[..]
Mijn man heeft jaren geleden via Marktplaats een elektrische gitaar gekocht;helemaal blij was-ie; gitaar verdween naar de zolder en nu staat regelmatig onze 6-jarige zoon, met de gitaar rechtop in basstand, liederen te zingen.
quote:
voor mij wordt dat de laatste dan; ik moet slapen.quote:
nopquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:10 schreef flyguy het volgende:
chuck beerry
die ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Woody Guthrie?
jep, correctquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Woody Guthrie?
Ik zag het. Geen dankquote:
In de maand dat de Gregoriaanse kalender werd ingevoerd?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:14 schreef flyguy het volgende:
omdat ik moe begin te worden maar deze vraag toch wil stellen druk ik hem er maar ff tussen:
wanneer was de enige geregistreerde maand dat er geen volle maan was?
pfff... geen idee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:14 schreef flyguy het volgende:
omdat ik moe begin te worden maar deze vraag toch wil stellen druk ik hem er maar ff tussen:
en nu het jaartal nogquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat die goede vraag van je?Ik gok een februari..
nee 19e eeuwquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de maand dat de Gregoriaanse kalender werd ingevoerd?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Allemaal fout. Dat komt er nou van, als je voorkruipt![]()
februari (moet wel) 1960 (schrikkeljaar)?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:14 schreef flyguy het volgende:
dude...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
2006
Oktober 15 nog wat? Toen ze overstapten van kalenders?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:14 schreef flyguy het volgende:
je bent zo warm dat je bijna op de zon zit...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
Februari 1866?
kouder...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Februari 1867?
wyccie +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
februari 1865
euh... dit is een teken dat ik nodig naar bed moet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
Als het een schrikkeljaar is, dan heeft februari een dag meer, de kans wordt dan kleiner dat er die maand geen volle maan is, toch?
Bewaar die tot morgenavond svp, morgenochtend moet ik naar Den Haag om visa op te halen, maar slappe vragen vind ik het leukst!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt en tot ooit.. ik had nog slappe vragen over Bob Marley en Bob Dylan, maar die komen ooit nog wel dan..
D'r staat een signatuur op het onderste schilderij. Voor mensen met heel goede ogen misschien te lezen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |