Ik zie hetquote:
Als je daarna maar wel weer teruggaat naar bepaalde plekken in NL om het te verspreidenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef Wuder het volgende:
En dan richting China voor 6 weken en MR-TBC en SARS oplopen! Oh yeah!
Nee, het is idd meer een soort algemene brief waar je de boeken kan bestellen enzo. Ze hadden het ook al over de witte jas, waar ik die kon bestellen en hoe duur die was. En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb jij al een boekenlijst gekregen van het raboud, of gewoon een algemene brief met waar je het kan bestellen?
Heb van de UU nog helemaal niets gekregen.
Wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:
En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studentenstudievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.
Ik ben aangenomen aan de EUR met een acht gemiddeld!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef Wuder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Fokkers op de Eur komen volgend jaar..
Morgen de jaartoets en dan ben ik klaar![]()
(Ja 2 herkansingen, maar dat doe ik wel volgend jaar en ik hoop niet meer herkansingen)
En dan richting China voor 6 weken en MR-TBC en SARS oplopen! Oh yeah!
Laten we hopen dat ik daar dan ook bij zitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of we dan ook nieuwe regelmatige posters gaan zien ipv de paar vaste mensen die hier alles volposten
Ondanks dat ik hier al regelmatig kom, hoop ik na de zomervakantie ook aan de slag te kunnen als gnk student.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of we dan ook nieuwe regelmatige posters gaan zien ipv de paar vaste mensen die hier alles volposten
Idd, lid worden van de studievereniging, hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, het is idd meer een soort algemene brief waar je de boeken kan bestellen enzo. Ze hadden het ook al over de witte jas, waar ik die kon bestellen en hoe duur die was. En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.
Eum, eerst nog even ingeloot worden hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:15 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Idd, lid worden van de studievereniging, hartstikke leuk!. En je krijgt bij de RU dan idd korting op je boeken. Bovendien doen we ook allerlei leuke activiteiten
. (En we zoeken nog commissieleden?
)
Oh, dat is wel handig om te weten! In die brief schreven ze trouwens dat zo'n jas 25 euries was.quote:Overigens, als je bij de RU komt en je moet een witte jas hebben, moet je eerst even langs de textielservice van het Radboud lopen. Daar kun je afgedankte jassen kopen voor een euro of 6, en nieuw zijn ze 30.
Nog steeds geen spijt van je beslissing om mee te doen aan de IBG-ruilbeurs?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef Kang-He het volgende:
Weekend! Heerlijk om niet om 6 uur op te hoeven staan om billen te wassen!
Ik wil er niet meer over nadenkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef m021 het volgende:
[..]
Nog steeds geen spijt van je beslissing om mee te doen aan de IBG-ruilbeurs?![]()
En dat noemt zich rechtenstudent.quote:Ziekenhuizen/gezondheidsinstellingen hebben het recht medewerkers zonder adequate hepatitis B status een aanstelling te weigeren (GZB/GZ 2.023.784, 27 dec. 1999)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |