abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39590347
hmm vet, een of andere vent heeft een tak in z'n anus gekregen. Op sbs6 nu.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:42:54 #27
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_39590360
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:

[..]

29 maart 2005
Ik zie het

En zo te zien was jij de topicstarter van deel 1 en dus van deze succesvolle reeks
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:54:54 #28
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_39590721
Ben benieuwd hoeveel Fokkers op de Eur komen volgend jaar..

Morgen de jaartoets en dan ben ik klaar (Ja 2 herkansingen, maar dat doe ik wel volgend jaar en ik hoop niet meer herkansingen)

En dan richting China voor 6 weken en MR-TBC en SARS oplopen! Oh yeah!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_39591802
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef Wuder het volgende:
Als je daarna maar wel weer teruggaat naar bepaalde plekken in NL om het te verspreiden
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_39597941
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Heb jij al een boekenlijst gekregen van het raboud, of gewoon een algemene brief met waar je het kan bestellen?

Heb van de UU nog helemaal niets gekregen.
Nee, het is idd meer een soort algemene brief waar je de boeken kan bestellen enzo. Ze hadden het ook al over de witte jas, waar ik die kon bestellen en hoe duur die was. En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.

Er stond trouwens wel in dat de RU mijn gegevens had ontvangen van de IB groep en dat ik als eerste keus Nijmegen had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuna op 07-07-2006 10:32:52 ]
pi_39598221
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:

En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studentenstudievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.
Wezenlijk verschil.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_39598308
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef m021 het volgende:

[..]

Wezenlijk verschil.
Ja, hey Ben dan ook nog geen studente
pi_39598856
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef Wuder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Fokkers op de Eur komen volgend jaar..

Morgen de jaartoets en dan ben ik klaar (Ja 2 herkansingen, maar dat doe ik wel volgend jaar en ik hoop niet meer herkansingen)

Ik ben aangenomen aan de EUR met een acht gemiddeld!

Ik heb ook meegedaan met de decentrale selectie omdat ik dit jaar heel veel gewerkt heb, maar daar was ik niet door heen gekomen. Ik heb dit jaar mn C&M profiel aangevuld met de drie N&G vakken die ik nog miste (sk, na en wisB) en daarom telde mn werkervaring niet mee en omdat ik dit jaar certificaten zou halen telde de uren ook niet mee. Vooral dat laatste zorgde er voor dat ik echt geen kans meer had. Het is overigens wel helemaal tot een hoorzitting gekomen.
Ergens kan ik wel begrijpen dat ik er zo niet door heen ben gekomen maar ik dnek dat ik juist door die extra vakken te doen heel veel motivatie heb getoond en ook dat ik echt hard kan studeren en dus in dat opzicht geschikt ben voor de studie. En ik had dus met die extra vakken wel 6360 studielasturen.

Later bleek nog dat de drie vakken die ik dit jaar deed niet mee zouden tellen voor mn gemiddelde. Met mn C&M diploma zou ik dan ingedeeld worden in B. Ik heb op het allerlaatste moment toch nog kunnen regelen dat ik een PWS kon maken zodat ik wel een N&G diploma kreeg. Ik had namelijk drie negens gehaald voor die drie vakken van dit jaar en dan zou ik precies een 8 staan. EN dat PWS is nu dus klaar en ik heb dus mn diploma en meteen doorgefaxt naar de ib en gister een bevestiging van lotingsklasse A gekregen

pfew... lang verhaal
pi_39601321
Ben benieuwd of we dan ook nieuwe regelmatige posters gaan zien ipv de paar vaste mensen die hier alles volposten
pi_39601463
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Repeat het volgende:
Ben benieuwd of we dan ook nieuwe regelmatige posters gaan zien ipv de paar vaste mensen die hier alles volposten
Laten we hopen dat ik daar dan ook bij zit
pi_39601581
En of er dan nog nieuwe Leidsche mensjes bij komen
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_39610271
Und, Singa, hoe ging je integratietoets?

* intoxicated is well-informed, as usual
pi_39614721
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Repeat het volgende:
Ondanks dat ik hier al regelmatig kom, hoop ik na de zomervakantie ook aan de slag te kunnen als gnk student.
pi_39626508
tvp D ::D
pi_39626546
Repeat is dronken?
pi_39627432
Ok, doodmoe zijn maar toch niet kunnen slapen is kut. Wie wil me modafinil voorschrijven?
pi_39627579
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, het is idd meer een soort algemene brief waar je de boeken kan bestellen enzo. Ze hadden het ook al over de witte jas, waar ik die kon bestellen en hoe duur die was. En dan ik ook beter lid kon worden van zo'n studievereniging, waar ik dus die boeken met korting kan bestellen.
Idd, lid worden van de studievereniging, hartstikke leuk! . En je krijgt bij de RU dan idd korting op je boeken. Bovendien doen we ook allerlei leuke activiteiten . (En we zoeken nog commissieleden? )

Overigens, als je bij de RU komt en je moet een witte jas hebben, moet je eerst even langs de textielservice van het Radboud lopen. Daar kun je afgedankte jassen kopen voor een euro of 6, en nieuw zijn ze 30 .
pi_39631201
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:15 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Idd, lid worden van de studievereniging, hartstikke leuk! . En je krijgt bij de RU dan idd korting op je boeken. Bovendien doen we ook allerlei leuke activiteiten . (En we zoeken nog commissieleden? )
Eum, eerst nog even ingeloot worden he Maar dan word ik waarschijnlijk wel lid.
quote:
Overigens, als je bij de RU komt en je moet een witte jas hebben, moet je eerst even langs de textielservice van het Radboud lopen. Daar kun je afgedankte jassen kopen voor een euro of 6, en nieuw zijn ze 30 .
Oh, dat is wel handig om te weten! In die brief schreven ze trouwens dat zo'n jas 25 euries was.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:52:37 #44
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39631586
Weekend! Heerlijk om niet om 6 uur op te hoeven staan om billen te wassen!
pi_39631668
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef Kang-He het volgende:
Weekend! Heerlijk om niet om 6 uur op te hoeven staan om billen te wassen!
Nog steeds geen spijt van je beslissing om mee te doen aan de IBG-ruilbeurs?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:10:41 #46
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39631949
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef m021 het volgende:

[..]

Nog steeds geen spijt van je beslissing om mee te doen aan de IBG-ruilbeurs?
Ik wil er niet meer over nadenken .
pi_39632040
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 06:08 schreef intoxicated het volgende:
Repeat is dronken?
nu iig hungover
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:36:44 #48
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39632433
Beetje een tvp trachten te plaatsen terwijl je het topic hebt geopend .
pi_39632934
Nog even terugkomend op een oude discussie.
Sessy beweerde een aantal topics geleden dat ziekenhuizen je volgens de wet niet mogen weigeren als je geen HepB vaccinatie hebt gehad.
Nou, wel dus.
quote:
Ziekenhuizen/gezondheidsinstellingen hebben het recht medewerkers zonder adequate hepatitis B status een aanstelling te weigeren (GZB/GZ 2.023.784, 27 dec. 1999)
En dat noemt zich rechtenstudent.
  maandag 10 juli 2006 @ 02:39:14 #50
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39680567
Ik kan niet slapennnnn en ik moet er om 6 uur er weer uit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')