Is dat een "Nee"?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik mag hopen dat ik vanavond uberhaupt nog wakker ben, zeg. Ik heb al twee nachten niet fatsoendelijk kunnen slapen door die hitte.
Ik moest sowieso al werken.quote:
Nee, zwemdiploma's heb ik wel. Al vraag ik me af hoe goed ik nog kan zwemmen met een raket tegen mijn huig, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:10 schreef Ciscus het volgende:
zwemdiploma's hè, zou je die nog weleens nodig kunnen hebben?
Ohja, dat zei ik al.quote:
Het leek me gewoon een goede combinatie, druppels & water.quote:Maar, vanwaar deze eer met druppels en lichamen enzo ?
Men kan zoveel vreugde beleven aan het doen van een plezier aan iemand dat men lust zou krijgen hem er voor te bedanken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Hij is vast jaloers op onze UB-koffiekransjes
Met een raket tegen je huig kun je beter achterstevoren zwemmen. Ikzelf ben redelijk bedreven in de zijwaartse borstcrawl, en dat met alleen een A- diploma.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, zwemdiploma's heb ik wel. Al vraag ik me af hoe goed ik nog kan zwemmen met een raket tegen mijn huig, maar dat ter zijde.
Ja zoals mijn Chinese meester vroeger als zei: Het is immer en alleen de eland die zich bij het gloren van de nieuwe dag aan de rand van de poel der jeugd begeeft om te likken van de nekter de zotheid, voordat de uil zijn kans grijpt bij het indalen van de zon.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Men kan zoveel vreugde beleven aan het doen van een plezier aan iemand dat men lust zou krijgen hem er voor te bedanken.
Nou Au3, ik vermoed dat dat allemaal niet gaat lukken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar waarom ik ?
Er zijn genoeg andere mensen die niet hoeven te werken met lichamen die best de druppels in willen.
Het vervelende is dus dat je geen snorkel op kan omdat die raket in de weg zit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met een raket tegen je huig kun je beter achterstevoren zwemmen. Ikzelf ben redelijk bedreven in de zijwaartse borstcrawl, en dat met alleen een A- diploma.
Hey! Dát ligt er maar aan wát je wil gaan snorkelen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het vervelende is dus dat je geen snorkel op kan omdat die raket in de weg zit.
Nou, sorry hee. Ik zal er voortaan bij het inplannen van mijn werk wat meer rekening mee houden dat er weleens onbekende klonen zouden kunnen zijn die op een zompige donderdag als vandaag weleens hun raket in mijn Maarseveense plas zouden willen hangen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:18 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Nou Au3, ik vermoed dat dat allemaal niet gaat lukken.
En dat raketje (whehe) kan je dan ook wel shaken..
Ik doe niet aan telefoons.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
Drie mega-wuppen met de handtekening van Geer en Goor ruilen voor d'r telefoonnummer?
Wel aan mega-wuppen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |