Uhm volgens mij heeft de ib-groep voldoende aan een cijferlijst, anders hadden ze waarschijnlijk al gebeld, de universiteit wil volgens mij wel een diploma incl cijferlijst zien, maar ben daar niet helemaal zeker van.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef Nuna het volgende:
Vraagje: Als je je cijferlijst hebt opgestuurd moet je dan je diploma ook nog eens opsturen? Of alleen wanneer je bent ingeloot?![]()
scherp dat je het opmerkt, want hij is best subtielquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:41 schreef intoxicated het volgende:
[offtopic]Repeat! Wat heb je een stylish vraagteken-dinges in je fotoboek![]()
2,5. Renesite maakt een matige edit van de TT.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:33 schreef m021 het volgende:
Wat zou eerst komen
1. Rechtenstudenten komen hun beklag doen over de TT
2. Renesite verwijdert de TT
?
Hmm, ik denk: Geen TT ivm slappe moderatorquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:11 schreef Repeat het volgende:
Verwijder em dan maar helemaal, zo is et niks...
Ik vind hem nu wel erg sprekendquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:11 schreef Repeat het volgende:
Verwijder em dan maar helemaal, zo is et niks...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm, ik denk: Geen TT ivm slappe moderator
Nou ja, dan zal het zo wel goed zijn denk ik. Vanmiddag brief gekregen van Raboud over boeken kopen enzo. Alleen eerst ingeloot wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:04 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Uhm volgens mij heeft de ib-groep voldoende aan een cijferlijst, anders hadden ze waarschijnlijk al gebeld, de universiteit wil volgens mij wel een diploma incl cijferlijst zien, maar ben daar niet helemaal zeker van.
Heb jij al een boekenlijst gekregen van het raboud, of gewoon een algemene brief met waar je het kan bestellen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou ja, dan zal het zo wel goed zijn denk ik. Vanmiddag brief gekregen van Raboud over boeken kopen enzo. Alleen eerst ingeloot worden![]()
29 maart 2005quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:21 schreef Bhai het volgende:
Deel 15 alweer
Volgens is het ongeveer 1 jaar geleden dat deel 1 begon
Apart. Ik kreeg pas een brief van de uni toen ik daadwerkelijk was ingeloot. Daarvoor had de RuG nog nooit van me gehoord, mijn gegevens kregen ze na de inloting van de IBG.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:31 schreef Spyronius het volgende:
Nou ik heb net nog de brief doorgenomen die ik van de UU kreeg en ik krijg op het moment dat ik weet dat ik ben ingeloot van hun een inschrijf pakket met alles daarbij wat nodig is voor het starten van de studie, waaronder ook een boekenlijst.
Ik zie hetquote:
Als je daarna maar wel weer teruggaat naar bepaalde plekken in NL om het te verspreidenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef Wuder het volgende:
En dan richting China voor 6 weken en MR-TBC en SARS oplopen! Oh yeah!
Nee, het is idd meer een soort algemene brief waar je de boeken kan bestellen enzo. Ze hadden het ook al over de witte jas, waar ik die kon bestellen en hoe duur die was. En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb jij al een boekenlijst gekregen van het raboud, of gewoon een algemene brief met waar je het kan bestellen?
Heb van de UU nog helemaal niets gekregen.
Wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:
En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studentenstudievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.
Ik ben aangenomen aan de EUR met een acht gemiddeld!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef Wuder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Fokkers op de Eur komen volgend jaar..
Morgen de jaartoets en dan ben ik klaar![]()
(Ja 2 herkansingen, maar dat doe ik wel volgend jaar en ik hoop niet meer herkansingen)
En dan richting China voor 6 weken en MR-TBC en SARS oplopen! Oh yeah!
Laten we hopen dat ik daar dan ook bij zitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of we dan ook nieuwe regelmatige posters gaan zien ipv de paar vaste mensen die hier alles volposten
Ondanks dat ik hier al regelmatig kom, hoop ik na de zomervakantie ook aan de slag te kunnen als gnk student.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of we dan ook nieuwe regelmatige posters gaan zien ipv de paar vaste mensen die hier alles volposten
Idd, lid worden van de studievereniging, hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, het is idd meer een soort algemene brief waar je de boeken kan bestellen enzo. Ze hadden het ook al over de witte jas, waar ik die kon bestellen en hoe duur die was. En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.
Eum, eerst nog even ingeloot worden hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:15 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Idd, lid worden van de studievereniging, hartstikke leuk!. En je krijgt bij de RU dan idd korting op je boeken. Bovendien doen we ook allerlei leuke activiteiten
. (En we zoeken nog commissieleden?
)
Oh, dat is wel handig om te weten! In die brief schreven ze trouwens dat zo'n jas 25 euries was.quote:Overigens, als je bij de RU komt en je moet een witte jas hebben, moet je eerst even langs de textielservice van het Radboud lopen. Daar kun je afgedankte jassen kopen voor een euro of 6, en nieuw zijn ze 30.
Nog steeds geen spijt van je beslissing om mee te doen aan de IBG-ruilbeurs?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef Kang-He het volgende:
Weekend! Heerlijk om niet om 6 uur op te hoeven staan om billen te wassen!
Ik wil er niet meer over nadenkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef m021 het volgende:
[..]
Nog steeds geen spijt van je beslissing om mee te doen aan de IBG-ruilbeurs?![]()
En dat noemt zich rechtenstudent.quote:Ziekenhuizen/gezondheidsinstellingen hebben het recht medewerkers zonder adequate hepatitis B status een aanstelling te weigeren (GZB/GZ 2.023.784, 27 dec. 1999)
lekker zeg ik, ben ongeveer een half uurtje wakker nu.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:39 schreef Kang-He het volgende:
Ik kan niet slapennnnn en ik moet er om 6 uur er weer uit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben toegelaten voor de studie in belgie![]()
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben toegelaten voor de studie in belgie![]()
Feli dude!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef 14.gif het volgende:
jaa, ik moet ook nog even wachten voor ik weet of ik mogelijk ook in Nederland aan de bak mag, maar mocht ik uitgeloot worden dan kan ik iig in Belgie beginnen![]()
Leuven inderdaad ja,quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Hoolaa het volgende:
gefeliciteerd man. welke stad? leuven?
Nee. Dan hadden ze maar op Fok! moeten zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef gohan16 het volgende:
Succes met loten. laten jullie wel een plekje vrij voor mijn vrienden?![]()
Jij hebt niks te gunnen, meneer ik-begin-1-dag-van-tevoren-te-leren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Ik gun het eigenlijk niemand, er zijn al veels te veel geneeskundestudenten.
dit zit heel diep hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef m021 het volgende:
[..]
Jij hebt niks te gunnen, meneer ik-begin-1-dag-van-tevoren-te-leren.![]()
Nee, ik probeer gewoon de luchtige sfeer in het topic te houden.quote:
1 te weinig nogquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Wat zou er gebeuren als er geen loting zou zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef gohan16 het volgende:
Succes met loten. laten jullie wel een plekje vrij voor mijn vrienden?![]()
Ja uhm jij wou toch trauma arts worden buiten nederland? Want in Nederland wordt toch nooit iemand neergeschotenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Dan vraag je dat aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Bhai het volgende:
Hmmm dit Oranjefan gedoe mag onderhand wel weg..
Een overschot aan artsen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef Bhai het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als er geen loting zou zijn![]()
Ze zeggen dat GNK de populairste studie is (dus zonder loting zelfs meer dan rechten)...
Grappig, het immunologieblok dit jaar was bij ons nu juist het enige blok waarin géén microscopie voorkwam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef Repeat het volgende:
Wie heeft mij trouwens de valse hoop gegeven dat ik van microscopie af zou zijn, ik zie in mn rooster voor volgend jaar gewoon weer microscopie staan tijdens het blok Infectious Diseases
Iemand blijmaken met een dode mus he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |