Is dat een "Nee"?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik mag hopen dat ik vanavond uberhaupt nog wakker ben, zeg. Ik heb al twee nachten niet fatsoendelijk kunnen slapen door die hitte.
Ik moest sowieso al werken.quote:
Nee, zwemdiploma's heb ik wel. Al vraag ik me af hoe goed ik nog kan zwemmen met een raket tegen mijn huig, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:10 schreef Ciscus het volgende:
zwemdiploma's hè, zou je die nog weleens nodig kunnen hebben?
Ohja, dat zei ik al.quote:
Het leek me gewoon een goede combinatie, druppels & water.quote:Maar, vanwaar deze eer met druppels en lichamen enzo ?
Men kan zoveel vreugde beleven aan het doen van een plezier aan iemand dat men lust zou krijgen hem er voor te bedanken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Hij is vast jaloers op onze UB-koffiekransjes
Met een raket tegen je huig kun je beter achterstevoren zwemmen. Ikzelf ben redelijk bedreven in de zijwaartse borstcrawl, en dat met alleen een A- diploma.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, zwemdiploma's heb ik wel. Al vraag ik me af hoe goed ik nog kan zwemmen met een raket tegen mijn huig, maar dat ter zijde.
Ja zoals mijn Chinese meester vroeger als zei: Het is immer en alleen de eland die zich bij het gloren van de nieuwe dag aan de rand van de poel der jeugd begeeft om te likken van de nekter de zotheid, voordat de uil zijn kans grijpt bij het indalen van de zon.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Men kan zoveel vreugde beleven aan het doen van een plezier aan iemand dat men lust zou krijgen hem er voor te bedanken.
Nou Au3, ik vermoed dat dat allemaal niet gaat lukken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar waarom ik ?
Er zijn genoeg andere mensen die niet hoeven te werken met lichamen die best de druppels in willen.
Het vervelende is dus dat je geen snorkel op kan omdat die raket in de weg zit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met een raket tegen je huig kun je beter achterstevoren zwemmen. Ikzelf ben redelijk bedreven in de zijwaartse borstcrawl, en dat met alleen een A- diploma.
Hey! Dát ligt er maar aan wát je wil gaan snorkelen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het vervelende is dus dat je geen snorkel op kan omdat die raket in de weg zit.
Nou, sorry hee. Ik zal er voortaan bij het inplannen van mijn werk wat meer rekening mee houden dat er weleens onbekende klonen zouden kunnen zijn die op een zompige donderdag als vandaag weleens hun raket in mijn Maarseveense plas zouden willen hangen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:18 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Nou Au3, ik vermoed dat dat allemaal niet gaat lukken.
En dat raketje (whehe) kan je dan ook wel shaken..
Ik doe niet aan telefoons.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
Drie mega-wuppen met de handtekening van Geer en Goor ruilen voor d'r telefoonnummer?
Wel aan mega-wuppen?quote:
Dat is zeker waar. Maar we gingen er hier even vanuit dat ik een raket in m'n giecheltje had, waardoor er dus geen snorkel bij past.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Hey! Dát ligt er maar aan wát je wil gaan snorkelen!
Oh en als ik een amateur-loverboy wil dan weet ik vanaf nu ook wie ik moet bellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
Drie mega-wuppen met de handtekening van Geer en Goor ruilen voor d'r telefoonnummer?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh en als ik een amateur-loverboy wil dan weet ik vanaf nu ook wie ik moet bellen..
En Raketje Snorkel Je Natuurlijk Met Je Mond, Au3!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar we gingen er hier even vanuit dat ik een raket in m'n giecheltje had, waardoor er dus geen snorkel bij past.
Ohjee, we zijn de status "onbekende kloon" al voorbij. Kijk, Au3, ik stel je gewoon heel hoffelijk voor om samen een raketje (whehe) te gaan snorkelen (whehe), maar jij wil blijkbaar liever naar de tienerdisko.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, sorry hee. Ik zal er voortaan bij het inplannen van mijn werk wat meer rekening mee houden dat er weleens onbekende klonen zouden kunnen zijn die op een zompige donderdag als vandaag weleens hun raket in mijn Maarseveense plas zouden willen hangen.
Tsja, ik ging er dus even vanuit dat je zonder snorkel te water zou gaan. Kun je de snorkel niet in een ander gat doen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het vervelende is dus dat je geen snorkel op kan omdat die raket in de weg zit.
Daar Had Ik Het Ook Over, BDJ.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
En Raketje Snorkel Je Natuurlijk Met Je Mond, Au3!.
Ik zit sowieso al in een puberdisco vanwege m'n werk, dus me daarmee proberen te paaien heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ohjee, we zijn de status "onbekende kloon" al voorbij. Kijk, Au3, ik stel je gewoon heel hoffelijk voor om samen een raketje (whehe) te gaan snorkelen (whehe), maar jij wil blijkbaar liever naar de tienerdisko.
Nou, okéé.
Kun jij snorkelen met je Maarsseveense plas? Respect.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Daar Had Ik Het Ook Over, BDJ..
Nou, doe eens een suggestie, zou ik zo willen zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tsja, ik ging er dus even vanuit dat je zonder snorkel te water zou gaan. Kun je de snorkel niet in een ander gat doen dan?
Ik geloof dat we hier even een Babylonische spraakverwarring hebben. Wat ik dus bedoelde is dat een raket en een snorkel niet tegelijkertijd in mijn mond passen. En nee, vaginaal snorkelen is nogsteeds niet een van de Olympische disciplines waarin ik uitblink.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Kun jij snorkelen met je Maarsseveense plas? Respect. [afbeelding].
Geen tienerdisko en geen snorkel in je meer. Mijn creativiteit begint op te raken. Wat dacht je van een potje duiken naar roomijs in het Zwarte Meer? (Dit meer is ontstaan bij de inpoldering van de Noordoostpolder.)quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zit sowieso al in een puberdisco vanwege m'n werk, dus me daarmee proberen te paaien heeft ook weinig zin..
Ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in je beweegredenen, BDJ.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Geen tienerdisko en geen snorkel in je meer. Mijn creativiteit begint op te raken. Wat dacht je van een potje duiken naar roomijs in het Zwarte Meer? (Dit meer is ontstaan bij de inpoldering van de Noordoostpolder.)
spring een gat in je hoofd, prop 'm erin en ga mee naar Snorkelland in de diepe zee en beleef de avonturen (avonduren?) van de Snorkels meequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, doe eens een suggestie, zou ik zo willen zeggen.
Hállo, ik doelde juist op de interuitwisselbaarheid van zowel de twee plassen alsmede de plek waar het raketje normaalgesproken gesnorkeld behoort te worden. (Dat bedoel ik niet racistisch.)quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier even een Babylonische spraakverwarring hebben. Wat ik dus bedoelde is dat een raket en een snorkel niet tegelijkertijd in mijn mond passen. En nee, vaginaal snorkelen is nogsteeds niet een van de Olympische disciplines waarin ik uitblink.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in je beweegredenen, BDJ.
+3 Ontroerend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:34 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Hállo, ik doelde juist op de interuitwisselbaarheid van zowel de twee plassen alsmede de plek waar het raketje normaalgesproken gesnorkeld behoort te worden. (Dat bedoel ik niet racistisch.)
Respect voor het omipresentie van zowel jouw snorkualiteit als ook de berakettering van je lichaam.
Da's toch gewoon i-de-aal?
Dáárom wil ik met je zwemmen.
Maar horizontaal is zo onhandig als ik achter het fornuis sta. En anders branden de sukadelappen aan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:35 schreef BelleDeJour het volgende:
Oh, mijn beweegredenen zijn trouwens meestal horizontaal. Ik weet het, het is rolbevestigend, maar ik heb geen zin om tegen je te gaan liegen.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar horizontaal is zo onhandig als ik achter het fornuis sta. En anders branden de sukadelappen aan.
Ach man, leer mij mannen kennen. Eén keertje sukadelappen en alle horizontale keukengym is meteen vergeten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:39 schreef BelleDeJour het volgende:
Hoe wist je dat ik zo van sukadelappen hou? Heeft iemand me verlinkt?
Zo waar, zo waar. De besnorkeling van de raketjes gaat bij de man zo --> hoppa, door de maag. Richting de plassen. Dat wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach man, leer mij mannen kennen. Eén keertje sukadelappen en alle horizontale keukengym is meteen vergeten.
Ja, als je me het nog een keer aanwijst probeer ik het onstekingsknopje wel te vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind dit trouwens een verrekte nare verlies-verlies situatie. Eerst moet ik vertikaal met die sukadelappen, en dan later ook nog eens een keer horizontaal in zo'n kutplas met allemaal muggen en ganzepoep aan de raket moeten.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ja, als je me het nog een keer aanwijst probeer ik het onstekingsknopje wel te vinden.
Ik betaal wel mee. Heb een keer sex, en beoordeel elkaar daarna vooral vuig en vurig geschreven zinnetjes.quote:
Je weet dat zelfbevlekkers in de hel komen, he ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:54 schreef BelleDeJour het volgende:
Godverdomme. Betekent dit dat ik vanavond mijn eigen sukadelappen mag gaan smoren?
De hel? De hél? Ik ga vernolle vanavond zwemmen met een stel chagrijnige huisgenoten en een handvole laffe vrienden. Bij de Maarsseveense plassen. Met dat Kut-weerbericht van de KNMI.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je weet dat zelfbevlekkers in de hel komen, he ?
Oh, en er komen opeens nog huisgenoten bij ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:58 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
De hel? De hél? Ik ga vernolle vanavond zwemmen met een stel chagrijnige huisgenoten en een handvole laffe vrienden. Bij de Maarsseveense plassen. Met dat Kut-weerbericht van de KNMI.
Náh, die hel die kan me wat.
De zelfbevlekking alsmede tevens, ook.
JE GING TOCH AL NIET MEER MEE OFWELDAN!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, en er komen opeens nog huisgenoten bij ook.. Leuk dat je dat er ook even bij zegt.
.
Zijn er mensen die je met een geweer op je hoofd dwingen tot zwemmen ? En zou mijn aanwezigheid enige invloed hebben gehad op de niet-leukheid van het missen van sukadelappen danwel de aanwezigheid van ganzepoep ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:58 schreef BelleDeJour het volgende:
Oh, zwemmen is zó lame. Jahweh behoedde.
ALSOF IK WEL MEE ZOU GAAN NU IK WEET DAT ER NOG TIEN ANDEREN HUN WIENER SCHNITZEL IN MIJN LAATJE WILLEN SNOEKEN !quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:00 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
JE GING TOCH AL NIET MEER MEE OFWELDAN!!!!
Nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je met een geweer op je hoofd dwingen tot zwemmen ?
Ja.quote:
En zou mijn aanwezigheid enige invloed hebben gehad op de niet-leukheid van het missen van sukadelappen danwel de aanwezigheid van ganzepoep ?
IK ZOU JE BESCHERMEN VERNOLLE ZOALS IK ALTIJD AL HEB GEDAAN NIEMAND KOMT AAN JOUW POEL! HAATE = VERLATE!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
ALSOF IK WEL MEE ZOU GAAN NU IK WEET DAT ER NOG TIEN ANDEREN HUN WIENER SCHNITZEL IN MIJN LAATJE WILLEN SNOEKEN !
Okee, 1-0. Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
IK ZOU JE BESCHERMEN VERNOLLE ZOALS IK ALTIJD AL HEB GEDAAN NIEMAND KOMT AAN JOUW POEL! HAATE = VERLATE!
Pardon, het is in alle eerlijkheid al 1-1. Bij deze lachte ik me de ballen uit mijn broek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Okee, 1-0. Ik moest hardop lachen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar horizontaal is zo onhandig als ik achter het fornuis sta. En anders branden de sukadelappen aan.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef BelleDeJour het volgende:
Oh, ik draai even mijn Echo & The Bunnymen LP om, Au3. Ben zo terug.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Dan draai ik de sukadelappen nog maar eens om.
.
"Óóóóóh, da's grof!quote:Echo & The Bunnymen, sukadelappen. Je hoort geen verschil.
Dank je.quote:
Konijn, koe. Het begint allebei met een K, en het heeft allebei ooit nakend in een wei gehuppeld.quote:
Alleen kun je van een konijn geen sukadelappen maken, Au3. En dat staat de vertikaliteit weer in de weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Konijn, koe. Het begint allebei met een K, en het heeft allebei ooit nakend in een wei gehuppeld.
Hoop je dan.
WIL JIJ DAN DAT IK JE ECHO & THE BUNNYMENPLATEN GA STAAN FRITUREN DAN, KLAPPERJOSTI ? NEE TOCH ? NOU DAN !quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Alleen kun je van een konijn geen sukadelappen maken, Au3. En dat staat de vertikaliteit weer in de weg.
Blijf je wel even opletten!
NOU EIGENLIJK WAS HET NIET VAN ECHO EN DE BUNNYMEN WANT IK VERGISTE ME EN HAD EIGENLIJK EEN HEEL ANDERE PLAAT OP STAAN MAAR IK SNAP JE PUNTquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
WIL JIJ DAN DAT IK JE ECHO & THE BUNNYMENPLATEN GA STAAN FRITUREN DAN, KLAPPERJOSTI ? NEE TOCH ? NOU DAN !
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:20 schreef BelleDeJour het volgende:
Och, The Killing Moon is een puik wijsje, voor de rest doen ze mij ook niet veel.
Ja, BDJ ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef BelleDeJour het volgende:
Hey Au3?
Nee. Maar ga ik heel hard huilen als ik 'm hoor ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:24 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ken je die cover van Death Cab For Cutie van The Smith's Charming Man?
Ik vermoed van niet. Ik denk dat je met je heupen wil wiegen en je bips wil schudden. Maar dat vermoed ik maar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Maar ga ik heel hard huilen als ik 'm hoor ?
Ja. Wonderwall is een kutlied, dus kunnen covers ervan alleen maar beter zijn dan het origineel. Maar dat is geen compliment.quote:Ken jij de Cat Power cover van Wonderwall ?
Ik begin nieuwsgierig te worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Ik denk dat je met je heupen wil wiegen en je bips wil schudden. Maar dat vermoed ik maar.
Een moment, het komt er aan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik begin nieuwsgierig te worden.
Nee. Ik heb wel nog een keertje het origineel gedraaid en zachtjes gemasturbeerd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:42 schreef BelleDeJour het volgende:
Maar heb je met je bips gewiegd of met je heupen geschud? Vice versa mag ook.
SUKADELAPPENquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
WAAROM BEN JE TROUWENS OPEENS ZO LIEF VOOR ME ?
Waarom zachtjes? Da's toch helemaal niet fijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel nog een keertje het origineel gedraaid en zachtjes gemasturbeerd.
Wat weet jij daar nou weer van ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:44 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Waarom zachtjes? Da's toch helemaal niet fijn?
HET WAS TOCH EEN VRAAG MAN DOE NIET ZO METEEN ALSOF JE RAKET GESNORKELD BENTquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van ?.
Oh en IK EET NIETEENS VLEES.
Ik eet alleen vis. Hoger aantal dode dieren per bord eten ratio.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef BelleDeJour het volgende:
Ik eet wel vlees. Dikke, vette, sappige, grote lappen vlees. Deze de week heb ik heel erg a-studentikoos een gigant van een rollade gebakken en als avondeten verorberd.
Met een paar peultjes.
WAS HET MAAR ZO'N FEEST.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:48 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
HET WAS TOCH EEN VRAAG MAN DOE NIET ZO METEEN ALSOF JE RAKET GESNORKELD BENT
Ohjee. Nouja. Dáág.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik eet alleen vis. Hoger aantal dode dieren per bord eten ratio.
Maar, ik moet nu naar de supermarkt. Garnalen kopen. Dus ik ga je even verlaten.
Ik zal je missen.quote:
Gelijkzo.quote:
Mijn snorkel gaat alleen in mooie poeltjes, Au3. Maar dat wist je al.quote:(En niet stiekum vanavond met je raketje in de ganzepoep gaan porren, he ? Daar heeft God dat ding niet voor gemaakt !)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:57 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Gelijkzo.
[..]
Mijn snorkel gaat alleen in mooie poeltjes, Au3. Maar dat wist je al.
Ga nou maar je schaaldiertjes halen, pollewopsie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Altijd fijn om te weten dat mijn zoutgleuf in de pikorde boven ganzepoep staat.
.
Nou, de trog zeeleed is binnen hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:00 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ga nou maar je schaaldiertjes halen, pollewopsie.
Ik ga zo even mijn snorkel wassen, het is niet helemaal pluis meer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, de trog zeeleed is binnen hoor.
Ga je je nu de hele avond lopen vervelen terwijl zij liggen te verbranden op de dorre plaggen daar ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:38 schreef BelleDeJour het volgende:
Goed, kook maar. De huigenoten zijn afgewimpeld, dat wordt een rustige avond.
Zoals een echte heer behoort te hebben.
Vervelen? In het park liggen om nog wat aan mijn strijkkwartetten te schrijven zou ik niet als vervelend willen bestempelen, en daarbij gaan de laffe vrienden ook nog mee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ga je je nu de hele avond lopen vervelen terwijl zij liggen te verbranden op de dorre plaggen daar ?
Zoiets zou je trouwens maar gezegd worden op een internetforumquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:41 schreef Christine het volgende:
Drietje is lief. Dat is alles wat ik erover wil zeggen.
Nou, fijn, Christine. Maar de hamvraag is, hoe goed zijn jóuw sukadelappen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:41 schreef Christine het volgende:
Drietje is lief. Dat is alles wat ik erover wil zeggen.
IK BEN OOK VERDOMME 1 MINUUT WEG OM DIE KUTGARNALEN TE LIJF TE GAAN EN MENEER ZIT ALWEER ACHTER DE WAIVEN AAN.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Nou, fijn, Christine. Maar de hamvraag is, hoe goed zijn jóuw sukadelappen?
je moet ook niet bij Noord-Korea gaan zwemmenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, zwemdiploma's heb ik wel. Al vraag ik me af hoe goed ik nog kan zwemmen met een raket tegen mijn huig, maar dat ter zijde.
Oh en ik heb er nog een gevonden, maar die heb je zelf geopend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat een kuttopic..
Oh en BS is het met me eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |